Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de GiftShare.ro, 2022-03-22
Recompensarea si stimularea angajatilor nu a fost niciodata mai importanta deoarece intram intr-o noua lume hibrida a muncii. Cercetarile au aratat ca productivitatea poate creste substantial pentru unele companii care au programe eficiente de stimulare, iar aceste programe pot asigura un boost in satisfactia angajatilor.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2022-04-14
​A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza in data de 05 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse, din Bucuresti, Conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VII-a, in colaborare cu nume valoroase din mediul de afaceri. Acest eveniment se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, precum si antreprenorilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2022-04-28
Care-i legatura intre transformarea digitala si siguranta psihologica? Cartea Prof. Amy Edmondson, The Fearless Organization, ne-a facut sa intelegem de ce 70% dintre procesele de transformare digitala si agilizare nu au succes. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-04-28
Asertivitatea inseamna comunicarea si exprimarea gandurilor, sentimentelor si opiniilor dvs. intr-un mod care face ca parerile si nevoile dvs. sa fie intelese in mod clar de catre ceilalti, fara insa a le neglija gandurile, sentimentele sau opiniile lor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2022-04-28
Este important sa ne amintim ca prosperarea in timpul si dupa pandemie a insemnat trecerea de la invatarea face to face la cea digitala. De asemenea, a fost nevoie de o strategie de upskilling si reskilling a fortei de munca. Pe langa liderii care au trebuit sa ia decizii dificile, angajatii au trebuit sa tina pasul cu ei.
Pus la dispozitie de Andrei Dumitru, 2022-04-28
Stresul cronic, senzatia de burnout sau de coplesire (overwhelm) sunt doar cateva dintre efectele pe termen scurt. Insa efectele sociale si economice de lunga durata sunt mult mai ample, avertizeaza specialistii K.M.Trust & Partners. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
In contextul in care tot mai multi colegi lucreaza acum de la birou sau hibrid, este important sa acorzi atentie nevoii de flexibilitate a acestora. Ultimii doi ani au demonstrat ca oamenii pot lucra eficient de oriunde si am castigat mult la capitolul incredere in echipele noastre. Si merita sa le arati in continuare incredere, gasind noi solutii care sa le permita sa aibă un program de lucru, după model european. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
Iti doresti sa ai succes in business, iar pentru aceasta este important sa ai alaturi oameni care au abilitati si cunostinte potrivite rolurilor disponibile in companie. Dar cum ii gasesti pe cei mai buni in conditiile in care oferta de munca creste?
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
La The Mind, ne place sa setam trenduri cand vine vorba despre practici terapeutice inovatoare. Cautam in permanenta metode noi, validate stiintific in ani de zile de cercetare si aplicate de specialistii nostri in mii de ore de cabinet alaturi de clientii nostri.
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
O organizatie responsabila intelege ca, atunci cand echilibrul psihic al unui angajat este semnificativ perturbat, lucrurile pot deraia într-un ritm ametitor. La fel ca atunci cand picuram cerneala pe o sugativa, criza se extinde rapid si cu trasee imprevizibile la nivelul intregii echipe si al companiei. 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2022-04-29
Cu cat aceasta criza se va extinde, cu atat e nevoie ca oamenii din organizatii sa primeasca suportul si resursele potrivite pentru a dezvolta mecanisme de adaptare sanatoase si strategii pe termen lung, care sa influenteze starea de bine a fiecaruia, cat si sanatatea organizatiei. 
Pus la dispozitie de Trend, 2022-04-29
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2022-04-29
Ajungerea la noi candidati este mult facilitata prin utilizarea cu intelepciune a solutiilor de comunicare ale diferitelor platforme de social media. Prin intermediul acestora ai ocazia sa prezenti viitorilor angajati valorile companiei, conditiile de munca si colegii. Colegii experti de la Blue Colibri au creat un e-book care te poate ajuta sa iti gestionezi corect si constient platformele de social media.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de MIndit Consulting, 2022-04-29
Mindit Consulting, prima companie de background screening din Romania, care ofera servicii de verificare pentru zonele de angajatori, legalitate, studii si certificari, prezenta si activitate in media si social media, ID check, raport de credit, analiza CV, etc. isi extinde serviciile la nivel global.
Pus la dispozitie de Andreea Suciu, 2022-04-29
Demisia angajatului depusa in urma diferitelor forme de presiune si a actelor de hartuire din partea superiorilor nu reprezinta o incetare a contractului de munca din inițiativa salariatului, ci o demisie fortata. Cu toate acestea, nu orice actiuni ale angajatorului sunt catalogate drept acte de viciere a consimtamantului care justifica anularea demisiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Afacerile din zona medicala reprezinta o nisa de business in continua crestere la nivel mondial. Nu este deloc surprinzator faptul ca alegerea unei companii de dezvoltare de software medical, cum ar fi HTSS, care sa se ocupe de digitalizarea afacerii tale din zona medicala, este la mare cautare. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-05-02
Efectul bucuriei poate fi neasteptat de puternic la locul de munca: este un multiplicator de forta care permite echipelor si companiilor sa stabileasca obiective ambitioase si sa le atinga, fara sa ajunga la epuizare. Atunci cand ne bucuram de o stare buna de spirit, suntem cu 31% mai productivi decat atunci cand suntem ingrijorati sau stresati. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-05-02
Au trecut doi ani de cand organizatiile la nivel mondial au adoptat modelul de lucru la distanta si multe aspecte legate de modul in care muncim s-au schimbat intre timp. Prin urmare, specialistii in resurse umane si in managementul talentelor trebuie sa accepte aceasta noua paradigma sa identifice modurile in care pot profita de avantajele sale. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-03-31
Pentru angajati procesul de procesare a deconturilor de cheltuieli nu e totdeauna cunoscut si clar. Pentru echipele financiare deconturile au erori de completare si procesarea necesita mult efort manual. Cea mai buna solutie pentru ambele categorii de participanti la proces este automatizarea. Nici cea mai buna politica de cheltuieli nu poate impiedica faptul ca deconturile sa ramana o mica bataie de cap. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-03-31
Forta de munca opteaza sa lucreze de acasa ca o alegere si nu de nevoie. Conducerea activitatii companiilor se realizeaza mai mult pe baza rezultatelor. Managerii pun pret mai mult pe abilitati demonstrabile. Aceasta schimbare duce la orientare catre modelele de lucru la distanta si lucrul cu resurse externe. Nevoile de integrare a resurselor externe in operatiuni sunt diferite. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-03-31
In acest model, unele echipe sunt la birou, in timp ce altele lucreaza complet la distanta. Acest model are numeroase avantaje pentru organizatiile a caror forta de munca de baza nu poate lucra de la distanta, dar unele echipe suport/satelit pot sa isi desfasoare activitatea asa. Este, de asemenea, foarte potrivit pentru pentru companiile care doresc sa se extinda dincolo de prezenta lor fizica. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-02-28
Cunoasterea costurilor reale si a profitabilitatii fiecarui proiect este cheia pentru luarea deciziilor optime si cresterea profitului. Sunt necesare o evidenta bine organizata a cheltuielilor pe proiecte si integrarea costurilor indirecte in proiecte. O abordare integrata a proiectelor, cu cheltuielile de proiect si cu costurile interne cu angajatii, permite urmarirea profitabilitatii pe proiect. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-02-28
Un model de lucru hibrid combina in diferite proportii munca la birou si la distanta. Companiile experimenteaza cu diferite combinatii de lucru la sediu si de la distanta. Intre modelul de lucru complet de la birou si modelul de lucru complet la distanta exista mai multe variante de modele hibrid. Pana acum, 5 tipuri de modele hibride de lucru s-au impus ca variante dominante. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-02-28
Priveste factura de proiect ca pe un alt serviciu pe care firma ta de servicii il ofera clientilor. Asa te asiguri ca facturile aferente proiectelor sunt la fel de bune precum serviciile pe care le-ai prestat. Solutiile digitale integrate de automatizare a fluxurilor de lucru, urmarire proiecte si facturare sustin procese de facturare corecte, complete si la timp. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-28
Foile de calcul sunt foarte usor de utilizat si flexibile. Dar companiile tind sa impinga foile de calcul dincolo de limitele lor. Si acestea devin prea dificil de gestionat. O platforma online specializata aduce procese bazate pe bune practici, actualizate cu modificarile legislative si o singura versiune a „adevarului”. De asemenea, faciliteaza lucrul colaborativ al echipelor si reduce efortul cu intretinerea datelor. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-28
"Produsul" furnizorilor de servicii profesionale este un serviciu. Realizarea serviciului se bazeaza pe timpul si expertiza oamenilor. Acesta este integrat cu partea de ofertare, tarifare si facturare. Sta la baza definirii activitatilor de proiect corespunzatoare livrarii serviciilor ce sunt parte din contractele asociate proiectelor. Integreaza comercialul cu livrarea. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-28
Facturarea pentru munca consultantilor trebuie sa fie simpla si transparenta. In acelasi timp, are cel mai mare impact asupra sustenabilitatii afacerii. Este necesara structura in proces si supervizarea pasilor procesului – crearea, verificarea, ajustarea aprobarea și trimiterea facturilor. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Deconturile de cheltuieli sunt considerate, in general, aspecte pur legate de contabilitate. Atunci insa cand fluxul de procesare a deconturilor in companie este dificil, implica formulare pe hartie cu multe reguli neclare sau produce adesea o mare bataie de cap angajatilor, acesta devine un subiect de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Fiecare manager al unei echipe de consultanta incearca sa imbunatateasca si sa mentina la valori inalte utilizarea facturabila. Fiecare consultant este, cel putin partial, evaluat si compensat pentru ore utilizate si facturate. Obtinerea vizibilitatii asupra utilizarii facturabile sau a modului de calcul in baza unei procesari manuale este o provocare. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Generarea de documente pe baza de sabloane reprezinta un ajutor de specialitate – atunci cand un angajat solicita un document, tu il ai la indemana. Asta iti permite sa te concentrezi pe ceea ce este cu adevarat important in activitatea ta. Functionalitatea oferita de platforma Oraroo vine in intampinarea nevoii de eficientizare pentru responsabilii de resurse umane.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Odata cu cresterea afacerii vine si nevoia de a unifica modul in care proiectele sunt gestionate in companie: operatiuni, aspecte comerciale sau de resurse umane. Crowe Romania va atinge acest obiectiv folosind o singura platforma: Oraroo, simplificand si automatizand procesele operationale consumatoare de timp. 
Pus la dispozitie de Oraoo, 2021-11-29
Pentru mentinerea echilibrului intre viata profesionala si personala, cat si incadrarea in bugete, efectuarea de ore suplimentare reprezinta o solutie de exceptie. Oraroo te ajuta sa gestionezi explicit si transparent fluxul de ore suplimentare.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Dosarul angajatului contine toate informatiile legate de viata profesionala a acestuia in firma ta. In dosarul fizic e mai greu sa gasesti datele de care ai nevoie. In schimb, in format electronic poti oricand sa faci o cautare si sa ai rezultatul imediat. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-10-29
O implementare de sistem pentru gestiunea operatiunilor, proiectelor si administrarii de resurse umane este o buna oportunitate de a pune la punct procesele de Managementul Cunoasterii cat si de Guvernanta & Managementul Datelor. Pentru ariile comercial, operational, HR acestea asigura organizarea, structura si buna functionare a afacerii intr-un mod controlat, eficient si profitabil.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-10-29
Pontajul pe proiect permite echipei si managerilor de proiecte sa obtina o viziune de ansamblu a utilizarii timpului de lucru intr-o maniera intuitiva. Completarea periodica a pontajului permite actualizarea informatiilor de cost si faciliteaza gestiunea eficienta a livrarii proiectelor. Completarea corecta este baza pentru facturarea serviciilor. Analiza periodica a pontajelor poate evidentia oportunitati de eficientizare si automatizare, dar si pune bazele unui estimat de resurse in viitor.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-10-29
Stabilirea locului de desfasurare a muncii angajatilor este o nevoie operationala cat si o obligatie de conformitate. Un proces de colectare si centralizare bazat pe foi de calcul si control manual genereaza inerent erori de date, cat si constrangeri in consultarea acestor informatii. Oraroo structureaza procesul de colectare a acestor date, poate lua in calcul capacitatea spatiului de munca (modele hibrid de lucru) si automatizeaza accesul la informatii oferind vizibilitate intregii echipe.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-09-28
Niciun sistem nu va ramane totdeauna solutia perfecta. In timp, deficientele unei soluții incep sa devina aparente. Cand acestea au devenit evidente, atunci este si momentul să analizezi serios o nouă soluție. Clarificarea cerintelor organizatiei tale, evaluarea alternativelor, alegerea unei solutii cat si luarea unei decizii de implementare e un proces ce necesita timp si implicare. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-09-28
Pandemia a accelerat adoptarea pe scara larga a evolutiilor tehnologice si a schimbat conceptul de munca cu impact pe plan social. Fezabilitatea pe scara larga a lucrului din afara biroului a fost demonstrata. Acest tipar ramane in actualitate si va fi mentinut si dupa rezolvarea situatiei sanitare. Flexibilitatea muncii larg adoptata in ultima perioada se refera la programul de lucru sau la locul de desfasurare a muncii. Pe langa productivitate, aduce satisfactia si fidelizarea angajatilor. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-09-28
Pontajul de salarizare este o activitate care implica un efort considerabil din partea responsabililor de Resurse Umane, intrucat uneori este necesara consultarea si verificarea mai multor surse. Noi am facilitat acest traiect prin crearea unei functionalitati in platforma Oraroo, care automatizeaza acest proces. Pontajul se completeaza in mod automat, pe baza normei de lucru a angajatilor si a cererilor de concediu adaugate si aprobate de manageri in sistem. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Evaluarea maturitatii proceselor HR faciliteaza o analiza critica a situatiei de fapt, folosind dimensiunile modelului de maturitate propus. Optimizarea acestora creste eficienta operationala a companiei si adauga valoare afacerii. Digitalizand procesele de resurse umane, se pot automatiza sarcinile de bază din domeniul fortei de munca si se poate aloca mai mult timp pentru strategie si crestere. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitații reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Urmareste performanta proiectelor tale pe baza de efort, venit, cost, profit si profitabilitate. Stabileste valorile bugetate la inceput de proiect. Urmareste evolutia lor pe parcursul desfasurarii proiectului si actioneaza atunci cand este cazul pentru a atinge valori cat mai apropiate de cele bugetate. La finalizarea proiectului analizeaza indicatorii fata de valori reper sau bune practice.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo generează continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
In modelele de organizare si operare ce implica mai multe entitati juridice, la nivelul companiei mama se concentreaza serviciile interne (HR, contabilitate, IT, etc.) comune pentru toate companiile din grup. Pentru a face mai usoara gestiunea centralizata a fiecarei entitati membru si a elimina un efort semnificativ pentru obtinerea aceluiasi tip de informatii pentru fiecare entitate, in Oraroo, toate informatiile de structura organizatorica pot fi gestionate din acelasi cont.
Pus la dispozitie de Oraroo  , 2021-06-28
Odata cu inregistrarea de noi clienti, cat si cresterea adoptiei si utilizarii platformei Oraroo de catre clientii existenti, echipa Oraroo a identificat si alte nevoi de digitalizare si automatizare procese pe care le-a adresat prin extinderea functionalitatilor. Printre acestea enumeram verificare si aprobare efort facturabil inregistrat pe proiecte, grafic de capacitate trecut/viitor, calcul si afisare indicatori de performanta proiect si alte imbuntatiri ale experientei de utilizare
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-05-31
Odata cu inregistrarea de noi clienti, cat si cresterea adoptiei si utilizarii platformei Oraroo de catre clientii existenti, echipa Oraroo a identificat si alte nevoi de digitalizare si automatizare procese pe care le-a adresat prin extinderea functionalitatilor.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate