Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Peli Filip, 2019-01-07
Hotararea de Guvern privind stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost adoptata vineri, 7 decembrie, de Guvern si a fost publicata luni in Monitorul Oficial al Romaniei (sub numarul 937/2018). Noile modificari vor produce efecte de la 1 ianuarie 2019, insa deja au inceput sa apara primele intrebari in randul companiilor: cum ar trebui sa aplice noile modificari? care sunt functiile pentru care se impune majorarea nivelului salarial? ce criterii trebuie sa indeplineasca angajatii pentru a se califica pentru acest nivel?
 
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2019-01-08
Ocazia excelenta a unui dialog unu-la-unu, perfect personalizat, o au organizatiile la interviul de recrutare când candidatul este fata in fata cu viitorul sef, cu colegii de la HR, cu alti viitori potentiali colegi din companie. Si ce fac cele mai multe organizatii in acest moment? Rateaza aceasta sansa importanta pe care o au de a fideliza candidatul intr-un ambasador al companiei, transformand experienta interviului intr-una dezamagitoare de tip evaluare sau, si mai rau, interogatoriu. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Founder & Managing Partner  , 2019-01-08
Ca recruiteri primim foarte multe intrebari din partea oamenilor care sunt interesati sa faca o schimbare de cariera. Pentru cei care se gandesc ca inceputul de an este un moment bun pentru a face urmatorul pas catre obiectivul profesional propus, am pregatit un articol cu o serie de sugestii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-01-08
Ca si in anul precedent, 2019 se preconizeaza a fi dur pentru companiile care au nevoie de specialisti. Carentele sistemului de educatie, numarul tot mai mare de romani care opteaza sa emigreze, diferentele dintre generatii fac misiunea recruiterilor din ce in ce mai dificila. Citeste care sunt cele 5 provocari ale noului an si potentialele solutii. 
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2019-01-09
La fiecare sfarsit de an, oamenii fac promisiuni si planuri pentru urmatoarele 12 luni. Imaginati-va cum ar fi sa nu trebuiasca sa asteptati atat de mult pentru a va realiza strategiile si pentru a putea testa deciziile importante inainte de a le face, cum ar fi sa puteti analiza consecintele in doar cateva ore, putand astfel face ajustari? 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Program personalizat de beneficii flexibile; Motivarea angajatilor; Reducerea/controlul costului cu beneficiile; Facilitati fiscale; Beneficii voluntare
Adresa: Piata Charles de Gaulle Nr. 15, etaj 3, Sector 1, Bucuresti (http://benefitonline.ro/contact.html)
E-mail: office@benefitonline.ro
Telefon si/sau fax: +40.371.399.917
Prezentarea companiei
 
BenefitOnline.ro aduce in piata romaneasca o solutie unica prin care ofera posibilitatea tuturor angajatilor sa aiba acces doar la beneficiile relevante pentru ei, permitandu-le sa si le gestioneze singuri direct online. Benefit faciliteaza astfel folosirea eficienta a bugetului de beneficii, asigurandu-se ca fiecare cheltuiala a companiei este relevanta pentru angajat.     

Platforma pentru angajati functioneaza ca un „magazin on-line" in care fiecare angajat are acces la o gama variata de beneficii flexibile, in limita bugetului oferit de angajator. Angajatul poate alege, dupa plac, dintr-o varietate de categorii, de la beneficiile „clasice” cum ar fi training-uri, cursuri de limbi straine, bonuri de masa, contributii la planurile de pensii private, vacante in Romania, transport sau asigurari de viata pana la contributii pentru o serie de beneficii voluntare la peste 100 parteneri precum: activitati sportive, wellness, cultura, sanatate, hobby, fashion, educatie si multe altele.
Servicii / Produse
 
Angajatul, prin intermediul unui cont individual de pe platforma, alege personal cum sa isi gestioneze bugetul lunar oferit de companie, banii fiind vizualizati sub forma de puncte. Acesta isi poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, in functie de limita de puncte, dar exista si posibilitatea de co-plata in cazul in care bugetul este insuficient iar valoarea serviciilor dorite de angajat este mai mare.    

Ce primeste angajatorul?  Prin solutia oferita de Benefit, angajatorul externalizeaza un serviciu care altfel ar fi consumat resursele interne ale companiei atat de timp, umane cat si financiare: 
  • Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul si eforturile necesare dezvoltarii, implementarii si gestionarii unui sistem de management pentru beneficiile angajatilor;
  • Departamentele  financiare sunt scutite de timpul necesar sa negocieze, calculeze si sa plateasca costurile aferente fiecarui beneficiu oferit angajatilor;
  • Angajatorul are avantaje fiscale prin faptul ca majoritatea beneficiilor se bucura fie de scutirea impozitului pe venit, fie sunt exceptate de la plata contributiilor sociale;
  • In plus, angajatorul face direct vizibil catre angajat  intreg efortul financiar depus, facilitand astfel conceptul de „total reward”.    
​Angajatorul, externalizand astfel administrarea beneficiilor, are imediat acces la o platforma moderna, sigura si cu cele mai multe beneficii din piata, maximizand impactul bugetului de beneficii cu un efort administrativ minim.    
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate