Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2020-12-21
Mediul de afaceri din intreaga lume a suferit schimbari majore, dupa un an marcat de pandemia cu SARS-COV 2. Toate interactiunile s-au redus la un minim posibil, iar continuarea activitatii s-a concentrat spre lucrul de acasa in cele mai multe dintre cazuri, acolo unde tipicul activitatii a permis acest lucru. Unul dintre cele mai afectate domenii, in urma pandemiei, este cel al Resurselor Umane, unde volumul mare de documente ce necesita semnare, printare, expediere este greu de gestionat in general, insa in conditiile actuale este aproape imposibil de realizat.

Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2021-01-05
Aplicatia de pontaj CREASOFT bazata pe monitorizarea activitatii pe PC nu preia date cu caracter personal si, ca urmare, nu intra sub incidenta Legii 190/2018 cu privire la prelucrarea si stocarea datelor. Aceasta afiseaza doar numele aplicatiilor si site-urilor/ ferestrelor in care lucreaza angajatul (ex. amazon.com, anaf.ro, Word, Excel, AutoCAD etc.) si durata de utilizare a fiecareia in parte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Angajatii motivati, performanti, dornici sa isi atinga tintele lunare si sa-si finalizeze cu brio si la timp proiectele sunt de cele mai multe ori cheia succesului in afaceri. Dar realitatea ne arata ca un astfel de comportament tine, in primul rand, de mentalitatea angajatului, iar, in al doilea rand, trebuie sustinut si de organizatie, prin politicile de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Ziua de lucru obisnuita a profesionistului din HR este pe cat de variata, pe atat de solicitanta. Ziua tipica de lucru presupune, spre exemplu, ca prima ora sa fie dedicata mailurilor, telefoanelor si solicitarilor. Urmeaza focusul pe partea de recrutare: postare de anunturi, recrutare, interviuri, intalniri. Dupa-amiaza unui profesionist de resurse umane poate fi ocupata cu partea de evaluare si documentare a performantei angajatilor, precum si salarizare, traininguri sau alte activitati ce presupun atentie sporita.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-01-06
Independenta, invatarea constanta, sentimentul de apartenenta dar si acela ca eforturile lor au un sens, sunt factori motivationali importanti pentru angajati. Pentru a raspunde acestor nevoi, companiile au creat programe variate de engagement, de sustinere a participarii active a angajatilor la "viata" companiei. Astfel de programe includ adesea si actiuni de voluntariat. 
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-01-06
Nevoia accentuata de telemunca va mai dura cel putin cateva luni, timp in care companiile trebuie sa mearga mai departe. In acest context, integrarea cu succes a noilor angajati este o provocare, iar miza pentru companii ramane mare. Indiferent ca in organizatia ta il numiti Onboarding, Induction sau Inductia noilor angajati, descopera cum poti desfasura acest proces ca la carte, de la distanta, cu ajutorul tehnologiei, si care sunt, pe termen lung, diferentele intre Onboarding si Induction. 
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-01-06
Anul 2020 a schimbat modul in care eram obisnuiti sa lucram si ne-a lasat intr-o situatie confuza, greu de controlat. Cu totii am simtit lipsa vietii de dinainte de pandemie, ne-a fost dor de discutiile cu colegii de birou, glumele si zambetele neascunse de masca, chiar si de discutiile in contradictoriu. Totusi, pentru multi dintre noi a fost o perioada in care am invatat multe despre capacitatea noastra de a ne adapta rapid la neprevazut si despre rezistenta pe care o avem in fata pericolului.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-01-06
Problemele dentare afecteaza calitatea vietii, acest lucru este clar. Persoanele afectate pot deveni mult mai timide in a lua cuvantul intr-o sedinta sau in discutiile cu clienti, isi pot reduce participarea la activitatile sociale sau isi pot limita activitatile de zi cu zi din cauza sanatatii orale precare. 1 din 4 adulti evita sa zambeasca din cauza aspectului danturii, iar 1 din 5 simt chiar anxietate cu privire la acesta. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2021-01-06
Sanatatea copiilor este cea mai importanta. Pentru ca ne dorim sa ii protejam cat mai mult, am introdus Fluenz Tetra, vaccinul fara injectie pentru prevenirea gripei. Vaccinul este dedicat copiilor si adolescentilor, cu varste cuprinse intre 24 de luni si 18 ani. Acesta ajuta la protejarea impotriva celor 4 tulpini de virusuri continute de vaccin, cat si a altor tulpini inrudite cu acestea. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2021-01-06
Acest nou episod de podcast este diferit, pentru ca este o conversatie in 3. Cei doi invitati ai nostri, Alina Florea, Talent & Learning Manager la Danone si Anca Grezov, HR Manager Danone, au impartasit foarte multe lucruri concrete (de aceea si dureaza 50 de minute conversatia). Si ne-au mai aratat ce se intampla cand se lucreaza intr-adevar ca o Super Echipa de HR. 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2021-01-06
La finalul anului trecut, respectiv inceputul anului curent, au aparut doua noi legi care aduc modificari Codului Fiscal si Codului Muncii in ceea ce priveste impozitarea sumelor asimilate cu veniturile si contributiile sociale obligatorii corespunzatoare, dar si situatiile in care angajatorii pot suspenda, din initiativa proprie, contractele individuale de munca ale salariatilor. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-01-19
​Digitalizarea proceselor de resurse umane nu trebuie sa ramana doar o idee pe lista rezolutiilor de inceput de an. Aceasta poate fi extrem de usor de implementat pornind de la baza oricarei activitati de HR – semnarea documentelor. Dar nu oricum, ci semnarea electronica la distanta, cu valoare legala, cu ajutorul solutiei Paperless flowSIGN. Curiosi cum scapam de “print si semnat in doua exemplare” in cazul documentelor de resurse umane? Raspundem in continuare la aceasta intrebare si multe altele.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software HR modular pentru: gestiune organigrama; recrutare; onboarding; administrare de personal; pontaj online si concedii; programe si ture angajati; salarizare; managementul performantei; training; employee portal; self-service; HR Analytics
Adresa: Strada Escalei, Nr. 1, Bucuresti, Sector 2
Email: office@sincronhr.com
Telefon: +40 372 921 197

 
Prezentarea companiei
 
HR Sincron este in business din 2007, ca unul dintre principalii jucatori independenti din piata locala de software HR.

Credem ca oamenii merita sa-si poata face job-ul cu pasiune, creativitate si empatie. Cream mai mult loc pentru aceste atribute umane, construind contexte operationale care reduc task-urile anoste, repetitive si cu potențial de eroare.

Facem viata profesionala a clientilor nostri mai placuta, oferindu-le un software de resurse umane prietenos si servicii complementare.
Sincron HR Software este platforma HR completa pentru era digitala – in cloud, creata cu mobilitatea utilizatorului in minte, definita prin flexibilitatea de configurare si automatizare a oricarui proces de HR.

Urmarim sa oferim un produs clar, actual si relevant. Dar tehnologia poate fi complicata, prin urmare completam produsul cu servicii care pot face diferenta in experienta de business a utilizatorului: consultanta pre-vanzare, calibrand nevoile clientului cu oferta noastra comerciala, servicii de implementare software HRM, training utilizatori, suport tehnic, mentenanta si client service.

Ca si companie, mindset-ul nostru este flexibilitatea. Ne defineste spiritul antreprenorial si ne bucuram sa lucram cu cei care apreciază disponibilitatea umană și dezvoltarea de relații care pot evolua in timp.

Din 2017, programul de resurse umane Sincron HR Software se vinde si in Canada si SUA.  
Servicii / Produse
 
Sincron HR Software este un software de resurse umane complet, in cloud, potrivit pentru toate nevoile de Human Capital Management (HCM) ale organizatiilor cu dimensiuni variind intre cateva zeci si cateva sute sau chiar mii de angajati.

Managementul centralizat al proceselor de HR si existenta datelor in format digital contribuie la optimizarea proceselor si la disponibilitatea informatiilor de business in timp real.  

Desi departamentul de HR ramane principalul utilizator al acestui software HR din punct de vedere al frecventei de utilizare si impactului in activitatea zilnica, solutia se adreseaza intregii organizatii, conectand HR-ul, angajatii si managerii, pe toate procesele de HR unde acestia se intersecteaza.

Si pentru ca investitia intr-un soft de resurse umane nu se face pe termen scurt, iar trendul muncii este catre „work from anywhere”, platforma de HR este disponibila in cloud, dar poate fi instalata si on-premise (local la client) – daca este nevoie.

Solutia Sincron HR Software incorporeaza multiple module, oferind un model flexibil de achizitie si utilizare, si se poate integra cu alte programe HR deja utilizate de catre o companie. Acest soft HRM asigura solutii de management pentru:
  1. Organigrama
  2. Recrutare
  3. Onboarding/induction/ integrare angajati
  4. Administrare de personal
  5. Time, care include Time Tracking (pontaj electronic propriu-zis) si Time Off (managementul concediilor), alaturi de Scheduling (planificarea programelor si turelor angajatilor)
  6. Salarizare
  7. Managementul performantei, evaluarea profesionala a angajatilor, OKRs
  8. Training management
  9. Employee Self-Service
  10. Comunicare interna si Employee Portal
  11. HR Analytics
 
Modulele soft-ului de resurse umane Sincron HR au in comun flexibilitatea, ca principiu esential de design al produsului software. Ele pot fi personalizate in functie de nevoile fiecarei organizatii, astfel incat configuratia solutiei software implementate sa fie cea mai relevanta si utila pentru fiecare client in parte.
Recomandari
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul AUTO
In contextul digitalizarii activitatii de Talent Acquisition, avem nevoie de solutii informatice optimizate si sisteme adaptate necesitatilor noastre de a atrage cei mai buni candidati.  
Colaborarea cu echipa Sincron a inceput in 2007. De-a lungul timpului ne-au oferit suport pentru dezvoltarile de care am avut nevoie, astfel incat solutia sa ramana adaptata cerintelor unei companii globale, dinamice, cu peste 17.000 de angajati in Romania.
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul distributiei ELECTRO-IT
Echipa noastra a implementat trei module ale solutiei Sincron HR Software: Managementul organizatiei, Managementul performantei si Employee Portal - ca instrument de self-service si comunicare interna. Astfel, am redus cu peste 40% timpii in procesul de evaluare a performantei, a scazut timpul de raportare a rezultatelor centralizate cu peste 50 ore/sesiune de evaluare, self-service-ul pentru documente administrative de HR a contribuit la salvarea a 20 ore/ luna si cca. 80% dintre angajati folosesc portalul pentru comunicare interna, fiind conectati la proiectele organizatiei. 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate