Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Dreptul muncii, Restructurari si Insolventa, Drept societar /Fuziuni si achizitii, Drepturile reale, Achizitii publice, Tranzactii si Concurenta, Drept financiar, Piete de capital si Drept bancar, IT si Telecomunicatii, Energie, Proiecte si Litigii
Adresa: Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca 169A, corp B, etaj 5, sector 1, 014459, Bucuresti
E-mail: office@filipandcompany.com
Telefon: +40 21 527 2000
Fax: +40 21 527 2001
Prezentarea companiei
 
Filip & Company este una dintre societatile de avocatura de top din Romania care ofera servicii de consultanta atat clientilor din Romania, cat si investitorilor straini, echipa noastra reunind cunostinte atat din mediul de afaceri intern cat si international, lucru demonstrat de portofoliul nostru de clienti.

Echipa Filip & Company reuneste avocati cu cunostinte profesionale exceptionale si o experienta vasta, atentia noastra fiind concentrata asupra asigurarii de servicii juridice la timp si de o calitate ireprosabila.

Ne recomanda mai ales proactivitatea, un simt practic si de afaceri dezvoltat si intelegerea deplina a afacerilor si intereselor clientilor. Ne concentram pe modelarea si implementarea solutiei celei mai potrivite pentru fiecare client. Avem convingerea ca prin aplicarea cu pricepere a legii se pot atinge obiectivele economice si de relatii de munca ale clientilor.
Servicii / Produse
 
Cand vorbim de dreptul muncii, angajatorii au nevoie de preventie eficienta si protectie solida. Suntem specializati in oferirea de solutii pragmatice clientilor corporativi. Membrii echipei noastre sunt confruntati zilnic cu ultimele tendinte, practica sau jurisprudenta cea mai recenta si dezvolta solutii personalizate pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri.

In dreptul muncii, avocatii nostri au o bogata experienta in proiecte variate precum:
  • Concedieri din motive economice, concedieri disciplinare, restructurari, discriminare, activitati sindicale si sindicate, plati salariale, precum si alte aspecte legate de salariati, sindicate si manageri;
  • Litigii si aspecte pre-litigioase in dreptul muncii;
  • Negocierea de contracte colective de munca si gestionarea relatiilor cu sindicatele si/sau reprezentantii salariatilor;
  • Dezvoltarea si implementarea de politici privind angajatii, regulamente interne, norme si instructiuni in toate domeniile referitoare la organizarea activitatii angajatorilor, inclusiv sanatate si securitate in munca, evaluare profesionala, proceduri disciplinare, etc.
  • Transfer de intreprindere (TUPE), structurare si implementare de strategii si actiuni presupuse de tranzactii de acest tip in sfera dreptului muncii;
  • Implementarea de scheme de stimulente pentru management;
  • Due diligence si compliance in dreptul muncii implicate in tranzactii comerciale si restructurari;
  • Clauze de neconcurenta, pregatire profesionala sau confidentialitate si propunerea de solutii de imbunatatire;
  • Asistenta in fata autoritatilor de specialitate in caz de inspectii sau control, inclusiv prin acordarea de linii directoare pentru astfel de situatii.
Recomandari
 
"Avocati de mare calibru" – Legal 500, 2009
"Meniti sa devina o importanta forta pe piata" – Legal 500, 2010
"O echipa foarte dedicata si muncitoare de tineri avocati entuziasti" - Legal500, 2013
"Filip & Company impresioneaza in mod constant cu abordarea inovativa si orientata spre afaceri, de un inalt profesionalism" - Legal500, 2012
"Echipa extraordinara a Filip & Company asigura servicii ireprosabile" - Legal500, 2012
"Echipa extrem de profesionista si receptiva, cu care este o placere sa lucrezi" - Legal500, 2013
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate