Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Managementul Talentelor, Centre de Evaluare si Dezvoltare, Managementul Performantei, Design & Dezvoltare Organizationala, Strategie de RU, Audit de RU, Optimizarea fortei de munca, Training, Compensatii si Beneficii , Payroll
Adresa: DN1, Soseaua Bucuresti- Ploiesti 69-71, Sector 1, Bucuresti
E-mail: ro-fmhumancapital@kpmg.com
Telefon: +40 (741) 800 800
Prezentarea companiei
 
KPMG este reteaua globala de firme de servicii profesionale care furnizeaza servicii de audit, consultanta fiscala si in domeniul afacerilor. Ne desfasuram activitatea in 156 de tari si avem 152.000 de angajati in firmele membre din intreaga lume. Prezenti in Romania din 1994, in prezent ne desfasuram activitatea prin intermediul unei retele de 6 birouri amplasate in Bucuresti, Cluj-Napoca Timisoara, Iasi, Constanta si Chisinau (Republica Moldova). Ne-am extins permanent aria de servicii, astfel incat in prezent suntem in masura sa oferim o gama completa de servicii profesionale, inclusiv audit si contabilitate, consultanta juridica si pe probleme de fiscalitate, consultanta in resurse umane, consiliere si consultanta de afaceri, reorganizarea intreprinderilor si servicii de protetia mediului.  
   
Coroborat cu o intelegere aprofundata a mediului de afaceri local, KPMG in Romania ofera clientilor sai avantajele unei retele internationale de aptitudini si specializari. Aceasta combinatie unica intre cunostinte nationale puternice si o retea regionala si multinationala echilibrata pune la dispozitia clientilor nostri un sistem de servicii de cea mai buna calitate, precum si capacitati de consultanta multidisciplinara si transfrontaliera.       
Servicii / Produse
 
Echipa KPMG de consultanta in Resurse Umane abordeaza o arie larga de subiecte, dezvoltand strategii si furnizand solutii legate de atragerea, dezvoltarea, motivarea, retentia si managementul oamenilor potriviti, cu abilitatile si experientele potrivite, pentru a ajuta organizatiile sa isi indeplineasca obiectivele.

Avand o experienta bogata in asistarea a numeroase companii multinationale si romanesti din diverse industrii, echipa People & Change din cadrul KPMG Romania ofera sprijin clientilor prin intermediul serviciilor de:
  • Talent Management
KPMG identifica patru categorii de aspecte cheie pe care o organizatie ar trebui sa le ia in considerare, inainte de a defini o strategie de management a talentului: Identificarea nevoilor strategice de Talent, Riscurile asociate Talentului, Rentabilitatea investitiei, Procesul in sine de gestionare a Talentului si infrastructura existenta.

Oferim o gama variata de solutii in domeniul managementului talentelor care sunt orientate spre strategiile de management si dezvoltare a angajatilor si care permit identificarea talentelor, recrutare si selectie, identificarea nevoilor de dezvoltare si oferirea de programe de formare si dezvoltare, evaluarea competentelor,  construirea competentelor,  managementul carierei,  dezvoltarea unor strategii de instruire si dezvoltare, a unor strategii de retentie si planificare a succesiunii.

Echipa noastra detine certificarile necesare utilizarii metodologiei SHL pentru organizarea Centrelor de Evaluare si de Dezvoltare si testare ocupationala.
  • Design si Dezvoltare Organizationala
Pentru a va putea atinge obiectivele, aveti nevoie de instrumente adecvate. Aceste servicii vizeaza companiile care isi adapteaza structura pentru a raspunde cat mai bine solicitarilor mediului in care actioneaza, culturii si strategiei propuse de afaceri. KPMG isi ajuta clientii prin servicii axate pe: Designul structurii organizationale, Cultura organizationala, Managementul Performantei si Modele de competente, Analiza si evaluarea posturilor, Indicatori-cheie de performanta.
  • Optimizarea functiei de Resurse Umane
Alinierea strategiei de resurse umane la obiectivele companiei este esentiala pentru succesul afacerii. Pornind de la diagnoza situatiei actuale, revizuirea strategiei de Resurse Umane si a obiectivelor de afaceri, KPMG va poate asista cu revizuirea politicilor si procedurilor actuale de Resurse Umane, prin prisma conformitatii cu prevederile legale in vigoare si a bunelor practici internationale, cu ajutorul unei echipe multidisciplinare specializate (consultanti de Resurse Umane, avocati, experti in fiscalitate)
  • Change Management
Prin dezvoltarea strategiilor si a proceselor legate de impactul creat de schimbare asupra oamenilor, KPMG isi sustine clientii in accelerarea si asigurarea fundamentului pentru implementarea cu succes a schimbarilor din organizatii.
  • Optimizarea fortei de munca
KPMG va poate asista in legatura cu planificarea fortei de munca, optimizarea costurilor cu personalul, analiza nivelului fortei de munca, conformitatea cu prevederile legale.
  • Payroll si administrare de personal
Serviciile noastre sunt oferite prin prisma conformitatii cu legislatia fiscala si legislatia muncii. Punem la dispozitia Dvs. expertiza noastra tehnica si experienta castigata in administrarea acestor procese pentru companii din numeroase industrii, asistandu-va  in acelasi timp si in rezolvarea unor aspecte dificile legate de Payroll sau administarea angajatilor, cu care va confruntati.
Recomandari
 
Client KPMG Romania - Companie din domeniul petrolier
"Echipa de consultanti in domeniul Resurselor Umane din cadrul KPMG Romania a demonstrat ca a inteles corect nevoile si asteptarile noastre si a venit in intampinarea acestora cu o solutie personalizata. KPMG Romania a depus toate eforturile ca Centrele de Evaluare organizate sa se desfasoare in cele mai bune conditii, dand dovada de o foarte buna cunoastere a principiilor de evaluare a personalului si a specificului metodologiei de Assessment Center, deschidere si foarte bune abilitati de management al relatiei cu clientul."

Client KPMG Romania - Important producator de mobila din Romania
"…dorim sa ne exprimam aprecierea pentru modul profesional in care compania KPMG Romania ne-a asistat in procesul de recrutare si selectie personal de conducere.  Avand in vedere experienta noastra recenta cu KPMG Romania, credem ca aceasta societate dispune de expertiza, management si experienta necesara pentru a livra cu succes servicii de recrutare, selectie si plasare personal de conducere, fapt pentru care o recomandam cu caldura si altor companii interesate."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate