Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de GiftShare.ro, 2022-03-22
Recompensarea si stimularea angajatilor nu a fost niciodata mai importanta deoarece intram intr-o noua lume hibrida a muncii. Cercetarile au aratat ca productivitatea poate creste substantial pentru unele companii care au programe eficiente de stimulare, iar aceste programe pot asigura un boost in satisfactia angajatilor.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2022-04-14
​A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza in data de 05 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse, din Bucuresti, Conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VII-a, in colaborare cu nume valoroase din mediul de afaceri. Acest eveniment se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, precum si antreprenorilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2022-04-28
Care-i legatura intre transformarea digitala si siguranta psihologica? Cartea Prof. Amy Edmondson, The Fearless Organization, ne-a facut sa intelegem de ce 70% dintre procesele de transformare digitala si agilizare nu au succes. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-04-28
Asertivitatea inseamna comunicarea si exprimarea gandurilor, sentimentelor si opiniilor dvs. intr-un mod care face ca parerile si nevoile dvs. sa fie intelese in mod clar de catre ceilalti, fara insa a le neglija gandurile, sentimentele sau opiniile lor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2022-04-28
Este important sa ne amintim ca prosperarea in timpul si dupa pandemie a insemnat trecerea de la invatarea face to face la cea digitala. De asemenea, a fost nevoie de o strategie de upskilling si reskilling a fortei de munca. Pe langa liderii care au trebuit sa ia decizii dificile, angajatii au trebuit sa tina pasul cu ei.
Pus la dispozitie de Andrei Dumitru, 2022-04-28
Stresul cronic, senzatia de burnout sau de coplesire (overwhelm) sunt doar cateva dintre efectele pe termen scurt. Insa efectele sociale si economice de lunga durata sunt mult mai ample, avertizeaza specialistii K.M.Trust & Partners. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
In contextul in care tot mai multi colegi lucreaza acum de la birou sau hibrid, este important sa acorzi atentie nevoii de flexibilitate a acestora. Ultimii doi ani au demonstrat ca oamenii pot lucra eficient de oriunde si am castigat mult la capitolul incredere in echipele noastre. Si merita sa le arati in continuare incredere, gasind noi solutii care sa le permita sa aibă un program de lucru, după model european. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
Iti doresti sa ai succes in business, iar pentru aceasta este important sa ai alaturi oameni care au abilitati si cunostinte potrivite rolurilor disponibile in companie. Dar cum ii gasesti pe cei mai buni in conditiile in care oferta de munca creste?
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
La The Mind, ne place sa setam trenduri cand vine vorba despre practici terapeutice inovatoare. Cautam in permanenta metode noi, validate stiintific in ani de zile de cercetare si aplicate de specialistii nostri in mii de ore de cabinet alaturi de clientii nostri.
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
O organizatie responsabila intelege ca, atunci cand echilibrul psihic al unui angajat este semnificativ perturbat, lucrurile pot deraia într-un ritm ametitor. La fel ca atunci cand picuram cerneala pe o sugativa, criza se extinde rapid si cu trasee imprevizibile la nivelul intregii echipe si al companiei. 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2022-04-29
Cu cat aceasta criza se va extinde, cu atat e nevoie ca oamenii din organizatii sa primeasca suportul si resursele potrivite pentru a dezvolta mecanisme de adaptare sanatoase si strategii pe termen lung, care sa influenteze starea de bine a fiecaruia, cat si sanatatea organizatiei. 
Pus la dispozitie de Trend, 2022-04-29
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2022-04-29
Ajungerea la noi candidati este mult facilitata prin utilizarea cu intelepciune a solutiilor de comunicare ale diferitelor platforme de social media. Prin intermediul acestora ai ocazia sa prezenti viitorilor angajati valorile companiei, conditiile de munca si colegii. Colegii experti de la Blue Colibri au creat un e-book care te poate ajuta sa iti gestionezi corect si constient platformele de social media.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de MIndit Consulting, 2022-04-29
Mindit Consulting, prima companie de background screening din Romania, care ofera servicii de verificare pentru zonele de angajatori, legalitate, studii si certificari, prezenta si activitate in media si social media, ID check, raport de credit, analiza CV, etc. isi extinde serviciile la nivel global.
Pus la dispozitie de Andreea Suciu, 2022-04-29
Demisia angajatului depusa in urma diferitelor forme de presiune si a actelor de hartuire din partea superiorilor nu reprezinta o incetare a contractului de munca din inițiativa salariatului, ci o demisie fortata. Cu toate acestea, nu orice actiuni ale angajatorului sunt catalogate drept acte de viciere a consimtamantului care justifica anularea demisiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Afacerile din zona medicala reprezinta o nisa de business in continua crestere la nivel mondial. Nu este deloc surprinzator faptul ca alegerea unei companii de dezvoltare de software medical, cum ar fi HTSS, care sa se ocupe de digitalizarea afacerii tale din zona medicala, este la mare cautare. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-05-02
Efectul bucuriei poate fi neasteptat de puternic la locul de munca: este un multiplicator de forta care permite echipelor si companiilor sa stabileasca obiective ambitioase si sa le atinga, fara sa ajunga la epuizare. Atunci cand ne bucuram de o stare buna de spirit, suntem cu 31% mai productivi decat atunci cand suntem ingrijorati sau stresati. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-05-02
Au trecut doi ani de cand organizatiile la nivel mondial au adoptat modelul de lucru la distanta si multe aspecte legate de modul in care muncim s-au schimbat intre timp. Prin urmare, specialistii in resurse umane si in managementul talentelor trebuie sa accepte aceasta noua paradigma sa identifice modurile in care pot profita de avantajele sale. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Pontaj CREASOFT; Pontaj angajati; Condica de prezenta electronica; Foaie colectiva de prezenta; Munca de acasa; Evaluare activitate angajati
Adresa: Strada Mircea Cel Batran Nr 76, Sector 5, Bucuresti
Email: [email protected]; [email protected]
Tel: 0749.500.400
 
Prezentarea companiei
 
Creasoft IT SRL - www.creasoft.ro, companie cu capital privat integral romanesc, produce sisteme electronice si solutii software. Oferim clientilor nostri o solutie profesionala de pontaj electronic si optional si control acces, care integreaza pontajul calculat de AI pentru Work from Home cu pontajul clasic pe baza de carduri RFID/ semnatura electronica obtinuta din amprenta, sau pontajul de pe telefon.

Cu o experienta de 15 ani in domeniul IT&C si cu un compartiment de cerecetare dezvoltare compus din ingineri electronisti si programatori, compania noastra a dezvoltat sub brandul CREASOFT solutii complete de pontaj angajati, atat prin autentificare la dispozitive de pontaj clasice bazate pe autentificarea cu carduri RFID/ amprenta, cat si prin analiza activitatii pe PC al angajatilor, sau prin pontaj mobil de pe smartphone in locatiile clientilor, etc.

Solutia CREASOFT de pontaj electronic si optional si control acces pune la dispozitie rapoarte utile si pragmatice printr-o interfata web securizata, cu datele gazduite in cloud pe platforma Microsoft Azure.

Solutia de pontaj se poate integra prin API cu ERP-uri si aplicatii de HR/ Payroll, fara costuri suplimentare. Datele de pontaj pot ajunge in mod automat si programatic in aplicatiile de payroll folosite de clientii nostri.
Servicii / Produse
 
Dezvoltatori si producatori de sisteme electronice - hardware si de solutii software de control si monitorizare, oferim in prezent o gama variata de produse si servicii:
  • Pontaj electronic si control acces: compus dintr-un dispozitiv hardware, un terminal portabil cu trasmitere de date prin wifi sau GSM si o aplicatie software, sistemul de pontaj CREASOFT permite generarea automata a raportelor de prezenta si pontaj: condica de prezenta, foaie colectiva de prezenta, prezenta pe zone, concedii, etc., de configurare cartele access, drepturi utilizatori si multe alte functii.
  • Pontaj Mobil CREASOFT: pentru companiile ai caror angajati lucreaza inclusiv de acasa, solutia de pontaj CREASOFT permite angajatilor  sa isi ponteze activitiatea si timpul de munca de acasa, de pe teren, de la clienti  sau alte tipuri de deplasari in interes de serviciu.
  • Work Analyzer by CREASOFT: un produs software CREASOFT care oferta posibilitatea de procesare a actiunilor angajatilor pe calculator si inregistreaza timpul petrecut in aplicatiile destinate desfasurarii activitatii profesionale dar si cele de entertainment, site-uri de divertisment dar si non-divertisment, urmand ca acestea sa fie analizate folosind algoritmi inteligenti inclusiv de tip Machine Learning, pentru stabilirea cat mai precisa a timpului care a fost petrecut doar pentru lucru.
  • Altele: Fiscalizare si monitorizare vending machines - Control acces hotelier - Localizare gps si monitorizare temperatura - Kit de automatizari cu comunicatie GSM
Recomandari
 
"Aplicatia Creasoft, pentru compania noastra, este de mare ajutor, deoarece eficientizeaza procesul de gestionare a personalului, fiind configurata si adaptata nevoilor noastre. Acest lucru inseamna ca, pe langa faptul ca noi avem acces la o situatie in timp real, o mare parte din munca echipei HR a fost delegata fiecarui angajat in parte. De asemenea, aplicatia ne ofera flexibilitate in utilizare  (salariatii se ponteaza electronic atat la sediul companiei, cat si de acasa de pe mobil atunci cand lucreaza remote), este foarte intuitiva si usor de folosit. Ne bucuram ca am optat pentru un furnizor de incredere, cu un istoric pe piata, dar si cu o viziune asupra viitorului!" - reprezentant HR VIVRE DECO

"Pe noi solutia Creasoft ne-a ajutat si ne-a disciplinat. Inainte de a avea aceasta solutie am trecut prin alte 2 solutii de control acces, am avut mari probleme cu amandoua. Cu solutia aceasta e simplu sa introduci cartele, sa schimbi cartela in caz de cineva o pierde. Ii poti vedea pe angajati chiar si atunci cand pleaca la o intalnire prin intermediul optiunii de pontaj mobil. Si cel mai mult ne ajuta ca o actualizati constant in functie de situatiile din piata, acum avem optiunea muncii de acasa pentru ca e o situatie deosebita si avem astfel de colegi. Dovada ca noua  ne-ati fost de ajutor si ne-ati usurat munca este ca am pornit ca test cu 3 sisteme si acum avem 29 de sisteme." - reprezentant AIK ENERGY LTD LONDRA SUCURSALA BUCUREST                                                                                                                                               

"La nivelul companiei s-a observat o imbunatatire semnificativa a evidentei prezentei la programul de lucru. Astfel, cu respectarea GDPR, am putut verifica cu usurinta numarul de ore efectuat de fiecare lucrator in parte.” - reprezentant TIP TOP Industry SRL
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate