Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Enayati Medical City, 2023-10-31
Enayati Medical City, Orasul Medical fondat de medicul Wargha Enayati, uneste sub acelasi acoperis doua spitale (chirurgical si de recuperare), o policlinica cu 60 de cabinete, un centru rezidential si o baza de recuperare medicala performanta.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-10-31
In aprilie 2020, agentia UE pentru asistenta in imbunatatirea politicilor de dezvoltare sociala, a conditiilor si aspectelor legate de munca, a lansat un survey ce urmareste felul in care cetatentii UE apreciaza conditiile de trai si calitatea vietii in contextul complex generat de pandemia Covid-19.
Pus la dispozitie de Amrop Romania, 2023-11-27
Amrop Romania a participat la Conferinta Globala Leadership Intelligence organizata de AESC in Londra la inceputul lunii noiembrie 2023. Am discutat despre diversitate si incluziune, etica si inteligenta artificiala (AI), impactul leadershipului, aplicatii AI in resurse umane, informatii despre pianta de talente si perspective globale asupra sustenabilitatii afacerilor.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2023-11-27
​Majoritatea companiilor romanesti nu investesc in programe de leadeship – doar 45% dintre companiile participante la studiul ”Leadership si Followership in organizatiile din Romania”, realizat de KPMG in Romania in parteneriat cu Casa Paleologu, au declarat ca aloca resurse in acest scop. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului, ce isi propune sa exploreze practicile privind dezvoltarea liderilor in cadrul organizatiilor din Romania.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2023-11-27
Putem vorbi de cateva caracteristici universale care definesc un bun leadership, indiferent de context? ​Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank, ne-a oferit cateva raspunsuri.
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-11-27
Inceputurile la un nou loc de munca pot fi provocatoare, mai ales dupa o perioada lunga de stabilitate. De aceea, prin intermediul acestui articol scris din perspectiva unui angajat ce a trecut prin mai multe perioade de proba, poti afla cateva indemnuri ce te vor ajuta sa treci mai usor peste aceasta etapa.
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-11-27
Te-ai intrebat vreodata unde este locul in care te regasesti mai mult ca angajat, intr-o corporatie sau contribuind la cresterea unei afaceri mai mici? Accesand acest link poti afla cum contribuie ambele medii la dezvoltarea din punct de vedere profesional.
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Dezvoltarea profesionala a ramas in centrul discutiilor cu experti HR. Dupa episodul 7, Delia Dragomir, CEO si Co-Founder Eucom, a continuat sa gazduiasca discutii in podcastul HeRoe.s HRing. 
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Intr-un context de afaceri in continua schimbare, evolutia profesionala devine o necesitate, nu doar o optiune. Aceasta functioneaza ca o cheie ce deschide drumul spre succesul individual si cresterea organizationala. Cresterea personala a angajatilor influenteaza direct prosperitatea companiilor, creand un ciclu benefic de evolutie si inovatie.
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Limbile straine au fost intotdeauna un subiect fascinant si complex, dar in era globalizarii si a tehnologiei avansate, ele au capatat o importanta si mai mare. Hai sa exploram cateva aspecte interesante despre limbile straine si influenta lor in lumea contemporana!
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-11-27
Automatizarea diverselor procese la nivel de companie joaca un rol din ce in ce mai important in atingerea obiectivelor organizatiei si in mentinerea competitivitatii acesteia in piata, intr-o perioada marcata de un dinamism accentuat in ceea ce priveste schimbarile de abordare a planurilor si strategiilor de business. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-11-27
Un sondaj privind sperantele si temerile angajatilor la nivel mondial, realizat de PwC in 2023, a dezvaluit faptul ca acestia sunt deschisi la noi provocari si la dobandirea de noi abilitati. De asemenea, studiul a adus in discutie si dificultatile cu care se confrunta liderii din organizatii la momentul actual.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-11-28
Sfarsitul de an este un moment important de bilant pentru toate companiile si o ocazie de a aprecia eficacitatea procesului de managementul performantei. Unele companii demareaza procese complexe de evaluare, dar ce e de facut daca organizatia nu dispune de un astfel sistem de evaluare complex si cuprinzator?
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2023-11-28
In ciuda impactului dovedit asupra productivitatii si a unor statistici care ar trebui sa traga un semnal de alarma (problemele de sanatate mintala costa tarile dezvoltate 3-4% din PIB), schimbarea ramane lenta.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2023-11-28
Dupa angajarile numeroase in urma pandemiei globale, vedem multe corporatii, in special cele din sectorul IT care au inghetat angajarile sau anunta disponibilizari. Indiferent daca lucrezi intr-o companie cu peste 500 de angajati sau intr-un start-up, disponbilizarile nu sunt niciodata usoare.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2023-11-28
76% dintre angajati si persoanele aflate in cautarea unui loc de munca au spus ca diversitatea este importanta atunci cand se iau in considerare ofertele de munca, arata un studiu Glassdoor, desfasurat in 2021. Un studiu realizat de McKinsey a constatat ca organizatiile cu echipe executive diverse au depasit performanta colegilor din industrie cu 21% in ceea ce priveste profitabilitatea.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-28
Managerii de astazi sunt asteptati sa fie nu doar lideri, ci si strategi agili, inovatori priceputi la tehnologie si buni comunicatori. Pentru a indeplini in mod eficient aceste roluri in expansiune, managerii au nevoie nu doar de experienta, ci si de invatare continua.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-28
Orele suplimentare excesive nu numai ca maresc costurile cu forta de munca, dar pot duce si la epuizarea angajatilor si la scaderea productivitatii. Pentru a mentine un echilibru sanatos intre viata profesionala si cea privata, controland in acelasi timp cheltuielile, este esential sa implementezi eficient limitarile privind orele suplimentare ale angajatilor.
Pus la dispozitie de CODECS, 2023-11-28
A fi manager in ziua de azi inseamna a avea o munca dificila si pretentioasa, care necesita o serie de aptitudini, atitudini si comportamente distinctive. In cadrul programelor CODECS Business School Professional le prezentam pe cele mai importante dintre ele.
Pus la dispozitie de CODECS, 2023-11-28
Coaching-ul este o modalitate puternica de dezvoltare personala si profesionala, oferind instrumentele si cunostintele necesare pentru a atinge potentialul maxim. Iata sase carti de la CODECS care merita sa fie pe lista ta de lectura pentru o evolutie semnificativa.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2023-11-28
Descopera cum poti sa depasesti cu succes momentele de schimbari majore in piata, reorganizarile interne sau evenimentele neprevazute! Materialul Wizrom, 5 motive pentru care ai nevoie de un soft de resurse umane in vremuri incerte, iti dezvaluie strategiile esentiale pentru a-ti asigura compania in fata provocarilor neasteptate.
Pus la dispozitie de Valoris HR, 2023-11-28
In cadrul industiilor dinamice in care activam cu totii, achizitionarea talentelor reprezinta un aspect esential. Abordarea conventionala in recrutare devine tot mai depasita, odata cu evolutia si diversificarea industriilor. Nevoia de competente specializate este tot mai acuta, iar gasirea angajatilor potriviti pentru rolurile specializate necesita azi mult mai mult decat un proces standard de recrutare.
Pus la dispozitie de Emanoil Draganescu, 2023-11-28
Vorbeste cu oricine are ceva experienta in managementul relatiilor cu clientii si iti va spune ca pentru a putea avea relatii de calitate, ai nevoie de procese puternice si oamenii cat mai bine pregatiti. In acest articol insa am sa vorbesc de un aspect deseori neglijat si anume managementul asteptarilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cu o multiplatforma 100% sigura, bazata pe cloud, veti putea crea conexiuni pline de sens cu colegii care nu lucreaza la birou. Economisiti bani si fiti eficienti cu ajutorul nostru!
Adresa: Budapest Rómer Flóris utca 8 B épület 1. emelet, 1024
E-mail: [email protected]
Tel: +0036 70 935 5045
Prezentarea companiei
 
Infiintata in 2019, cu o experienta de peste 15 ani de consultanta in domeniul resurselor umane, Blue Colibri este o companie de software care activeaza in domeniul digitalizarii resurselor umane, al comunicarii interne si al invatarii online. Cu sediul central in Ungaria, cu clienti si parteneri din intreaga regiune ECE, ajutam peste 70 de companii din sectoare precum productie, productie, transport si retail sa isi transforme procesele de HR adecvate noii ere a muncii digitalizate.

Alfabetizarea digitala este o provocare pentru muncitorii cu guler albastru, mai ales atunci cand trebuie sa utilizeze mai multe instrumente in scopuri diferite. Blue Colibri App este o aplicatie de ultima generatie, bazata pe cloud, 100% sigura si multiplatforma pentru angajati, care va permite sa creati o conexiune semnificativa cu colegii dvs. care nu lucreaza la birou. Sintetizam mai multe caracteristici intr-o singura aplicatie care este usor si placut de gestionat atat pentru administratori, cat si pentru utilizatori si este disponibila ca aplicatie web si mobila. Este conceputa cu gandul la simplitate: dorim ca aplicatia noastra sa fie usor de utilizat si accesibila pentru cat mai multe persoane.
 
Succesul nostru se bazeaza pe o combinatie unica de preturi competitive, pe o intelegere profunda a resurselor umane si a provocarilor sale, dobandita in cei peste 15 ani de experienta in consultanta in domeniul resurselor umane, si pe o platforma construita in colaborare cu partenerii nostri pentru a raspunde provocarilor din viata reala si care poate fi adaptata la nevoile unice ale clientului. De asemenea, impartasim in mod frecvent cele mai bune practici, iar echipa noastra creativa si orientata catre client, care se ocupa de succesul clientilor, va fi alaturi de fiecare client pe tot parcursul procesului.               
Servicii / Produse
 
In orice domeniu, este important sa poti face schimb de informatii rapid, usor si in siguranta. Multe companii apeleaza la instrumente care ofera o valoare adaugata redusa in ceea ce priveste feedback-ul, formarea, raportarea etc. Credem ca toata lumea are dreptul, la locul de munca, sa se simta conectata, sa fie informata corespunzator, reprezentata, pregatita si sa aiba acces la comunitate, indiferent de nivelul si tipul postului pe care il ocupa.

Oferim o solutie multiplatforma (aplicatie web si aplicatii native) care a fost creata pentru a pastra cu usurinta comunicarea interna pe teren, impreuna cu mai multe caracteristici care servesc in scopuri administrative si de e-learning. Fie ca este vorba de crearea unei comunitati, de implicarea angajatilor, de comunicare interna, de administrare sau de instruire, aplicatia Blue Colibri este capabila sa le gestioneze pe toate. Blue Colibri App este o aplicatie pentru angajati conceputa pentru a va implica angajatii si pentru a va ajuta sa creati o comunitate de lucru excelenta cu procese digitalizate transparente, eficiente si accesibile.       

In mod specific, oferim urmatoarele solutii:          
  • Comunicare interna: Cu ajutorul aplicatiei Blue Colibri puteti sa va orientati si sa masurati eficienta comunicarii interne, sa trimiteti si sa urmariti livrarea anunturilor importante si chiar sa creati spatii pentru conexiuni semnificative.                                       
  • Educatie interna: Creati materiale de invatare cu continut atractiv - videoclipuri, manuale descarcabile, teste - doar cu cateva clicuri si obtineti statistici complete privind finalizarea si rezultatele.            
  • Administrarea resurselor umane: Prin solutii digitalizate, cum ar fi rezervari online, formulare online sau un sistem de ticketing, puteti economisi mult timp si va puteti reduce cheltuielile.                                                                      
  • Implicarea angajatilor: Construiti comunitati, creati provocari cu un sistem de recompense incorporat si obtineti feedback: prin furnizarea unei platforme unde oamenii se pot conecta si interactiona intr-un mod semnificativ si transparent, comunitatile de la locul de munca pot prospera chiar daca majoritatea lucreaza la distanta.
Recomandari
 
„Cu aplicatia Blue Colibri, ne-am imbunatatit cu usurinta comunicarea interna, pentru ca toate informatiile importante au devenit usor de accesat si de cautat pe platforma. Angajatii nostri au devenit si ei o parte mai importanta din viata companiei.” - Réka Váncsodi, Volvo Group, Marketing Communications Leader

„Platforma Blue Colibri App nu este doar baza comunicarii pentru afacerile viitoare – ea este deja un instrument de comunicare indispensabil pentru managerii si angajatii actuali.” - Katalin Márton HR Lead at Praktiker

„Echipa Blue Colibri este tanara si entuziasta, asa ca implementarea, dezvoltarea si pregatirea platformei au decurs fara probleme. De cand am implementat aplicatia, echipa a fost disponibila ori de cate ori am avut nevoie de ajutor.” - Ildikó Gombolai Personnel manager at Ziegler
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate