Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-04-22
Tehnologia a determinat schimbari masive in departamentele de HR, iar inovatia in domeniu continua sa transforme modul in care managerii de resurse umane se ocupa de salarizare si de administrarea personalului. Pe langa faptul ca softurile specializate in resurse umane simplifica munca intr-un departament de HR, acestea se reinventeaza periodic si permit accesul simplu si rapid la o diversitate de date si informatii, ceea ce imbunatateste semnificativ munca specialistilor in resurse umane.
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de baza, competente tehnice  si  comportamente.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-05-06
Desavarsirea profesionala si sentimentul de apartenenta la job sunt doua dintre motivele importante care ne retin intr-o echipa. Hai sa vedem cum poti tu, din rolul de HR Manager, sa mentii vie motivatia colegilor, folosind conceptul de #experience. Daca citesti textul pana la capat gasesti si doua exemple relevante :)
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Program personalizat de beneficii flexibile; Motivarea angajatilor; Reducerea/controlul costului cu beneficiile; Facilitati fiscale; Beneficii voluntare
Adresa: Piata Charles de Gaulle Nr. 15, etaj 3, Sector 1, Bucuresti (http://benefitonline.ro/contact.html)
E-mail: office@benefitonline.ro
Telefon si/sau fax: +40.371.399.917
Prezentarea companiei
 
BenefitOnline.ro aduce in piata romaneasca o solutie unica prin care ofera posibilitatea tuturor angajatilor sa aiba acces doar la beneficiile relevante pentru ei, permitandu-le sa si le gestioneze singuri direct online. Benefit faciliteaza astfel folosirea eficienta a bugetului de beneficii, asigurandu-se ca fiecare cheltuiala a companiei este relevanta pentru angajat.     

Platforma pentru angajati functioneaza ca un „magazin on-line" in care fiecare angajat are acces la o gama variata de beneficii flexibile, in limita bugetului oferit de angajator. Angajatul poate alege, dupa plac, dintr-o varietate de categorii, de la beneficiile „clasice” cum ar fi training-uri, cursuri de limbi straine, bonuri de masa, contributii la planurile de pensii private, vacante in Romania, transport sau asigurari de viata pana la contributii pentru o serie de beneficii voluntare la peste 100 parteneri precum: activitati sportive, wellness, cultura, sanatate, hobby, fashion, educatie si multe altele.
Servicii / Produse
 
Angajatul, prin intermediul unui cont individual de pe platforma, alege personal cum sa isi gestioneze bugetul lunar oferit de companie, banii fiind vizualizati sub forma de puncte. Acesta isi poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, in functie de limita de puncte, dar exista si posibilitatea de co-plata in cazul in care bugetul este insuficient iar valoarea serviciilor dorite de angajat este mai mare.    

Ce primeste angajatorul?  Prin solutia oferita de Benefit, angajatorul externalizeaza un serviciu care altfel ar fi consumat resursele interne ale companiei atat de timp, umane cat si financiare: 
  • Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul si eforturile necesare dezvoltarii, implementarii si gestionarii unui sistem de management pentru beneficiile angajatilor;
  • Departamentele  financiare sunt scutite de timpul necesar sa negocieze, calculeze si sa plateasca costurile aferente fiecarui beneficiu oferit angajatilor;
  • Angajatorul are avantaje fiscale prin faptul ca majoritatea beneficiilor se bucura fie de scutirea impozitului pe venit, fie sunt exceptate de la plata contributiilor sociale;
  • In plus, angajatorul face direct vizibil catre angajat  intreg efortul financiar depus, facilitand astfel conceptul de „total reward”.    
​Angajatorul, externalizand astfel administrarea beneficiilor, are imediat acces la o platforma moderna, sigura si cu cele mai multe beneficii din piata, maximizand impactul bugetului de beneficii cu un efort administrativ minim.    
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate