Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de PwC Romania, 2022-06-28
Cu cat cresc salariile companiile din Romania? Ce beneficii sunt la moda? Care sunt cele mai noi trenduri in piata de HR? Sunt intrebarile la care cauti raspuns atunci cand trebuie sa sustii cu analize si cifre propunerea de buget salarial sau alte decizii ce au legatura cu recompensarea angajatilor.
Pus la dispozitie de Thrive, 2022-06-29
Marea Demisie a dus la Marea Reevaluare a rolului pe care munca il joaca in viata noastra. Oamenii nu doar ca renunta la un anumit job, ci regandesc cu totul si ceea ce-si doresc de la viata. De fapt, demisioneaza de la o cultura a "workism-ului": ideea ca suntem definiti, in primul rand, de munca noastra si ca orice altceva – adică viata – trebuie sa se incadreze in spatiul din ce in ce mai ingust care ramane in afara muncii. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
In ultimul timp, tot mai multe companii organizeaza programe inovatoare de recunoastere non-financiara, precum sistemele de puncte sau panoul social, si recompenseaza chiar si nominalizarile, pentru a include cat mai multi angajati in cercul aprecierii. Descopera ce impact are recunoasterea angajatilor in cadrul organizatiilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
Co-Factor admira profund si sprijina activ companiile care sunt dornice sa-si imbunatateasca procesele organizationale si care sunt suficient de curajoase pentru a lua in serios jocul la locul de munca. De aceea, am pregatit pentru tine informatii utile despre cum si unde poate fi folosita gamificarea.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2022-06-29
Pana acum doi ani, ritmul de lucru, viteza schimbarilor si mediul economic in continua schimbare erau generatori importanti de stres. Insa pandemia, dinamicile ultra rapide din tehnologie si economie, conflictul din Ucraina prezentat permanent si amplificat in media au dus pe foarte multi la limita si continua sa o faca, conform specialistilor K.M.Trust & Partners.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-06-29
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. Ti-am pregatit un infografic pentru a afla ce solutii te pot ajuta sa depasesti provocarile.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-06-29
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. Atunci cand oferim apreciere intr-un mod potrivit, adaptat dorintelor fiecarei generatii, mentinem angajatii motivati pe termen lung.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2022-06-29
Doar 10% din CEO declara ca programele de dezvoltare a liderilor au un impact vizibil asupra afacerii si peste 50% din CEO spun ca dezvoltarea liderilor de ultima generatie este cea mai mare provocare cu care se confrunta in prezent. Si angajatii considera ca aceast aspect reprezinta o problema. Implicarea angajatilor este doar 32%, in scadere de la 36% in 2020, iar dezinteresul activ este in crestere, cu un procent fata de 2021, iar relatia lor cu liderii reprezinta un factor determinant. 
Pus la dispozitie de BIA, 2022-06-29
Un studiu realizat de Institute for Corporate Productivity arata ca echipele care lucreaza bine impreuna au performante de 5 ori mai mari, deoarece se simt motivate de un obiectiv comun. Cu toate acestea, un studiu recent, realizat de Salesforce, a aratat ca din cei 1.400 de directori si angajati chestionati, 86% au observat ca lipsa de colaborare este responsabila pentru esecurile la locul de munca. Cum poti pune bazele unei colaborari eficiente intre colegi? 
Pus la dispozitie de BIA, 2022-06-29
Acum 5 ani spera sa devina un judecator desavarsit, insa spre finalul ciclului de licenta la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti a realizat ca trebuie sa aleaga calea ce i se potriveste, nu ce ii satisface pe cei din jur. Si s-a inscris la programul de masterat Dreptul Muncii. Este povestea Luciei Prisecariu, consilier juridic. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-06-30
Un concept marca Creative & Bright, programul de teambuilding Treasure Hunt ii conduce pe participanti printr-o poveste incitanta, cu probe care solicita experienta si aportul fiecarui membru al echipei pentru a ajunge victoriosi la finalul calatoriei.
Pus la dispozitie de Mindit Consulting, 2022-06-30
Background check-ul aduce un grad ridicat de transparenta si onestitate atat in procesul de angjare, cat si in vietile companiilor. Cu toate acestea, exista cateva mituri construite in jurul procesului. Afla care sunt cele mai intalnite 5 mituri despre background check si motivul pentru care nu sunt adevarate.
Pus la dispozitie de Mindit Consulting, 2022-06-30
​Fiecare nou angajat aduce intr-o echipa skill-uri, calitati si valori dobandite pe intreg parcursul profesional. Toate pot duce catre dezvoltarea echipei, a proiectelor si a companiei. Exista o lista lunga de beneficii legate de aducerea noilor talente intr-o echipa. Dar, ce se intampla cu acele angajari care nu sunt tocmai benefice pentru companie?
Pus la dispozitie de htss, 2022-07-01
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.  
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-07-01
E perioada vacantelor si poti folosi aceasta perioada de respiro pentru a revizui situatia pregatirii angajatilor, fie ca este vorba despre formare la locul de munca, sau de cursuri oferite de institutii de training profesional. Astfel, poti creste nu numai nivelul de profesionalizare a angajaților, dar si profitul companiei si randamentul pe care il au echipele din compania ta. 
Pus la dispozitie de NN Romania, 2022-06-30
Conceptul de wellbeing al angajatilor a devenit o prioritate tot mai importanta pe agenda companiilor in ultimii ani, amplificata de noile provocari din societate, din economie si din piata muncii. Transformarea wellbeing-ului si mindset-ul de schimbare al organizatiilor pentru o abordare holistica a wellbeing-ului echipei au fost principalele teme de discutie ale celui de-al doilea eveniment din seria HR Connect: Future is NOW organizat de NN Romania si HR Club, cu obiectivul de a identifica solutiile pe care le pot aborda departamentele de HR pentru wellbeing integrat.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected]
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate