Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de GiftShare.ro, 2022-03-22
Recompensarea si stimularea angajatilor nu a fost niciodata mai importanta deoarece intram intr-o noua lume hibrida a muncii. Cercetarile au aratat ca productivitatea poate creste substantial pentru unele companii care au programe eficiente de stimulare, iar aceste programe pot asigura un boost in satisfactia angajatilor.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2022-04-14
​A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza in data de 05 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse, din Bucuresti, Conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VII-a, in colaborare cu nume valoroase din mediul de afaceri. Acest eveniment se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, precum si antreprenorilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2022-04-28
Care-i legatura intre transformarea digitala si siguranta psihologica? Cartea Prof. Amy Edmondson, The Fearless Organization, ne-a facut sa intelegem de ce 70% dintre procesele de transformare digitala si agilizare nu au succes. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-04-28
Asertivitatea inseamna comunicarea si exprimarea gandurilor, sentimentelor si opiniilor dvs. intr-un mod care face ca parerile si nevoile dvs. sa fie intelese in mod clar de catre ceilalti, fara insa a le neglija gandurile, sentimentele sau opiniile lor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2022-04-28
Este important sa ne amintim ca prosperarea in timpul si dupa pandemie a insemnat trecerea de la invatarea face to face la cea digitala. De asemenea, a fost nevoie de o strategie de upskilling si reskilling a fortei de munca. Pe langa liderii care au trebuit sa ia decizii dificile, angajatii au trebuit sa tina pasul cu ei.
Pus la dispozitie de Andrei Dumitru, 2022-04-28
Stresul cronic, senzatia de burnout sau de coplesire (overwhelm) sunt doar cateva dintre efectele pe termen scurt. Insa efectele sociale si economice de lunga durata sunt mult mai ample, avertizeaza specialistii K.M.Trust & Partners. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
In contextul in care tot mai multi colegi lucreaza acum de la birou sau hibrid, este important sa acorzi atentie nevoii de flexibilitate a acestora. Ultimii doi ani au demonstrat ca oamenii pot lucra eficient de oriunde si am castigat mult la capitolul incredere in echipele noastre. Si merita sa le arati in continuare incredere, gasind noi solutii care sa le permita sa aibă un program de lucru, după model european. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
Iti doresti sa ai succes in business, iar pentru aceasta este important sa ai alaturi oameni care au abilitati si cunostinte potrivite rolurilor disponibile in companie. Dar cum ii gasesti pe cei mai buni in conditiile in care oferta de munca creste?
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
La The Mind, ne place sa setam trenduri cand vine vorba despre practici terapeutice inovatoare. Cautam in permanenta metode noi, validate stiintific in ani de zile de cercetare si aplicate de specialistii nostri in mii de ore de cabinet alaturi de clientii nostri.
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
O organizatie responsabila intelege ca, atunci cand echilibrul psihic al unui angajat este semnificativ perturbat, lucrurile pot deraia într-un ritm ametitor. La fel ca atunci cand picuram cerneala pe o sugativa, criza se extinde rapid si cu trasee imprevizibile la nivelul intregii echipe si al companiei. 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2022-04-29
Cu cat aceasta criza se va extinde, cu atat e nevoie ca oamenii din organizatii sa primeasca suportul si resursele potrivite pentru a dezvolta mecanisme de adaptare sanatoase si strategii pe termen lung, care sa influenteze starea de bine a fiecaruia, cat si sanatatea organizatiei. 
Pus la dispozitie de Trend, 2022-04-29
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2022-04-29
Ajungerea la noi candidati este mult facilitata prin utilizarea cu intelepciune a solutiilor de comunicare ale diferitelor platforme de social media. Prin intermediul acestora ai ocazia sa prezenti viitorilor angajati valorile companiei, conditiile de munca si colegii. Colegii experti de la Blue Colibri au creat un e-book care te poate ajuta sa iti gestionezi corect si constient platformele de social media.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de MIndit Consulting, 2022-04-29
Mindit Consulting, prima companie de background screening din Romania, care ofera servicii de verificare pentru zonele de angajatori, legalitate, studii si certificari, prezenta si activitate in media si social media, ID check, raport de credit, analiza CV, etc. isi extinde serviciile la nivel global.
Pus la dispozitie de Andreea Suciu, 2022-04-29
Demisia angajatului depusa in urma diferitelor forme de presiune si a actelor de hartuire din partea superiorilor nu reprezinta o incetare a contractului de munca din inițiativa salariatului, ci o demisie fortata. Cu toate acestea, nu orice actiuni ale angajatorului sunt catalogate drept acte de viciere a consimtamantului care justifica anularea demisiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Afacerile din zona medicala reprezinta o nisa de business in continua crestere la nivel mondial. Nu este deloc surprinzator faptul ca alegerea unei companii de dezvoltare de software medical, cum ar fi HTSS, care sa se ocupe de digitalizarea afacerii tale din zona medicala, este la mare cautare. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-05-02
Efectul bucuriei poate fi neasteptat de puternic la locul de munca: este un multiplicator de forta care permite echipelor si companiilor sa stabileasca obiective ambitioase si sa le atinga, fara sa ajunga la epuizare. Atunci cand ne bucuram de o stare buna de spirit, suntem cu 31% mai productivi decat atunci cand suntem ingrijorati sau stresati. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-05-02
Au trecut doi ani de cand organizatiile la nivel mondial au adoptat modelul de lucru la distanta si multe aspecte legate de modul in care muncim s-au schimbat intre timp. Prin urmare, specialistii in resurse umane si in managementul talentelor trebuie sa accepte aceasta noua paradigma sa identifice modurile in care pot profita de avantajele sale. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software HR modular pentru: gestiune organigrama; recrutare; onboarding; administrare de personal; pontaj online si concedii; programe si ture angajati; salarizare; managementul performantei; training; employee portal; self-service; HR Analytics
Adresa: Strada Escalei, Nr. 1, Bucuresti, Sector 2
Email: [email protected]
Telefon: +40 372 921 197

 
Prezentarea companiei
 
HR Sincron este in business din 2007, ca unul dintre principalii jucatori independenti din piata locala de software HR.

Credem ca oamenii merita sa-si poata face job-ul cu pasiune, creativitate si empatie. Cream mai mult loc pentru aceste atribute umane, construind contexte operationale care reduc task-urile anoste, repetitive si cu potențial de eroare.

Facem viata profesionala a clientilor nostri mai placuta, oferindu-le un software de resurse umane prietenos si servicii complementare.
Sincron HR Software este platforma HR completa pentru era digitala – in cloud, creata cu mobilitatea utilizatorului in minte, definita prin flexibilitatea de configurare si automatizare a oricarui proces de HR.

Urmarim sa oferim un produs clar, actual si relevant. Dar tehnologia poate fi complicata, prin urmare completam produsul cu servicii care pot face diferenta in experienta de business a utilizatorului: consultanta pre-vanzare, calibrand nevoile clientului cu oferta noastra comerciala, servicii de implementare software HRM, training utilizatori, suport tehnic, mentenanta si client service.

Ca si companie, mindset-ul nostru este flexibilitatea. Ne defineste spiritul antreprenorial si ne bucuram sa lucram cu cei care apreciază disponibilitatea umană și dezvoltarea de relații care pot evolua in timp.

Din 2017, programul de resurse umane Sincron HR Software se vinde si in Canada si SUA.  
Servicii / Produse
 
Sincron HR Software este un software de resurse umane complet, in cloud, potrivit pentru toate nevoile de Human Capital Management (HCM) ale organizatiilor cu dimensiuni variind intre cateva zeci si cateva sute sau chiar mii de angajati.

Managementul centralizat al proceselor de HR si existenta datelor in format digital contribuie la optimizarea proceselor si la disponibilitatea informatiilor de business in timp real.  

Desi departamentul de HR ramane principalul utilizator al acestui software HR din punct de vedere al frecventei de utilizare si impactului in activitatea zilnica, solutia se adreseaza intregii organizatii, conectand HR-ul, angajatii si managerii, pe toate procesele de HR unde acestia se intersecteaza.

Si pentru ca investitia intr-un soft de resurse umane nu se face pe termen scurt, iar trendul muncii este catre „work from anywhere”, platforma de HR este disponibila in cloud, dar poate fi instalata si on-premise (local la client) – daca este nevoie.

Solutia Sincron HR Software incorporeaza multiple module, oferind un model flexibil de achizitie si utilizare, si se poate integra cu alte programe HR deja utilizate de catre o companie. Acest soft HRM asigura solutii de management pentru:
  1. Organigrama
  2. Recrutare
  3. Onboarding/induction/ integrare angajati
  4. Administrare de personal
  5. Time, care include Time Tracking (pontaj electronic propriu-zis) si Time Off (managementul concediilor), alaturi de Scheduling (planificarea programelor si turelor angajatilor)
  6. Salarizare
  7. Managementul performantei, evaluarea profesionala a angajatilor, OKRs
  8. Training management
  9. Employee Self-Service
  10. Comunicare interna si Employee Portal
  11. HR Analytics
 
Modulele soft-ului de resurse umane Sincron HR au in comun flexibilitatea, ca principiu esential de design al produsului software. Ele pot fi personalizate in functie de nevoile fiecarei organizatii, astfel incat configuratia solutiei software implementate sa fie cea mai relevanta si utila pentru fiecare client in parte.
Recomandari
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul AUTO
In contextul digitalizarii activitatii de Talent Acquisition, avem nevoie de solutii informatice optimizate si sisteme adaptate necesitatilor noastre de a atrage cei mai buni candidati.  
Colaborarea cu echipa Sincron a inceput in 2007. De-a lungul timpului ne-au oferit suport pentru dezvoltarile de care am avut nevoie, astfel incat solutia sa ramana adaptata cerintelor unei companii globale, dinamice, cu peste 17.000 de angajati in Romania.
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul distributiei ELECTRO-IT
Echipa noastra a implementat trei module ale solutiei Sincron HR Software: Managementul organizatiei, Managementul performantei si Employee Portal - ca instrument de self-service si comunicare interna. Astfel, am redus cu peste 40% timpii in procesul de evaluare a performantei, a scazut timpul de raportare a rezultatelor centralizate cu peste 50 ore/sesiune de evaluare, self-service-ul pentru documente administrative de HR a contribuit la salvarea a 20 ore/ luna si cca. 80% dintre angajati folosesc portalul pentru comunicare interna, fiind conectati la proiectele organizatiei. 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate