Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri profesionale acreditate, cursuri de marketing deschise, cursuri de marketing speciale
Adresa: B-dul. General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, Bucuresti, Romania
E-mail: info@institutuldemarketing.ro
Telefon: +40.373.743.377
Prezentarea companiei
 
Institutul de Marketing este prima optiune de training de marketing atat pentru programe certificate international, cat si pentru cursuri de marketing deschise sau programe customizate de dezvoltare si formare continua in cadrul organizatiilor.

Institutul de Marketing a fost fondat in partneriat cu Oxford College of Marketing, unul dintre cele mai puternice centre acreditate de pregatire pentru formare prin Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a oferi profesionistilor din Romania posibilitatea de a se perfectiona si a-si dezvolta cariera la standarde internationale.

Institutul de Marketing a creat pentru prima data suport in Romania pentru obtinerea de certificari, prin intermediul studiului la distanta sau combinat cu weekenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si traineri locali acreditati.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala.

Oxford College of Marketing este cel mai mare si mai puternic centru acreditat CIM la nivel international, cu cea mai mare rata de promovabilitate in randul absolventilor. Pentru a obtine o certificare CIM, candidatii trebuie sa studieze printr-un centru acreditat.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tuturor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing).
  • Peste 8 ani de activitate in Romania
  • Peste 2000 de cursanti instruiti
  • 17 module de training certificat international
  • Peste 200 absolventi certificati international
  • 25 de traineri colaboratori din Romania si strainatate.
Servicii / Produse
 
Training marketing, programe de training certificate international, cursuri certificate marketing digital, certificari de scurta durata, cursuri marketing customizate, training marketing acreditat, cursuri marketing online, training marketing digital, training Customer Experience, training Customer Journey Mapping, cursuri comunicare integrata de marketing, training brand management, training marketing si HR, brand engagement si employer branding, training product management, training social selling, training content marketing, marketing pentru LinkedIn, marketing prin Google, training bazele marketingului/Marketing Essentials, training Marketing Gateway, training Digital Gateway, Marketing for Non Marketers, training Strategic Marketing, Camera Confidence for Marketers, Excel for Marketers, Marketing for Sales Teams, Marketing Pass.

Cursuri profesionale acreditate
Prin Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing ofera o serie larga de programe specializate de training si certificare in marketing, de la cursuri de marketing strategic, la cursuri de marketing online si digital, managementul experientei clientilor (Customer Experience)

Cursuri de marketing deschise
Pentru profesionistii cu timp limitat si nevoi de training punctuale, Institutul de Marketing ofera cursuri deschise de scurta durata, de la ateliere interactive de 4 sau 6 ore la cursuri intensive de doua zile, cu suport facultativ pe termen lung.

Cursuri de marketing speciale
Pentru companiile din Romania, Europa si Orientul Mijlociu, Institutul de Marketing organizeaza cursuri special la cerere in cadrul companiilor sau programe de training customizate, adaptate nevoilor concrete ale echipelor, industriilor si companiilor.
 
Recomandari
 
A fost foarte util suportul pentru echipa noastra. Ne-am structurat informatiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri si noutati. Cel mai mult am apreciat activitatile practice pe care le vom extinde si replica intern. Sunt utile si ne vor creste cu sigurantar rezultatele. Aportul si efortul trainerilor m-au inspirat sa ma inscriu si eu intr-un program de training de  lunga durata certificat international.” - Angela Capatina, Marketing Manager, Herbalife.

„In ceea ce priveste programul de certificare CIM in strategie digitala, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune ca a fost o perioada frumoasa pentru ca m-am bucurat din plin de informatia pusa la dispozitie in platforma, care este foarte bine organizata si structurata, de bibliografia valoroasa si de un tutore care m-a provocat permanent cu intrebari pe marginea lucrarii astfel incat am putut scoate ce a fost mai bun din tema data. Cursul blended a inclus si workshopuri cu Red Barrington si Oana Sav, fiind o oportunitate excelenta de a interactiona pe marginea cursurilor si lucrarii practice”. - Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR
 
Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.”  - Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic      

”La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.” - Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas        

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-tt clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  - Andra Platon, Head of ASEAN Region, UiPath despre CIM Professional Diploma in Marketing

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate