Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Peli Filip, 2019-01-07
Hotararea de Guvern privind stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost adoptata vineri, 7 decembrie, de Guvern si a fost publicata luni in Monitorul Oficial al Romaniei (sub numarul 937/2018). Noile modificari vor produce efecte de la 1 ianuarie 2019, insa deja au inceput sa apara primele intrebari in randul companiilor: cum ar trebui sa aplice noile modificari? care sunt functiile pentru care se impune majorarea nivelului salarial? ce criterii trebuie sa indeplineasca angajatii pentru a se califica pentru acest nivel?
 
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2019-01-08
Ocazia excelenta a unui dialog unu-la-unu, perfect personalizat, o au organizatiile la interviul de recrutare când candidatul este fata in fata cu viitorul sef, cu colegii de la HR, cu alti viitori potentiali colegi din companie. Si ce fac cele mai multe organizatii in acest moment? Rateaza aceasta sansa importanta pe care o au de a fideliza candidatul intr-un ambasador al companiei, transformand experienta interviului intr-una dezamagitoare de tip evaluare sau, si mai rau, interogatoriu. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Founder & Managing Partner  , 2019-01-08
Ca recruiteri primim foarte multe intrebari din partea oamenilor care sunt interesati sa faca o schimbare de cariera. Pentru cei care se gandesc ca inceputul de an este un moment bun pentru a face urmatorul pas catre obiectivul profesional propus, am pregatit un articol cu o serie de sugestii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-01-08
Ca si in anul precedent, 2019 se preconizeaza a fi dur pentru companiile care au nevoie de specialisti. Carentele sistemului de educatie, numarul tot mai mare de romani care opteaza sa emigreze, diferentele dintre generatii fac misiunea recruiterilor din ce in ce mai dificila. Citeste care sunt cele 5 provocari ale noului an si potentialele solutii. 
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2019-01-09
La fiecare sfarsit de an, oamenii fac promisiuni si planuri pentru urmatoarele 12 luni. Imaginati-va cum ar fi sa nu trebuiasca sa asteptati atat de mult pentru a va realiza strategiile si pentru a putea testa deciziile importante inainte de a le face, cum ar fi sa puteti analiza consecintele in doar cateva ore, putand astfel face ajustari? 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Outsourcing salarial, administrare de personal, consultanta in domeniul resurselor umane, asistenta in cazul controalelor din partea autoritatilor, audit personal
Adresa: Str. Dr. Petre Herescu nr. 4, ap. 4, sector 5, Bucuresti
Email: office@elanor.ro, madalina.borsos@elanor.ro, gabriel.porojan@elanor.ro
Telefon si/sau fax: 031 22 55 147, 0728 317 100, 0741 130 600
Prezentarea companiei
 
Elanor Solutions, sucursala a retelei Elanor Group fondata in Cehia in anul 1991 - companii cu activitate in Europa Centrala si de Est - este unul dintre furnizorii importanti de payroll si administrare de personal cu o vasta experienta in domeniul resurselor umane. Detinem tehnologia noastra de ultima ora si 27 de ani de experienta in sistemele de informatii privind salarizarea si piata de resurse umane. Produsele si serviciile noastre sunt utilizate in companii din diferite segmente ale pietei, cum ar fi sectorul bancar, constructii, industria producatoare si transporturi, lanturi de magazine, administratii publice si universitati. Datorita filialelor noastre din intreaga lume si a retelei de parteneri, suntem capabili sa furnizam servicii in toate tarile europene.
Servicii / Produse
 
Outsourcing salarial, administrare de personal, audit de personal, consultanta in domeniul resurselor umane                                                       
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate