Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de GiftShare.ro, 2022-03-22
Recompensarea si stimularea angajatilor nu a fost niciodata mai importanta deoarece intram intr-o noua lume hibrida a muncii. Cercetarile au aratat ca productivitatea poate creste substantial pentru unele companii care au programe eficiente de stimulare, iar aceste programe pot asigura un boost in satisfactia angajatilor.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2022-04-14
​A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza in data de 05 mai 2022, de la orele 18.00, la Palatul Noblesse, din Bucuresti, Conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VII-a, in colaborare cu nume valoroase din mediul de afaceri. Acest eveniment se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, precum si antreprenorilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2022-04-28
Care-i legatura intre transformarea digitala si siguranta psihologica? Cartea Prof. Amy Edmondson, The Fearless Organization, ne-a facut sa intelegem de ce 70% dintre procesele de transformare digitala si agilizare nu au succes. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-04-28
Asertivitatea inseamna comunicarea si exprimarea gandurilor, sentimentelor si opiniilor dvs. intr-un mod care face ca parerile si nevoile dvs. sa fie intelese in mod clar de catre ceilalti, fara insa a le neglija gandurile, sentimentele sau opiniile lor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2022-04-28
Este important sa ne amintim ca prosperarea in timpul si dupa pandemie a insemnat trecerea de la invatarea face to face la cea digitala. De asemenea, a fost nevoie de o strategie de upskilling si reskilling a fortei de munca. Pe langa liderii care au trebuit sa ia decizii dificile, angajatii au trebuit sa tina pasul cu ei.
Pus la dispozitie de Andrei Dumitru, 2022-04-28
Stresul cronic, senzatia de burnout sau de coplesire (overwhelm) sunt doar cateva dintre efectele pe termen scurt. Insa efectele sociale si economice de lunga durata sunt mult mai ample, avertizeaza specialistii K.M.Trust & Partners. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-04-28
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
In contextul in care tot mai multi colegi lucreaza acum de la birou sau hibrid, este important sa acorzi atentie nevoii de flexibilitate a acestora. Ultimii doi ani au demonstrat ca oamenii pot lucra eficient de oriunde si am castigat mult la capitolul incredere in echipele noastre. Si merita sa le arati in continuare incredere, gasind noi solutii care sa le permita sa aibă un program de lucru, după model european. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-04-28
Iti doresti sa ai succes in business, iar pentru aceasta este important sa ai alaturi oameni care au abilitati si cunostinte potrivite rolurilor disponibile in companie. Dar cum ii gasesti pe cei mai buni in conditiile in care oferta de munca creste?
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
La The Mind, ne place sa setam trenduri cand vine vorba despre practici terapeutice inovatoare. Cautam in permanenta metode noi, validate stiintific in ani de zile de cercetare si aplicate de specialistii nostri in mii de ore de cabinet alaturi de clientii nostri.
Pus la dispozitie de The Mind, 2022-04-28
O organizatie responsabila intelege ca, atunci cand echilibrul psihic al unui angajat este semnificativ perturbat, lucrurile pot deraia într-un ritm ametitor. La fel ca atunci cand picuram cerneala pe o sugativa, criza se extinde rapid si cu trasee imprevizibile la nivelul intregii echipe si al companiei. 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2022-04-29
Cu cat aceasta criza se va extinde, cu atat e nevoie ca oamenii din organizatii sa primeasca suportul si resursele potrivite pentru a dezvolta mecanisme de adaptare sanatoase si strategii pe termen lung, care sa influenteze starea de bine a fiecaruia, cat si sanatatea organizatiei. 
Pus la dispozitie de Trend, 2022-04-29
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2022-04-29
Ajungerea la noi candidati este mult facilitata prin utilizarea cu intelepciune a solutiilor de comunicare ale diferitelor platforme de social media. Prin intermediul acestora ai ocazia sa prezenti viitorilor angajati valorile companiei, conditiile de munca si colegii. Colegii experti de la Blue Colibri au creat un e-book care te poate ajuta sa iti gestionezi corect si constient platformele de social media.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo genereaza continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitatii reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-04-29
In acest model organizatia nu are spatii de birouri si toata lumea lucreaza de la distanta. Este excelent pentru companiile cu forta de munca distribuita. Este mult mai simplu si mai usor de implementat decat modelele hibride in care companiile trebuie sa isi faca griji pentru spatiul de birou și limitarile legate de locatie.
Pus la dispozitie de MIndit Consulting, 2022-04-29
Mindit Consulting, prima companie de background screening din Romania, care ofera servicii de verificare pentru zonele de angajatori, legalitate, studii si certificari, prezenta si activitate in media si social media, ID check, raport de credit, analiza CV, etc. isi extinde serviciile la nivel global.
Pus la dispozitie de Andreea Suciu, 2022-04-29
Demisia angajatului depusa in urma diferitelor forme de presiune si a actelor de hartuire din partea superiorilor nu reprezinta o incetare a contractului de munca din inițiativa salariatului, ci o demisie fortata. Cu toate acestea, nu orice actiuni ale angajatorului sunt catalogate drept acte de viciere a consimtamantului care justifica anularea demisiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Afacerile din zona medicala reprezinta o nisa de business in continua crestere la nivel mondial. Nu este deloc surprinzator faptul ca alegerea unei companii de dezvoltare de software medical, cum ar fi HTSS, care sa se ocupe de digitalizarea afacerii tale din zona medicala, este la mare cautare. 
Pus la dispozitie de htss, 2022-04-29
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-05-02
Efectul bucuriei poate fi neasteptat de puternic la locul de munca: este un multiplicator de forta care permite echipelor si companiilor sa stabileasca obiective ambitioase si sa le atinga, fara sa ajunga la epuizare. Atunci cand ne bucuram de o stare buna de spirit, suntem cu 31% mai productivi decat atunci cand suntem ingrijorati sau stresati. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-05-02
Au trecut doi ani de cand organizatiile la nivel mondial au adoptat modelul de lucru la distanta si multe aspecte legate de modul in care muncim s-au schimbat intre timp. Prin urmare, specialistii in resurse umane si in managementul talentelor trebuie sa accepte aceasta noua paradigma sa identifice modurile in care pot profita de avantajele sale. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: KMT: Executive Search, Assessment, Transition Management; Customized Retention; Leadership Development Programs; Executive Coaching; Open Executive Development Programs | K2S: Recruitment & Selection, Customized Retention; Leadership Development Programs
Adresa: Aleea Alexandru, nr. 9, Sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected]
Tel.: 031 805.95.41; Fax: 031 805.95.42
Prezentarea companiei
 
K.M.Trust & Partners (KMT) este o firma de servicii de consultanta adresate executivilor/top management, fondata in Bucuresti in 2006 cu misiunea de a "ajuta companiile sa isi traiasca valorile  avand un impact memorabil pozitiv in viata oamenilor cu care lucram".

In 2009 K.M.Trust a fondat K2S, o firma menita sa adresese servicii in oglinda cu cele ale KMT insa adresate mid-managementului, senior managementului si specialistilor cheie.
Servicii / Produse
 
Serviciile sunt construite in jurul a 3 coordonate principale: Recrutare – Retentie – Dezvoltare iar ariile de expertiza sunt urmatoarele:

1.Executive Search
  • Executive Assessment
  • Suport in Managementul Tranzitiei (post angajare)
2. Retentie personalizata pentru oamenii cheie

3. Dezvoltare Executiva
  • Coaching Executiv
  • Programe dezvoltare leadership personalizate dedicate echipelor executive si de succesiune
  • Programe de dezvoltare executiva (B2C) in co-livrare cu specialisti de renume de la scolile de business de top internationale (Harvard Business School, Harvard Medical School, INSEAD, Ecole Hoteliere de Lausanne, etc)
In K2S acoperim de asemenea serviciile de recrutare, retentie, dezvoltare (coaching, programe de dezvoltare leadership) exceptie facand (pentru moment) programele de dezvoltare B2C in co-livrare cu specialisti internationali iar in plus avand si serviciile de mentoring si outplacement.
 
O parte din veniturile din serviciile dedicate educatiei/dezvoltarii sunt directionate catre AVE Romania www.ave-romania.ro, un ONG axat pe educatie menit sa sprijine crearea unei noi generatii de executivi, cu valori morale puternice, compasionati si responsabili.
Recomandari
 
„They put a lot of effort in understanding the org culture, capabilities required by the position, meeting the client. Once negotiations are over, they really focus on finding the right candidate. If they do not find the right candidate, they will not just put someone forward. Very good understanding of the market and good research capability. They have detailed information about all candidates’ backgrounds, market “stories”, etc. Good reports, short and crisp. Very careful in designing and providing feedback to the rejected candidates. They treat all candidates with care and respect and this is very important in a small market like Romania where the word of mouth travels fast. “ HR Director, Tech Multinational, Fortune 100

“Very attentive to listen to our needs and also taken great length of time to understand the company, our culture and the specific role in relation to the specific state of the business. During the search, KMTrust were acting as a true partner and associate to find the relevant person for us, they understood quickly our feedback and seemed to have been very close to the candidates we interviewed in order to maximise the results for both parties. We added an internal candidate to our selection and I was impressed with the evaluation KMTrust managed to produce for this individual. The support to the final candidate selected when starting the job is really making a difference and speeds up the integration process. Last, good reference checks, professional work and sample large enough to be meaningful. The level of services is extremely high compared to most of the search companies present on the market and for a similar cost compared to their competitors. The Romanian market is a very tight market, choosing the right partner is very important especially to maintain confidentiality of the process and ensure that candidates are briefed in the proper way, which KMTrust succeeded to do for us.” Group HR Director, Healthcare, BENELUX

„Radu has helped me open up my horizons and begin to develop on a game-changing plan for my personal and professional growth. I personally support and encourage any business leader in Romania to undergo an executive coaching session with Radu, at least once. The first day will open up a much under-estimated need of re-evaluating ones self vs. the true needs of a leader. Radu manages a natural mix of pure professionalism with the best friend type of advice that often lacks in prof. coaching.” Global Revenue Manager, FMCG, UK

„Experienta mea cu K.M.Trust a fost una dintre cele mai placute intamplari pe care le-am trait in viata profesionala. O echipa profesionista la cel mai inalt nivel – documentare, discretie, organizare a procesului, comunicare, etica profesionala, dar in acelasi timp avand stiinta de a genera sentimentul unei relatii personale si personalizate, in care ai in fata un interlocutor preocupat de latura umana a procesului, de implicatiile sociale ale actului de recrutare.”  CEO, Office Supply, Romania
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate