Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Servicii preplatite, Ticket Restaurant, Ticket Cadou, carduri de cadouri Compliments, tichete de asistenta sociala Ticket Asist, Ticket Junior, Ticket Cresa, Ticket Medica, carduri Spendeo pentru cheltuieli de afaceri
Adresa: Calea Serban Voda 133, 040205 - Sector 4, Bucuresti
E-mail: Edenred.romania@edenred.com
Tel: 021 301 33 11 / Fax: 021 301 33 44
Prezentarea companiei
 
In Romania, Edenred ofera mai mult decat un serviciu sau un produs. Ofera o suita de solutii pentru companii, angajati, comercianti si organizatii. Edenred este Solution Manager, oferind o solutie pentru fiecare, indiferent de varsta, gen sau statut social.

Peste 35.000 de companii client folosesc tichetele si cardurile emise de Edenred in Romania.

Aproximativ 2 milioane de beneficiari se bucura de cresterea puterii de cumparare si de libertate de alegere in utilizarea solutiilor Edenred: de la pauza de pranz, la cadoul perfect, un concediu de neuitat sau activiatile din timpul liber. Se simt motivati, recompensati si fidelizati de catre angajatorii lor.

Peste 65.000 de comercianti parteneri accepta la plata tichetele si cardurile Edenred si reprezinta cea mai mare retea de parteneri din Romania. Prin solutiile Edenred, acestia atrag noi segmente de clienti, ii fidelizeaza pe cei existenti si se bucura de cresterea cifrei de afaceri.

Inovatie bazata pe o experienta indelungata

Edenred Romania inoveaza in permanenta, fiind primul emitent care a lansat tichetele de masa, tichetele cadou si o gama larga de alte solutii care sunt menite sa imbunatateasca viata companiilor si sa creasca puterea de cumparare a beneficiarilor. A fost primul emitent de tichete de masa ce a lansat in Romania solutia de plata Apple Pay pentru Edenred Ticket Restaurant. 
Prin preluarea Benefit Online in septembrie 2019, cea mai mare platforma de beneficii extrasalariale flexibile din Romania, Edenred contribuie la eficientizarea politicilor de resurse umane din cadrul companiilor si sustine angajatorii pe o piata a muncii extrem de competitiva.
Servicii / Produse
 
Recomandari
 
Anica Stoica, Human Resources Manager Continental Automotive Romania
"Cardul Ticket Restaurant® de la Edenred este o solutie moderna si eficienta pe care o asteptam cu totii sa se intample. Suportul electronic ne permite sa simplificam procesul de acordare a tichetelor catre angajati, nemaifiind nevoiti sa distribuim lunar tichetele de masa fiecarui angajat in parte. Pe langa avantajele logistice, ne bucuram ca acest beneficiu extra-salarial aduce flexibilitate si confort salariatilor nostri, permitand efectuarea de plati fractionare. Fiind un card Mastercard® „Contactless", plata rapida la casa de marcat aduce o valoare adaugata pentru toti beneficiarii de tichete pe suport electronic."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate