Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: KMT: Executive Search, Assessment, Transition Management; Customized Retention; Leadership Development Programs; Executive Coaching; Open Executive Development Programs | K2S: Recruitment & Selection, Customized Retention; Leadership Development Programs
Adresa: Aleea Alexandru, nr. 9, Sector 1, Bucuresti
E-mail: romania@kmtrust.com
Tel.: 031 805.95.41; Fax: 031 805.95.42
Prezentarea companiei
 
K.M.Trust & Partners (KMT) este o firma de servicii de consultanta adresate executivilor/top management, fondata in Bucuresti in 2006 cu misiunea de a "ajuta companiile sa isi traiasca valorile  avand un impact memorabil pozitiv in viata oamenilor cu care lucram".

In 2007 K.M.Trust a devenit actionar in IIC Partners, o organizatie de executive search & leadership development in top 10 global.

In 2009 K.M.Trust a fondat K2S, o firma menita sa adresese servicii in oglinda cu cele ale KMT insa adresate mid-managementului, senior managementului si specialistilor cheie.
Servicii / Produse
 
Serviciile sunt construite in jurul a 3 coordonate principale: Recrutare – Retentie – Dezvoltare iar ariile de expertiza sunt urmatoarele:

1.Executive Search
  • Executive Assessment
  • Suport in Managementul Tranzitiei (post angajare)
2. Retentie personalizata pentru oamenii cheie

3. Dezvoltare Executiva
  • Coaching Executiv
  • Programe dezvoltare leadership personalizate dedicate echipelor executive si de succesiune
  • Programe de dezvoltare executiva (B2C) in co-livrare cu specialisti de renume de la scolile de business de top internationale (Harvard Business School, Harvard Medical School, INSEAD, Ecole Hoteliere de Lausanne, etc)
In K2S acoperim de asemenea serviciile de recrutare, retentie, dezvoltare (coaching, programe de dezvoltare leadership) exceptie facand (pentru moment) programele de dezvoltare B2C in co-livrare cu specialisti internationali iar in plus avand si serviciile de mentoring si outplacement.
 
O parte din veniturile din serviciile dedicate educatiei/dezvoltarii sunt directionate catre AVE Romania www.ave-romania.ro, un ONG axat pe educatie menit sa sprijine crearea unei noi generatii de executivi, cu valori morale puternice, compasionati si responsabili.
Recomandari
 
„They put a lot of effort in understanding the org culture, capabilities required by the position, meeting the client. Once negotiations are over, they really focus on finding the right candidate. If they do not find the right candidate, they will not just put someone forward. Very good understanding of the market and good research capability. They have detailed information about all candidates’ backgrounds, market “stories”, etc. Good reports, short and crisp. Very careful in designing and providing feedback to the rejected candidates. They treat all candidates with care and respect and this is very important in a small market like Romania where the word of mouth travels fast. “ HR Director, Tech Multinational, Fortune 100

“Very attentive to listen to our needs and also taken great length of time to understand the company, our culture and the specific role in relation to the specific state of the business. During the search, KMTrust were acting as a true partner and associate to find the relevant person for us, they understood quickly our feedback and seemed to have been very close to the candidates we interviewed in order to maximise the results for both parties. We added an internal candidate to our selection and I was impressed with the evaluation KMTrust managed to produce for this individual. The support to the final candidate selected when starting the job is really making a difference and speeds up the integration process. Last, good reference checks, professional work and sample large enough to be meaningful. The level of services is extremely high compared to most of the search companies present on the market and for a similar cost compared to their competitors. The Romanian market is a very tight market, choosing the right partner is very important especially to maintain confidentiality of the process and ensure that candidates are briefed in the proper way, which KMTrust succeeded to do for us.” Group HR Director, Healthcare, BENELUX

„Radu has helped me open up my horizons and begin to develop on a game-changing plan for my personal and professional growth. I personally support and encourage any business leader in Romania to undergo an executive coaching session with Radu, at least once. The first day will open up a much under-estimated need of re-evaluating ones self vs. the true needs of a leader. Radu manages a natural mix of pure professionalism with the best friend type of advice that often lacks in prof. coaching.” Global Revenue Manager, FMCG, UK

„Experienta mea cu K.M.Trust a fost una dintre cele mai placute intamplari pe care le-am trait in viata profesionala. O echipa profesionista la cel mai inalt nivel – documentare, discretie, organizare a procesului, comunicare, etica profesionala, dar in acelasi timp avand stiinta de a genera sentimentul unei relatii personale si personalizate, in care ai in fata un interlocutor preocupat de latura umana a procesului, de implicatiile sociale ale actului de recrutare.”  CEO, Office Supply, Romania
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate