Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Editura DPH, 2021-12-06
Editura DPH propune o serie de colectii menita sa sprijine companiile intr-un mod integrat in eforturile lor de a sustine atat o dezvoltare continua a abilitatilor si cunostintelor angajatilor, cat si nevoile emotionale ale acestora. Cartile, editate intr-un stil prietenos, pe suport de hartie de calitate, bucura cititorul de la prima atingere.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2022-01-06
Eficientizarea, atragerea si pastrarea oamenilor-cheie sunt marile prioritati ale acestei perioade si ale anului 2022 la varful marilor companii active in Romania. Afla principalele concluzii ale studiului “Insights from the Top” realizat de compania de de Executive Search si Dezvoltare Organizationala K.M.Trust & Partners la final de 2021.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-01-06
O echipa poate fi extrem de valoroasa, mai ales daca angajatorii aleg sa investeasca in evaluarea si dezvoltarea aptitudinilor. Evaluarea ajuta nu doar la monitorizarea evolutiei personalului, cat si la dezvoltarea unui plan de cariera personalizat, in functie de abilitatile si nevoile fiecarui angajat. Deoarece suntem in acea perioada a anului in care se efectueaza de obicei evaluarea personalului, va invitam sa cititi un articol despre solutiile software de management al performantei. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Deconturile de cheltuieli sunt considerate, in general, aspecte pur legate de contabilitate. Atunci insa cand fluxul de procesare a deconturilor in companie este dificil, implica formulare pe hartie cu multe reguli neclare sau produce adesea o mare bataie de cap angajatilor, acesta devine un subiect de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Fiecare manager al unei echipe de consultanta incearca sa imbunatateasca si sa mentina la valori inalte utilizarea facturabila. Fiecare consultant este, cel putin partial, evaluat si compensat pentru ore utilizate si facturate. Obtinerea vizibilitatii asupra utilizarii facturabile sau a modului de calcul in baza unei procesari manuale este o provocare. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Generarea de documente pe baza de sabloane reprezinta un ajutor de specialitate – atunci cand un angajat solicita un document, tu il ai la indemana. Asta iti permite sa te concentrezi pe ceea ce este cu adevarat important in activitatea ta. Functionalitatea oferita de platforma Oraroo vine in intampinarea nevoii de eficientizare pentru responsabilii de resurse umane.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
2022 va fi un an al candidatilor, tendinta deja stabilita in 2021. Si ai mult mai multe avantaje in business cand arati apreciere oamenilor alaturi de care lucrezi in loc sa recrutezi continuu si sa incepi mereu de la zero cu oameni noi. Cu toate acestea, ai si pozitii noi in companie, foarte specializate, pentru care nu poti recruta colegii din companie. Cum atragi talentele? Cum mentii echilibrul, astfel incat oamenii din echipa sa simta ca sunt apreciati in continuare?
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
Bianca Matei, HR Consultant in cadrul BIA HR, nu a tinut sa urmeze fidel drumul prescris de facultate, ci si-a dat voie sa experimenteze joburi in diferite domenii si sa deprinda din fiecare abilitatile care azi, in echipa BIA, ii permit sa aduca valoare in colaborarea cu partenerii business. Pe langa activitatea de consultanta in HR, gandeste si programele de wellbeing pentru BIA HR. 
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-01-06
Desi intalnirile virtuale au fost ca un colac de salvare atunci cand cei mai multi dintre noi am fost nevoiti sa lucram de acasa, astazi suntem pur si simplu coplesiti de ele: timpul petrecut in intalnirile saptamanale a crescut cu 150% si creste constant.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected]
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate