Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
55% dintre oamenii de HR se asteapta ca gestionarea cresterii costurilor salariale din cauza inflatiei sa reprezinte cea mai mare provocare de business in 2024. Care sunt cele mai presante provocari legate de candidati? Ce piedici avem in procesul de recrutare? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
Cum stau lucrurile pe piata muncii in ultima vreme? Pana in anul 2030, se prevede o nevoie de peste 600.000 de persoane pentru a ocupa posturi care necesita competente avansate, in conditiile in care doar 1% din populatia cu varsta intre 25 si 64 de ani participa la programe de formare profesionala.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-04-29
Digitalizarea in domeniul resurselor umane nu este doar o adaptare la progresul tehnologic, ci o oportunitate de a revolutiona complet modul in care functionează departamentul tau. Adoptarea unor solutii software specializate este esentiala pentru a creste eficienta, a raspunde cerintelor pietei in schimbare si a ramane competitiv. 
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-04-29
Implicarea si performanta angajatilor sunt factori cruciali in succesul organizatiei dar intrebarea e cum poti debloca intregul potentialul echipei pentru a creste productivitatea? 

 
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-04-29
Aceste doua functii cognitive importante tind sa ne incetineasca sau sa ne joace feste, pe masura ce inaintam in varsta. Aceasta poate fi o provocare, mai ales daca ai un job care necesita multa planificare si gandire creativa.
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-04-30
In ciuda progreselor tehnologice pe care le-am facut si le facem, munca unei organizatii este facuta de oameni. Oamenii sunt aceia care alcatuiesc interfata cu clientul, realizeaza produsul, presteaza serviciul, planifica si coordoneaza, imbunatatesc procese, asigura calitatea si aduc profit.
Pus la dispozitie de Andreea Gheorghita, Doru Paducel & Ana M. Marin, 2024-04-30
Iti creezi timp si spatiu pentru a te asculta pe tine insuti?  Un articol util despre modele si practici de reflectie si reflexie scris de colegii nostri de la EMCC Romania.
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Acest articol contine informatii utile top managerilor, directorilor HR si coordonatorilor HSE interesati sa implementeze in organizatia lor programe de tip Autoritatea sa Opresti Munca (in engleza Stop Work Authority – SWA).
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Articolul da o imagine de ansamblu asupra modului in care pot fi setate elementele care contribuie la o experienta a clientilor controlabila si de buna calitate.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Descopera cum instrumentele Thomas au fost integrate in programul de dezvoltare a leadershipului unei mari universitati din Marea Britanie pentru a o diferentia ca angajator.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Intr-un interviu realizat de Thomas International cu Alicia Collinson, Senior Associate la Thrive Law, au fost explorate aspectele cruciale ale bunastarii angajatilor si sanatatii mentale in organizatii. Alicia a oferit idei valoroase despre provocarile comune cu care se confrunta organizatiile si sfaturi practice pentru a le depasi. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-04-30
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-05-07
Ultimii ani gasesc organizatiile din ce in ce mai preocupate de construirea unui mediu de lucru motivant si plin de scop pentru membrii generatiei Z, urmati indeaproape de Millenials. Tinand cont de contextul global in care ne aflam, caracterizat de instabilitate, de o populatie care imbatraneste, de noi tendinte legate de ce anume ne dorim de la locul de munca, acest focus pe generatiile mai noi e lesne de inteles. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-05-07
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-05-07
In mod frecvent suntem expusi la schimbari si provocari care ne cer sa ne adaptam si sa ne integram noi rutine in viata noastra. De la tranzitiile majore la cele mai mici ajustari, capacitatea noastra de a face fata schimbarii si de a ne adapta este esentiala pentru succesul si bunastarea noastra.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Platforma Digitala Integrata, Comunicare Interna, Engagement, Managementul Performantei
Adresa: Bd. Primaverii nr. 51, et.1, 011973 Bucuresti
E-mail: [email protected][email protected]
Telefon: +40 745 12 12 00
Prezentarea companiei
 
Co-Factor este una dintre cele mai creative companii de tehnologie si consultanta organizationala din Romania, care livreaza rezultate printr-o Platforma Digitala de Employee Engagement si Performance Management, centrata pe angajat. In general, in companii se masoara doar problemele de ansamblu, ignorand datele si nevoile individuale.
 
CE PROBLEME REZOLVA?
  1. Nevoia de digitalizare a proceselor strategice de HR
  2. Comunicare ineficienta, intarziata si distorsionata
  3. Lipsa de engagement sau un engagement scazut
  4. Probleme legate de cultura organizationala (cultura organizationala nesanatoasa, disfunctionala, ineficienta)
  5. Lipsa unui proces coerent de management al performantei, relevant si utilizat in timp
Conectam si sustinem oamenii, oriunde, in timp real, pentru imbunatatirea continua a performantei, cu impact imediat asupra rezultatelor companiei!
Servicii / Produse
 
Platforma Co-Factor nu este doar un instrument strategic pentru HR, ci si unul extrem de puternic de leadership, care poate ajuta liderii sa angreneze intreaga organizatie in implementarea in timp real a strategiei de business, oricare ar fi aceasta si in orice tip de organizatie.
     
Co-Factor faciliteaza succesul companiilor printr-un mix unic de instrumente si functionalitati integrate intr-o platforma digitala inovativa, centrata pe angajat, capabila sa operationalizeze, individual sau simultan, 3 procese organizationale majore, grupate in 3 MODULE sau mixuri de doua module:
  • Comunicare Interna
  • Implicarea Angajatilor (Employee Engagement)
  • Managementul Performantei (Performance Management)                         
Recomandari
 
„Am avut norocul sa ne intalnim cu partenerii de la Co-Factor in perioada in care luaseram decizia de a implementa o platforma foarte prietenoasa si foarte actuala, care sa adreseze mai multe din nevoile noastre: managementul performantei, comunicare interna, activarea si acordarea de recunoastere imediata angajatilor buni etc. si cautam un furnizor potrivit. Rezonanta intre produsul lor si nevoia noastra s-a produs imediat, astfel incat colaborarea noastra a inceput la scurt timp dupa acea prima intalnire. Contam pe aceasta colaborare in proiectele noastra de dezvolare a oamenilor din BT!” – Nevenca Doca – HR Executive Director, Banca Transilvania
 
„Solutia integrata de managementul performantei dezvoltata impreuna cu Co-Factor vine sa raspunda unei nevoi strategice a companiei Flanco, un proiect apreciat nu doar intern, ci si de catre comunitatea de HR. Solutia este una complexa, in care am atrenat peste 1000 de colegi intr-o conversatie permanenta. In prezent, aceasta platforma este accesata zilnic de peste 300 dintre acestia iar gradul de conversie lunara este de peste 95%. Aprecierea primita imi ofera certitudinea ca am reusit intr-adevar sa facem o diferenta prin ceea ce am construit impreuna cu Co-Factor, partenerul nostru care a dat viata proiectului combinand expertiza sa de consultanta in performanta si engagement cu tehnologia prietenoasa si intuitiva.” – Nicoleta Capata – HR Director, Flanco Romania
 
„Platforma Co-Factor este despre Oameni si reprezinta solutia potrivita pentru proiectul nostru de a tine oamenii impreuna. La scurt timp dupa implementare am reusit sa formam o comunitate unita si vie al carei nivel de engagement a crescut, colaborarea s-a imbunatatit, iar acum avem spatiul potrivit pentru a ne cunoaste mai bine si a face schimb de experiente. Ne-am bucurat de expertiza, deschiderea si empatia echipei Co-Factor, reusind ca suplimentar modulului complex de comunicare interna, colaborare si recunoastere sa dezvoltam si module precum managementul performantei, taining si inovare. Echipa Co-Factor a ramas aproape de noi si gaseste prompt solutii la nevoile noastre.” – Lucia Costea – Managing Partner, Secom
 
„As vrea sa multumesc echipei Co-Factor pentru serviciul excelent de dezvoltare si implementare a platformei Innovate Avon in cadrul Avon Central Europe. Am intrat in aceasta colaborare pe 5 ani cu Co-Factor pentru ca, din diversele oferte pe care le-am primit de la potentialii vendori, Co-Factor ne-a oferit nu doar o solutie completa si flexibila, cu posibilitatea de a o adapta la toate solicitarile noastre, dar si expertiza solida in domeniu si o echipa gata sa raspunda tuturor nevoilor noastre functionale si calitative. Acestea ne-au convins sa alegem Co-Factor ca partener pentru acest proiect strategic care acopera 19 piete pe care activam in Europa Centala.” – Maciej Starzyk – CE Strategy Manager, Avon Cosmetics
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate