Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-05-29
In timp ce restrictiile incep sa se relaxeze, este un bun moment sa tragem cateva concluzii despre aceasta perioada si sa vedem ce este de pastrat si ce ar trebui sa revina la modul cum obisnuia sa fie. Noi, la Indivizo, suntem absolut coplesiti de raspunsul pozitiv si de cererea uriasa pe care am primit-o pentru Interviul Video Automatizat, asa ca am decis sa ducem angajarile online la urmatorul nivel – cu Centrele de Evaluare Online.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-29
Stim cu totii vorba aceea cum ca "timpul este relativ", practic fiecare poate sa il perceapa in moduri diferite. Ei bine, mai mult ca oricand, noi am inteles aceasta zicala in ultimele 2 luni, care pentru noi au cantarit cat o viata. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-05-29
Care sunt diferentele dintre liderii romani de HR si cei din alte regiuni? Afla dintr-un studiu realizat de Hogan Assessments si Hart Consulting, bazat pe trei fatete ale personalitatii: valorile (driverii si ceea ce ne motiveaza), "partea luminoasa a personalitatii" (comportamentele uzuale) si "partea intunecata a personalitatii" (punctele forte utilizate in exces, "derapaje" care pot impacta in mod negativ performanta). 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-29
Una dintre cele mai mari dileme ale antreprenorilor si a managerilor din companii este legata astazi de productivitatea angajatilor care lucreaza de acasa. Cine, cum si cat lucreaza sunt preocuparile liderilor care au prelungit politica muncii de acasa din cauza crizei coronavirusului. Alaturi de reducerea de costuri, optimizarea proceselor si cresterea productivitatii sunt obiectivele de business prioritare in aceasta perioada.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-05-29
Criza sanitara a afectat activitatea unor industrii, care au fost nevoite sa isi trimita angajatii in somaj tehnic sau, mai drastic, au recurs la concedieri colective. Chiar daca ofertele de recrutare in anumite domenii pot fi numarate pe degete, exista sectoare in care cererea de noi angajati a crescut in aceasta perioada. Sa vedem cum arata recrutarea “la distanta” in vreme de pandemie.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-05-29
Pandemia de coronavirus ne-a facut sa ne modificam anumite obiceiuri pe care inainte le consideram uzuale si ne-a determinat sa ne adaptam rapid la noile schimbari. Pe langa obiceiurile zilnice, trebuie sa acceptam ca si piata muncii, asa cum o stim, va suferi modificari pe termen lung, pe care este nevoie sa le intelegem din timp pentru a ne putea conforma cu ele.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-05-29
In aceasta editie iti propunem un articol in care abordam trei perspective diferite despre fericire, de altfel unul dintre cele mai / daca nu cel mai important aspect al vietii noastre. Speram ca in urma acestei lecturi, sa te gandesti la ce ne face cu adevarat fericiti pentru a investi energia in directiile corecte. 
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu (partener), Cristina Tudoran (senior associate), Alexandru Moraru (associate), 2020-05-29
In ultimele zile au fost adoptate si au intrat in vigoare Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2020, Legea nr. 55/2020, Hotararea Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 („Hotararea Guvernului”), Ordinul nr. 3577/831/2020 pentru ocrotirea securitatii si sanatatii angajatilor la locul de munca, Ordinul nr. 1731/832/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus, precum si Ordinul nr. 874/81/2020 2020 privind instituirea obligativitatii purtarii mastii de protectie, a triajului epidemiologic si dezinfectarea obligatorie a mainilor pentru prevenirea contaminarii cu virusul SARS-CoV-2 pe durata starii de alerta. 
Pus la dispozitie de Medicover Romania, 2020-05-29
Pandemia de coronavirus poate fi extrem de stresanta pentru unii oameni. Frica si anxietatea pot fi coplesitoare atat in cazul adultilor, cat si al copiilor. Gestionarea stresului te va face atat pe tine, cat si pe cei din jur, sa treceti mai usor peste aceasta perioada. 
Pus la dispozitie de Adriana González Gil, 2020-05-29
Lumea s-a schimbat intr-o masura pe care inca nu o putem intelege pe deplin, iar emotiile sunt in centrul acestei schimbari. Situatiile normale, cum ar fi mersul la munca sau cumparaturile, pot fi acum declansatoare de stres, anxietate si ingrijorare. Acesta este motivul pentru care este mai important ca niciodata sa folosim toate instrumentele disponibile pentru a intelege aceste emotii, a le prezice si adapta business-urile la ele.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Au trecut deja mai bine de 2 luni de cand companiile au fost nevoite sa adopte modul de lucru remote si in acest nou context comunicarea permanenta si eficienta cu angajatii in scopul mentinerii culturii organizationale si a sentimentului de apartenenta la echipa au devenit o prioritate. Astfel, modulele software dezvoltate de Smartree, MyStaff Notifier si MyStaff News pot usura considerabil munca managerilor de HR in ceea ce priveste comunicarea cu angajatii prin trimiterea de notificari automate si stiri in interiorul organizatiei.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Efectele negative ale situatiei de pandemie SARS-CoV-2 in care ne aflam la momentul actual se resimt acut si pe piata fortei de munca. Raporturile de munca dintre angajati si angajatori s-au modificat semnificativ si schimbarile impuse de noua realitate au impact si in domeniul resurselor umane. Multe companii au fost fortate sa isi ajusteze din mers procesele interne, fie ca vorbim despre modalitatea de recrutare sau interactiunea cu partenerii.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Starea de alerta intrata in vigoare a adus noutati legislative in domeniul muncii si noi obligatii pentru angajatorii din Romania. Chiar daca initial, angajatorii aveau obligatia organizarii activitatii astfel incat munca sa se desfasoare de la domiciliul angajatilor, acest paragraf de lege a fost abrogat, transformandu-se intr- alternativa recomandabila din partea autoritatilor. Am detaliat in articolul urmator ce obligatii au atat angajatorii cat si angajatii in conditiile reluarii activitatii in spatiile de birouri.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2020-05-29
Rolurile si responsabilitatile managerilor s-au schimbat dramatic in ultimele saptamani. Pana acum managerii se concentrau mai ales pe incurajarea inovarii, motivatia angajatilor, managementul financiar si cresterea cotei de piata. Atentia celor mai multi cade insa astazi pe controlul costurilor si mentinerea lichiditatii. Ne confruntam cu blocaje si deficiente pe care nu le-am identificat ca riscuri, nu le-am evaluat impactul si nici nu ne-am facut rezerve ca sa le putem gestiona, dar care acum modifica drastic sfera rolurilor si a responsabilitatilor. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-05-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-05-29
Ai analizat deja procesele din departament si ai decis ca cea mai buna cale de a mari eficienta operationala este un software de management al resurselor umane? Greul poate ca abia incepe. Adevarul este ca poate fi intimidant sa pornesti singur procesul de automatizare si digitalizare a operatiunilor tale de HR, in special daca nu ai experienta anterioara in coordonarea unor proiecte similare de implementare de software. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: KMT: Executive Search, Assessment, Transition Management; Customized Retention; Leadership Development Programs; Executive Coaching; Open Executive Development Programs | K2S: Recruitment & Selection, Customized Retention; Leadership Development Programs
Adresa: Aleea Alexandru, nr. 9, Sector 1, Bucuresti
E-mail: romania@kmtrust.com
Tel.: 031 805.95.41; Fax: 031 805.95.42
Prezentarea companiei
 
K.M.Trust & Partners (KMT) este o firma de servicii de consultanta adresate executivilor/top management, fondata in Bucuresti in 2006 cu misiunea de a "ajuta companiile sa isi traiasca valorile  avand un impact memorabil pozitiv in viata oamenilor cu care lucram".

In 2007 K.M.Trust a devenit actionar in IIC Partners, o organizatie de executive search & leadership development in top 10 global.

In 2009 K.M.Trust a fondat K2S, o firma menita sa adresese servicii in oglinda cu cele ale KMT insa adresate mid-managementului, senior managementului si specialistilor cheie.
Servicii / Produse
 
Serviciile sunt construite in jurul a 3 coordonate principale: Recrutare – Retentie – Dezvoltare iar ariile de expertiza sunt urmatoarele:

1.Executive Search
  • Executive Assessment
  • Suport in Managementul Tranzitiei (post angajare)
2. Retentie personalizata pentru oamenii cheie

3. Dezvoltare Executiva
  • Coaching Executiv
  • Programe dezvoltare leadership personalizate dedicate echipelor executive si de succesiune
  • Programe de dezvoltare executiva (B2C) in co-livrare cu specialisti de renume de la scolile de business de top internationale (Harvard Business School, Harvard Medical School, INSEAD, Ecole Hoteliere de Lausanne, etc)
In K2S acoperim de asemenea serviciile de recrutare, retentie, dezvoltare (coaching, programe de dezvoltare leadership) exceptie facand (pentru moment) programele de dezvoltare B2C in co-livrare cu specialisti internationali iar in plus avand si serviciile de mentoring si outplacement.
 
O parte din veniturile din serviciile dedicate educatiei/dezvoltarii sunt directionate catre AVE Romania www.ave-romania.ro, un ONG axat pe educatie menit sa sprijine crearea unei noi generatii de executivi, cu valori morale puternice, compasionati si responsabili.
Recomandari
 
„They put a lot of effort in understanding the org culture, capabilities required by the position, meeting the client. Once negotiations are over, they really focus on finding the right candidate. If they do not find the right candidate, they will not just put someone forward. Very good understanding of the market and good research capability. They have detailed information about all candidates’ backgrounds, market “stories”, etc. Good reports, short and crisp. Very careful in designing and providing feedback to the rejected candidates. They treat all candidates with care and respect and this is very important in a small market like Romania where the word of mouth travels fast. “ HR Director, Tech Multinational, Fortune 100

“Very attentive to listen to our needs and also taken great length of time to understand the company, our culture and the specific role in relation to the specific state of the business. During the search, KMTrust were acting as a true partner and associate to find the relevant person for us, they understood quickly our feedback and seemed to have been very close to the candidates we interviewed in order to maximise the results for both parties. We added an internal candidate to our selection and I was impressed with the evaluation KMTrust managed to produce for this individual. The support to the final candidate selected when starting the job is really making a difference and speeds up the integration process. Last, good reference checks, professional work and sample large enough to be meaningful. The level of services is extremely high compared to most of the search companies present on the market and for a similar cost compared to their competitors. The Romanian market is a very tight market, choosing the right partner is very important especially to maintain confidentiality of the process and ensure that candidates are briefed in the proper way, which KMTrust succeeded to do for us.” Group HR Director, Healthcare, BENELUX

„Radu has helped me open up my horizons and begin to develop on a game-changing plan for my personal and professional growth. I personally support and encourage any business leader in Romania to undergo an executive coaching session with Radu, at least once. The first day will open up a much under-estimated need of re-evaluating ones self vs. the true needs of a leader. Radu manages a natural mix of pure professionalism with the best friend type of advice that often lacks in prof. coaching.” Global Revenue Manager, FMCG, UK

„Experienta mea cu K.M.Trust a fost una dintre cele mai placute intamplari pe care le-am trait in viata profesionala. O echipa profesionista la cel mai inalt nivel – documentare, discretie, organizare a procesului, comunicare, etica profesionala, dar in acelasi timp avand stiinta de a genera sentimentul unei relatii personale si personalizate, in care ai in fata un interlocutor preocupat de latura umana a procesului, de implicatiile sociale ale actului de recrutare.”  CEO, Office Supply, Romania
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate