Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de GiftShare.ro, 2022-03-22
Recompensarea si stimularea angajatilor nu a fost niciodata mai importanta deoarece intram intr-o noua lume hibrida a muncii. Cercetarile au aratat ca productivitatea poate creste substantial pentru unele companii care au programe eficiente de stimulare, iar aceste programe pot asigura un boost in satisfactia angajatilor.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2022-04-14
​A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza in data de 05 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse, din Bucuresti, Conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VII-a, in colaborare cu nume valoroase din mediul de afaceri. Acest eveniment se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, precum si antreprenorilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2022-04-28
Care-i legatura intre transformarea digitala si siguranta psihologica? Cartea Prof. Amy Edmondson, The Fearless Organization, ne-a facut sa intelegem de ce 70% dintre procesele de transformare digitala si agilizare nu au succes. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-04-28
Asertivitatea inseamna comunicarea si exprimarea gandurilor, sentimentelor si opiniilor dvs. intr-un mod care face ca parerile si nevoile dvs. sa fie intelese in mod clar de catre ceilalti, fara insa a le neglija gandurile, sentimentele sau opiniile lor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2022-04-28
Este important sa ne amintim ca prosperarea in timpul si dupa pandemie a insemnat trecerea de la invatarea face to face la cea digitala. De asemenea, a fost nevoie de o strategie de upskilling si reskilling a fortei de munca. Pe langa liderii care au trebuit sa ia decizii dificile, angajatii au trebuit sa tina pasul cu ei.
Pus la dispozitie de Andrei Dumitru, 2022-04-28
Stresul cronic, senzatia de burnout sau de coplesire (overwhelm) sunt doar cateva dintre efectele pe termen scurt. Insa efectele sociale si economice de lunga durata sunt mult mai ample, avertizeaza specialistii K.M.Trust & Partners. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
In contextul in care tot mai multi colegi lucreaza acum de la birou sau hibrid, este important sa acorzi atentie nevoii de flexibilitate a acestora. Ultimii doi ani au demonstrat ca oamenii pot lucra eficient de oriunde si am castigat mult la capitolul incredere in echipele noastre. Si merita sa le arati in continuare incredere, gasind noi solutii care sa le permita sa aibă un program de lucru, după model european. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
Iti doresti sa ai succes in business, iar pentru aceasta este important sa ai alaturi oameni care au abilitati si cunostinte potrivite rolurilor disponibile in companie. Dar cum ii gasesti pe cei mai buni in conditiile in care oferta de munca creste?
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
La The Mind, ne place sa setam trenduri cand vine vorba despre practici terapeutice inovatoare. Cautam in permanenta metode noi, validate stiintific in ani de zile de cercetare si aplicate de specialistii nostri in mii de ore de cabinet alaturi de clientii nostri.
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
O organizatie responsabila intelege ca, atunci cand echilibrul psihic al unui angajat este semnificativ perturbat, lucrurile pot deraia într-un ritm ametitor. La fel ca atunci cand picuram cerneala pe o sugativa, criza se extinde rapid si cu trasee imprevizibile la nivelul intregii echipe si al companiei. 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2022-04-29
Cu cat aceasta criza se va extinde, cu atat e nevoie ca oamenii din organizatii sa primeasca suportul si resursele potrivite pentru a dezvolta mecanisme de adaptare sanatoase si strategii pe termen lung, care sa influenteze starea de bine a fiecaruia, cat si sanatatea organizatiei. 
Pus la dispozitie de Trend, 2022-04-29
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2022-04-29
Ajungerea la noi candidati este mult facilitata prin utilizarea cu intelepciune a solutiilor de comunicare ale diferitelor platforme de social media. Prin intermediul acestora ai ocazia sa prezenti viitorilor angajati valorile companiei, conditiile de munca si colegii. Colegii experti de la Blue Colibri au creat un e-book care te poate ajuta sa iti gestionezi corect si constient platformele de social media.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de MIndit Consulting, 2022-04-29
Mindit Consulting, prima companie de background screening din Romania, care ofera servicii de verificare pentru zonele de angajatori, legalitate, studii si certificari, prezenta si activitate in media si social media, ID check, raport de credit, analiza CV, etc. isi extinde serviciile la nivel global.
Pus la dispozitie de Andreea Suciu, 2022-04-29
Demisia angajatului depusa in urma diferitelor forme de presiune si a actelor de hartuire din partea superiorilor nu reprezinta o incetare a contractului de munca din inițiativa salariatului, ci o demisie fortata. Cu toate acestea, nu orice actiuni ale angajatorului sunt catalogate drept acte de viciere a consimtamantului care justifica anularea demisiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Afacerile din zona medicala reprezinta o nisa de business in continua crestere la nivel mondial. Nu este deloc surprinzator faptul ca alegerea unei companii de dezvoltare de software medical, cum ar fi HTSS, care sa se ocupe de digitalizarea afacerii tale din zona medicala, este la mare cautare. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-05-02
Efectul bucuriei poate fi neasteptat de puternic la locul de munca: este un multiplicator de forta care permite echipelor si companiilor sa stabileasca obiective ambitioase si sa le atinga, fara sa ajunga la epuizare. Atunci cand ne bucuram de o stare buna de spirit, suntem cu 31% mai productivi decat atunci cand suntem ingrijorati sau stresati. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-05-02
Au trecut doi ani de cand organizatiile la nivel mondial au adoptat modelul de lucru la distanta si multe aspecte legate de modul in care muncim s-au schimbat intre timp. Prin urmare, specialistii in resurse umane si in managementul talentelor trebuie sa accepte aceasta noua paradigma sa identifice modurile in care pot profita de avantajele sale. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Dreptul muncii, Restructurari si Insolventa, Drept societar /Fuziuni si achizitii, Drepturile reale, Achizitii publice, Tranzactii si Concurenta, Drept financiar, Piete de capital si Drept bancar, IT si Telecomunicatii, Energie, Proiecte si Litigii
Adresa: Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca 169A, corp B, etaj 5, sector 1, 014459, Bucuresti
E-mail: [email protected]
Telefon: +40 21 527 2000
Fax: +40 21 527 2001
Prezentarea companiei
 
Filip & Company este una dintre societatile de avocatura de top din Romania care ofera servicii de consultanta atat clientilor din Romania, cat si investitorilor straini, echipa noastra reunind cunostinte atat din mediul de afaceri intern cat si international, lucru demonstrat de portofoliul nostru de clienti.

Echipa Filip & Company reuneste avocati cu cunostinte profesionale exceptionale si o experienta vasta, atentia noastra fiind concentrata asupra asigurarii de servicii juridice la timp si de o calitate ireprosabila.

Ne recomanda mai ales proactivitatea, un simt practic si de afaceri dezvoltat si intelegerea deplina a afacerilor si intereselor clientilor. Ne concentram pe modelarea si implementarea solutiei celei mai potrivite pentru fiecare client. Avem convingerea ca prin aplicarea cu pricepere a legii se pot atinge obiectivele economice si de relatii de munca ale clientilor.
Servicii / Produse
 
Cand vorbim de dreptul muncii, angajatorii au nevoie de preventie eficienta si protectie solida. Suntem specializati in oferirea de solutii pragmatice clientilor corporativi. Membrii echipei noastre sunt confruntati zilnic cu ultimele tendinte, practica sau jurisprudenta cea mai recenta si dezvolta solutii personalizate pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri.

In dreptul muncii, avocatii nostri au o bogata experienta in proiecte variate precum:
  • Concedieri din motive economice, concedieri disciplinare, restructurari, discriminare, activitati sindicale si sindicate, plati salariale, precum si alte aspecte legate de salariati, sindicate si manageri;
  • Litigii si aspecte pre-litigioase in dreptul muncii;
  • Negocierea de contracte colective de munca si gestionarea relatiilor cu sindicatele si/sau reprezentantii salariatilor;
  • Dezvoltarea si implementarea de politici privind angajatii, regulamente interne, norme si instructiuni in toate domeniile referitoare la organizarea activitatii angajatorilor, inclusiv sanatate si securitate in munca, evaluare profesionala, proceduri disciplinare, etc.
  • Transfer de intreprindere (TUPE), structurare si implementare de strategii si actiuni presupuse de tranzactii de acest tip in sfera dreptului muncii;
  • Implementarea de scheme de stimulente pentru management;
  • Due diligence si compliance in dreptul muncii implicate in tranzactii comerciale si restructurari;
  • Clauze de neconcurenta, pregatire profesionala sau confidentialitate si propunerea de solutii de imbunatatire;
  • Asistenta in fata autoritatilor de specialitate in caz de inspectii sau control, inclusiv prin acordarea de linii directoare pentru astfel de situatii.
Recomandari
 
"Avocati de mare calibru" – Legal 500, 2009
"Meniti sa devina o importanta forta pe piata" – Legal 500, 2010
"O echipa foarte dedicata si muncitoare de tineri avocati entuziasti" - Legal500, 2013
"Filip & Company impresioneaza in mod constant cu abordarea inovativa si orientata spre afaceri, de un inalt profesionalism" - Legal500, 2012
"Echipa extraordinara a Filip & Company asigura servicii ireprosabile" - Legal500, 2012
"Echipa extrem de profesionista si receptiva, cu care este o placere sa lucrezi" - Legal500, 2013
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate