Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Peli Filip, 2019-01-07
Hotararea de Guvern privind stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost adoptata vineri, 7 decembrie, de Guvern si a fost publicata luni in Monitorul Oficial al Romaniei (sub numarul 937/2018). Noile modificari vor produce efecte de la 1 ianuarie 2019, insa deja au inceput sa apara primele intrebari in randul companiilor: cum ar trebui sa aplice noile modificari? care sunt functiile pentru care se impune majorarea nivelului salarial? ce criterii trebuie sa indeplineasca angajatii pentru a se califica pentru acest nivel?
 
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2019-01-08
Ocazia excelenta a unui dialog unu-la-unu, perfect personalizat, o au organizatiile la interviul de recrutare când candidatul este fata in fata cu viitorul sef, cu colegii de la HR, cu alti viitori potentiali colegi din companie. Si ce fac cele mai multe organizatii in acest moment? Rateaza aceasta sansa importanta pe care o au de a fideliza candidatul intr-un ambasador al companiei, transformand experienta interviului intr-una dezamagitoare de tip evaluare sau, si mai rau, interogatoriu. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Founder & Managing Partner  , 2019-01-08
Ca recruiteri primim foarte multe intrebari din partea oamenilor care sunt interesati sa faca o schimbare de cariera. Pentru cei care se gandesc ca inceputul de an este un moment bun pentru a face urmatorul pas catre obiectivul profesional propus, am pregatit un articol cu o serie de sugestii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-01-08
Ca si in anul precedent, 2019 se preconizeaza a fi dur pentru companiile care au nevoie de specialisti. Carentele sistemului de educatie, numarul tot mai mare de romani care opteaza sa emigreze, diferentele dintre generatii fac misiunea recruiterilor din ce in ce mai dificila. Citeste care sunt cele 5 provocari ale noului an si potentialele solutii. 
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2019-01-09
La fiecare sfarsit de an, oamenii fac promisiuni si planuri pentru urmatoarele 12 luni. Imaginati-va cum ar fi sa nu trebuiasca sa asteptati atat de mult pentru a va realiza strategiile si pentru a putea testa deciziile importante inainte de a le face, cum ar fi sa puteti analiza consecintele in doar cateva ore, putand astfel face ajustari? 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Pensii private facultative si pensii private obligatorii
Adresa: Bd. Calea Victoriei nr.15, etaj 3, cladirea Bucharest Financial Plaza (BFP), Podium aripa Sud-Est, sector 3, Bucuresti
E-mail: Georgiana.sandu@bcr.ro; Contact.p2@bcr.ro; pensiibcr@bcr.ro
Tel: 021 308 65 03/ 0372 190503
Fax: 021 232 40 35
Prezentarea companiei
 
BCR PENSII, Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. a fost infiintata in luna iunie 2007 avand ca obiect de activitate administrarea fondurilor de pensii administrate privat si a fondurilor de pensii facultative (Fondul de Pensii Administrat Privat BCR si Fondul de Pensii Facultative BCR PLUS).

BCR Pensii a avut o activitate extrem de dinamica pe piata pensiilor private din Romania ce a determinat consolidarea pozitiei companiei pe piata. prin preluarea a 3 fonduri de pensii administrate privat si  intrarea pe piata pensiilor facultative in anul 2009.

BCR PENSII beneficiaza de experienta celui mai mare grup financiar din Romania, Grupui BCR - Erste, avand ca actionar majoritar banca numarul 1 din Romania.

BCR PENSII este intre primii jucatori in piata pensiilor facultative cu o piata de 28%, cota stabilita in functie de numarul de participanti. BCR PENSII a obtinut, pentru fondurile de pensii private administrate, randamente competitive prin aplicarea unei politici prudentiale de plasare a activelor.*

*Disclaimer: Performantele anterioare nu reprezinta o garantie a realizarilor viitoare. Datele prezentate mai sus sunt aferente lunii decembrie 2012.   
Servicii / Produse
 
Pensia facultativa reprezinta un instrument atractiv de economisire care permite suplimentarea veniturilor la varsta incheierii activitatii prin cumularea pensiei publice si administrate privat cu pensia facultativa.

Pentru angajatori pensia privata facultativa reprezinta oportunitatea de a le arata angajatilor ca doresc sa-si aduca contributia inclusiv la viitorul lor financiar, prin acordarea unei recompense pe termn lung precum pensia facultativa. Un beneficiu extrasalarial care nu va face decat sa-i motiveze si sa-i bucure.

Totodata,  contributiile angajatorilor la pensia facultativa sunt deductibile de la impozitul pe profit in limita a 400 de euro/an, pentru fiecare angajat. In plus, nu sunt considerate venituri salariale, deci sunt scutite de la plata contributiilor sociale obligatorii. Optand pentru includerea pensiei facultative in pachetul de beneficii al angajatilor dumneavoastra, veti obtine eficientizarea costurilor cu personalul si motivarea acestora pe termen lung.                                  
Recomandari
 
-
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate