Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de SAP, 2021-06-30
Companiile se confrunta astazi cu una dintre cele mai mari provocari din istoria recenta. Trecerea catre un program flexibil, o criza a talentelor si nevoia de a accelera transfomararea digitala au loc toate odata si in toate industriile. Mai mult ca oricand, organizatiile au nevoie de tehnologie moderna in cloud, care sa sustina si sa se adapteze facil la nevoile in schimbare rapida ale angajatilor si ale businessului. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
14 experti HR de top din Romania ne impartasesc experienta lor bogata in materie de stimulare a creativitatii angajatilor si ne fac recomandari de instrumente si idei pentru a declansa potentialul creativ al angajatilor intr-un material din seria “Idei care dau idei”. La sfarsitul acestui articol, puteti accesa linkul care va va conduce la documentul integral.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
PROIECT PREMIAT in cadrul Galei Premiilor de Excelenta HR Bucuresti, 2015, Categoria “Managementul Performantei”. Obiectivele au fost stabilite in urma unui audit initial, organizat de Co-Factor, audit la care a participat managementul de top si care a vizat subiecte organizationale strategice, cu scopul cresterii implicarii si performantei angajatilor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-07-22
Inteligenta artificiala (IA) reprezinta capacitatea sistemelor sau masinilor de a imita cat mai fidel inteligenta umana, pentru a rezolva probleme si pentru a atinge obiective. Sistemele de Inteligenta Artificiala se adapteaza, analizeaza date, prevad viitoare actiuni pe baza informatiilor existente si functioneaza autonom. Afla mai multe despre modul de functionare al Inteligentei Artificiale, cum este folosita in viata de zi cu zi si pe piata muncii, precum si care sunt avantajele si provocarile pe care le aduce din acest articol.
Pus la dispozitie de Forbes Romania, 2021-07-22
Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software, interviu in Forbes Romania la aniversarea a 20 de ani de activitate a companiei: "Companiile care vor investi in digitalizarea activitatilor de resurse umane se vor putea baza pe procese masurabile si predictibile, vor avea in companie talentele pe care si le doresc si profesionistii HR care sa-si asume roluri strategice. Viitorul in domeniul resurselor umane apartine tehnologiei, iar leadershipul nu ar trebui sa ignore trendul digitalizarii." 
Pus la dispozitie de KPMG, 2021-07-21
Talentul continua sa fie un element cheie, iar in noua realitate a muncii, capacitatea de a crea conditii colaborative pentru talente creste in importanta. Centrele de inovatie importante continua sa se dezvolte si in afara ecosistemului Silicon Valley. Abilitatea de a crea conditii pentru dezvoltarea acestora face diferenta intre economii cu valoare adaugata mare si economii cu valoare adaugata scazuta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
"Cultura veritabilei disponibilitati a facut din Southwest Airlines unul dintre cele mai cautate locuri de munca creand, in acelasi timp, si legaturi puternice in randul angajatilor si al clientilor deopotriva", spune celebrul antreprenor Richard Branson. Si este cu atat mai important sa creezi o cultura puternica, bazata pe leadership in hybrid work. Sa nu te asezi comod pe laurii victoriei gandind ca businessul are o cultura declarata. Lucrurile s-au schimbat odata cu remote work, iar tendinta oamenilor cu stiluri diferite de lucru este de a se indeparta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
Daca in remote work ai avut poate mai putine interactiuni fizice cu ai tai colegi, odata ce echipa revine la birou, anumite atitudini sau comportamente te pot pune in dificultate. Este important sa constientizezi ca a te intelege cu acei colegi dificili este o parte importanta a dezvoltarii abilitatilor tale de rezolvare a conflictelor. Solutia sta in a invata sa tratezi interactiunile intr-un mod sanatos pentru tine si pentru companie. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-07-28
La sfarsitul saptamanii trecute a fost publicata in Monitorul Oficial Legea nr. 208/2021, prin care este adoptata Ordonanta de Urgenta 36/2021 cu privire la modul in care pot fi semnate electronic atat contractul de munca, cat si alte documente rezultate in urma incheierii acestuia. Semnatura electronica a devenit principalul instrument pentru transformarea digitala a ramurii private si a celei de stat.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-07-29
Oamenii de resurse umane n-au dus niciodata lipsa de provocari, dar perioada recenta le-a pus foarte multe pe tava, simultan. Incercarile prin care trec acum organizatiile includ crearea si mentinerea engagementul-ui echipei, onboarding-ul la distanta, modul in care se desfasoara managementul performantei si relevanta procesului pentru angajati, sau dezvoltarea viitorilor lideri si perfectionarea celor actuali in conditii de interactivitate mai redusa.
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-07-29
Conform barometrului FOOD coordonat de Edenred in 20 de tari, 3 din 4 angajati din cei 40.000 intervievati anul trecut si-au comandat masa de pranz de la restaurant, pe fondul restrictiilor impuse de pandemie. De asemenea, angajatii au fost mai preocupati de o dieta echilibrata: in Romania, 78% dintre angajatii participanti la sondaj au afirmat ca, in pandemie, au devenit mai atenti la alimentatia proprie.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo generează continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
In modelele de organizare si operare ce implica mai multe entitati juridice, la nivelul companiei mama se concentreaza serviciile interne (HR, contabilitate, IT, etc.) comune pentru toate companiile din grup. Pentru a face mai usoara gestiunea centralizata a fiecarei entitati membru si a elimina un efort semnificativ pentru obtinerea aceluiasi tip de informatii pentru fiecare entitate, in Oraroo, toate informatiile de structura organizatorica pot fi gestionate din acelasi cont.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-08-02
Transformarea digitala marcheaza o reasezare radicala a modului in care o companie utilizeaza tehnologia, oamenii si procesele pentru a avea un impact pozitiv asupra performantei de business. Cheia succesului consta, de multe ori, in crearea unei culturi digitale, care prioritizeaza procesele digitale si garanteaza ca angajatii cunosc si sunt pregatiti sa faca fata schimbarilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri profesionale acreditate, cursuri de marketing deschise, cursuri de marketing speciale
Adresa: B-dul. General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, Bucuresti, Romania
E-mail: info@institutuldemarketing.ro
Telefon: +40.373.743.377
Prezentarea companiei
 
Institutul de Marketing este prima optiune de training de marketing atat pentru programe certificate international, cat si pentru cursuri de marketing deschise sau programe customizate de dezvoltare si formare continua in cadrul organizatiilor.

Institutul de Marketing a fost fondat in partneriat cu Oxford College of Marketing, unul dintre cele mai puternice centre acreditate de pregatire pentru formare prin Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a oferi profesionistilor din Romania posibilitatea de a se perfectiona si a-si dezvolta cariera la standarde internationale.

Institutul de Marketing a creat pentru prima data suport in Romania pentru obtinerea de certificari, prin intermediul studiului la distanta sau combinat cu weekenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si traineri locali acreditati.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala.

Oxford College of Marketing este cel mai mare si mai puternic centru acreditat CIM la nivel international, cu cea mai mare rata de promovabilitate in randul absolventilor. Pentru a obtine o certificare CIM, candidatii trebuie sa studieze printr-un centru acreditat.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tuturor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing).
  • Peste 8 ani de activitate in Romania
  • Peste 2000 de cursanti instruiti
  • 17 module de training certificat international
  • Peste 200 absolventi certificati international
  • 25 de traineri colaboratori din Romania si strainatate.
Servicii / Produse
 
Training marketing, programe de training certificate international, cursuri certificate marketing digital, certificari de scurta durata, cursuri marketing customizate, training marketing acreditat, cursuri marketing online, training marketing digital, training Customer Experience, training Customer Journey Mapping, cursuri comunicare integrata de marketing, training brand management, training marketing si HR, brand engagement si employer branding, training product management, training social selling, training content marketing, marketing pentru LinkedIn, marketing prin Google, training bazele marketingului/Marketing Essentials, training Marketing Gateway, training Digital Gateway, Marketing for Non Marketers, training Strategic Marketing, Camera Confidence for Marketers, Excel for Marketers, Marketing for Sales Teams, Marketing Pass.

Cursuri profesionale acreditate
Prin Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing ofera o serie larga de programe specializate de training si certificare in marketing, de la cursuri de marketing strategic, la cursuri de marketing online si digital, managementul experientei clientilor (Customer Experience)

Cursuri de marketing deschise
Pentru profesionistii cu timp limitat si nevoi de training punctuale, Institutul de Marketing ofera cursuri deschise de scurta durata, de la ateliere interactive de 4 sau 6 ore la cursuri intensive de doua zile, cu suport facultativ pe termen lung.

Cursuri de marketing speciale
Pentru companiile din Romania, Europa si Orientul Mijlociu, Institutul de Marketing organizeaza cursuri special la cerere in cadrul companiilor sau programe de training customizate, adaptate nevoilor concrete ale echipelor, industriilor si companiilor.

 
Recomandari
 
A fost foarte util suportul pentru echipa noastra. Ne-am structurat informatiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri si noutati. Cel mai mult am apreciat activitatile practice pe care le vom extinde si replica intern. Sunt utile si ne vor creste cu sigurantar rezultatele. Aportul si efortul trainerilor m-au inspirat sa ma inscriu si eu intr-un program de training de  lunga durata certificat international.” - Angela Capatina, Marketing Manager, Herbalife.

„In ceea ce priveste programul de certificare CIM in strategie digitala, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune ca a fost o perioada frumoasa pentru ca m-am bucurat din plin de informatia pusa la dispozitie in platforma, care este foarte bine organizata si structurata, de bibliografia valoroasa si de un tutore care m-a provocat permanent cu intrebari pe marginea lucrarii astfel incat am putut scoate ce a fost mai bun din tema data. Cursul blended a inclus si workshopuri cu Red Barrington si Oana Sav, fiind o oportunitate excelenta de a interactiona pe marginea cursurilor si lucrarii practice”. - Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR
 
Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.”  - Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic      

”La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.” - Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas        

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-tt clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  - Andra Platon, Head of ASEAN Region, UiPath despre CIM Professional Diploma in Marketing

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate