Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Peli Filip, 2019-01-07
Hotararea de Guvern privind stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost adoptata vineri, 7 decembrie, de Guvern si a fost publicata luni in Monitorul Oficial al Romaniei (sub numarul 937/2018). Noile modificari vor produce efecte de la 1 ianuarie 2019, insa deja au inceput sa apara primele intrebari in randul companiilor: cum ar trebui sa aplice noile modificari? care sunt functiile pentru care se impune majorarea nivelului salarial? ce criterii trebuie sa indeplineasca angajatii pentru a se califica pentru acest nivel?
 
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2019-01-08
Ocazia excelenta a unui dialog unu-la-unu, perfect personalizat, o au organizatiile la interviul de recrutare când candidatul este fata in fata cu viitorul sef, cu colegii de la HR, cu alti viitori potentiali colegi din companie. Si ce fac cele mai multe organizatii in acest moment? Rateaza aceasta sansa importanta pe care o au de a fideliza candidatul intr-un ambasador al companiei, transformand experienta interviului intr-una dezamagitoare de tip evaluare sau, si mai rau, interogatoriu. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Founder & Managing Partner  , 2019-01-08
Ca recruiteri primim foarte multe intrebari din partea oamenilor care sunt interesati sa faca o schimbare de cariera. Pentru cei care se gandesc ca inceputul de an este un moment bun pentru a face urmatorul pas catre obiectivul profesional propus, am pregatit un articol cu o serie de sugestii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-01-08
Ca si in anul precedent, 2019 se preconizeaza a fi dur pentru companiile care au nevoie de specialisti. Carentele sistemului de educatie, numarul tot mai mare de romani care opteaza sa emigreze, diferentele dintre generatii fac misiunea recruiterilor din ce in ce mai dificila. Citeste care sunt cele 5 provocari ale noului an si potentialele solutii. 
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2019-01-09
La fiecare sfarsit de an, oamenii fac promisiuni si planuri pentru urmatoarele 12 luni. Imaginati-va cum ar fi sa nu trebuiasca sa asteptati atat de mult pentru a va realiza strategiile si pentru a putea testa deciziile importante inainte de a le face, cum ar fi sa puteti analiza consecintele in doar cateva ore, putand astfel face ajustari? 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Leadership si Talent, Servicii de Remunerare, Managementul Performantei, Managementul Talentului, Diagnoza Organizationala, Motivatia angajatilor, Instrumente online de masurare a abilitatilor angajatilor
Adresa: Magheru One, Bulevardul Gen.Gh.Magheru, nr.1-3, etaj 2, Sector 1, Bucuresti.
E-mail: Office.Romania@haygroup.com
Telefon: 021.650.20.40-44
Fax: 021.650.20.45
 
Prezentarea companiei
 
Hay Group este o companie de consultanta in managementul strategic al resurselor umane, cu expertiza unica la nivel national si international. Lucram cu clienti din toate industriile si derulam proiecte de anvergura in domeniul strategiilor de remunerare, leadershipului si talentului precum si al eficientei organizationale.    

Compania a fost fondata in 1943 de catre Edward Hay, care a anticipat multe dintre practicile fundamentale in materie de management al oamenilor si al organizatiilor de azi. De-a lungul celor 7 decenii de existenta, am lucrat cu multe dintre cele mai bune si mai admirate companii din lume, oferindu-le suport in managementul eficient al resurselor umane. 

Grupul nostru a creat si detine cea mai utilizata metodologie de evaluare a posturilor la nivel global, folosita in peste 8,000 de organizatii din toata lumea. Am construit cea mai bogata si cuprinzatoare baza de date de management organizational din lume, oferind astfel clientilor nostri ca puncte de reper oameni de top din ramurile lor industriale. 

Avem peste 2,600 de angajati ce lucreaza in 86 de reprezentante, in 47 de tari. Hay Group Romania s-a deschis in 2006 si de atunci peste 200 de companii din Romania, din toate industriile, au devenit clientii nostri.
Servicii / Produse
 
O gama larga de expertiza in folosul clientilor nostri

Noi credem ca cheia succesului consta in motivarea angajatilor pentru ca acestia sa isi poata da seama usor de contributia lor in strategia de business.

Clientii nostri apeleaza la noi pentru servicii complete, esentiale pentru a maximiza performanta oamenilor si pentru a transforma strategia in realitate. Bazandu-ne pe cercetari inovatoare si pe cea mai mare baza de date din lume, va putem ajuta sa fiti siguri ca oamenii lucreaza in linie cu strategia si ca ocupa functii ce se potrivesc abilitatilor lor. Astfel veti obtine rezultate pe care atat ei, cat si dumneavoastra le veti putea vedea si aprecia. 

Leadership si Talent 
  • Evaluarea si dezvoltarea competentelor comportamentale
  • Evaluarea compatibilitatii post-persoana
  • Dezvoltarea abilitatilor de leadership
  • Managementul talentelor
  • Managementul succesiunii
 
Servicii de Remunerare
  • Strategii de remunerare
  • Remuneratii la nivel executiv
  • Evaluarea posturilor
  • Analize si politici salariale
  • Analize si politici de beneficii
 
Crearea de organizatii eficiente
  • Decodarea strategiilor de business si translatarea lor in realitatea organizationala
  • Analiza culturii organizationale

Instrumente online de masurare a abilitatilor
  • Stiluri de conducere si climat organizational
  • Masurarea potentialului de crestere
  • Evaluarea inteligentei emotionale
  • Instrumente psihometrice de evaluare comportamentala
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate