Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-09-03
Cand te gandesti la un soft pentru pontaj, iti imaginezi probabil un tabel in care angajatii bifeaza niste ore si cam asta e tot. Insa un program software pentru pontaj este un instrument indispensabil pentru orice companie, care usureaza munca de calcul al salariilor in firmele care au mai multe categorii de salariati, cu programe diferite de lucru. Tocmai de aceea, in ultima perioada, tot mai multe organizatii implementeaza aplicatii software de pontaj, mai ales, pentru ca acestea sunt usor de utilizat si scad cu pana la 100% erorile din salarizare.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, 2018-09-03
La inceputul lui 2017, am inceput in Learning Architect un proiect menit sa ne aduca mai aproape de oamenii de HR si L&D, sa ne ajute sa intelegem cum se vede peisajul de L&D prin ochii celor care traiesc invatarea organizationala nu din carti, ci din practica, acei oameni care inteleg legatura dintre strategia de business si abilitatile oamenilor, acei oameni care duc bataliile in organizatii, cauta resurse, sponsori, ambasadori. Am inceput cu o cercetare, iar temele cheie s-au transformat in proiectul Arhitectii Viitorului, un mix de evenimente si experiente “anti-conferinta” dedicate comunitatii de HR si L&D.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-09-03
Recent a fost publicata in Monitorul Oficial si a intrat in vigoare de la 18 august 2018 Legea Internship-ului (Legea 176/2018) ce vine sa reglementeze aceasta activitate foarte populara, dar care era provocatoare din punct de vedere legal, unele aspecte nefiind intotdeauna clare, existand riscul pentru unii angajatori de a fi acuzati de munca la negru. Legea aduce cateva elemente de noutate, foarte interesante!  Citeste continuarea aici.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-09-21
Anul acesta a adus cu sine o revolutie fiscala care a perturbat modul de calcul al salariilor din intreaga economie romaneasca. Contributiile au trecut in sarcina angajatului, creand incertitudine privind modalitatea de calcul. Insa zeci de mii de contribuabili au avut in tot acest timp un aliat de nadejde, portalul calculatorvenituri.ro, care calculeaza instantaneu salariul,  contributiile si impozitul catre stat. Despre utilitatea acestui instrument de calcul online, vorbim cu Mihaela Colesnic, manager de produs in cadrul Romanian Software, compania care ofera calculatorvenituri.ro in mod gratuit tuturor romanilor.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-09-03
Numarul redus de candidati disponibili determina angajatorii sa devina din ce in ce mai competitivi in atragerea specialistilor. Daca pana acum ceva timp atitudinea generala era "sa fie multumit ca are un loc de munca", relatia dintre angajat si angajator si-a schimbat polaritatea. Descopera aici moduri creative prin care sa recrutezi.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Trust & Partners, 2018-09-03
O cultura organizationala bazata pe respect si incredere este o cultura unde feedback-ul este incurajat in mod activ. Si, indiferent ca ofera sau primesc feedback, oamenii sunt constienti de importanta acestuia. In acest articol discutam despre cum sa pregatim si sa facilitam o sesiune de feedback. 
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-09-03
AFI Europe Romania deschide, anul acesta, AFI Tech Park 1, prima faza a complexului de birouri AFI Tech Park, in centrul orasului Bucuresti. Cu cei mai noi chiriasi, Connect 44 si Best Chef, cladirea are o rata de ocupare de 50% inainte de lansare. Odata cu AFI Tech Park, AFI Europe Romania propune reorientarea catre centrul orasului ca destinatie pentru companii si angajatii acestora datorita beneficiilor pe care le aduce o locatie centrala.
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2018-09-03
In SIMRemote participantii devin manageri in companii aflate in concurenta si preiau o echipa ce lucreaza la distanta pentru a concura la "Cel mai Bun Scor ale Echipei remote". In echipe ei ruleaza cele 5 etape ale simularii connducand si dezvoltand echipe ai caror membri lucreaza la distanta!
Nu este usor, dar este distractiv, sunt multe idei valoroase si multa invatare!
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Program personalizat de beneficii flexibile; Motivarea angajatilor; Reducerea/controlul costului cu beneficiile; Facilitati fiscale; Beneficii voluntare
Adresa: Piata Charles de Gaulle Nr. 15, etaj 3, Sector 1, Bucuresti (http://benefitonline.ro/contact.html)
E-mail: office@benefitonline.ro
Telefon si/sau fax: +40.371.399.917
Prezentarea companiei
 
BenefitOnline.ro aduce in piata romaneasca o solutie unica prin care ofera posibilitatea tuturor angajatilor sa aiba acces doar la beneficiile relevante pentru ei, permitandu-le sa si le gestioneze singuri direct online. Benefit faciliteaza astfel folosirea eficienta a bugetului de beneficii, asigurandu-se ca fiecare cheltuiala a companiei este relevanta pentru angajat.     

Platforma pentru angajati functioneaza ca un „magazin on-line" in care fiecare angajat are acces la o gama variata de beneficii flexibile, in limita bugetului oferit de angajator. Angajatul poate alege, dupa plac, dintr-o varietate de categorii, de la beneficiile „clasice” cum ar fi training-uri, cursuri de limbi straine, bonuri de masa, contributii la planurile de pensii private, vacante in Romania, transport sau asigurari de viata pana la contributii pentru o serie de beneficii voluntare la peste 100 parteneri precum: activitati sportive, wellness, cultura, sanatate, hobby, fashion, educatie si multe altele.
Servicii / Produse
 
Angajatul, prin intermediul unui cont individual de pe platforma, alege personal cum sa isi gestioneze bugetul lunar oferit de companie, banii fiind vizualizati sub forma de puncte. Acesta isi poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, in functie de limita de puncte, dar exista si posibilitatea de co-plata in cazul in care bugetul este insuficient iar valoarea serviciilor dorite de angajat este mai mare.    

Ce primeste angajatorul?  Prin solutia oferita de Benefit, angajatorul externalizeaza un serviciu care altfel ar fi consumat resursele interne ale companiei atat de timp, umane cat si financiare: 
  • Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul si eforturile necesare dezvoltarii, implementarii si gestionarii unui sistem de management pentru beneficiile angajatilor;
  • Departamentele  financiare sunt scutite de timpul necesar sa negocieze, calculeze si sa plateasca costurile aferente fiecarui beneficiu oferit angajatilor;
  • Angajatorul are avantaje fiscale prin faptul ca majoritatea beneficiilor se bucura fie de scutirea impozitului pe venit, fie sunt exceptate de la plata contributiilor sociale;
  • In plus, angajatorul face direct vizibil catre angajat  intreg efortul financiar depus, facilitand astfel conceptul de „total reward”.    
​Angajatorul, externalizand astfel administrarea beneficiilor, are imediat acces la o platforma moderna, sigura si cu cele mai multe beneficii din piata, maximizand impactul bugetului de beneficii cu un efort administrativ minim.    
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate