Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-09-01
Imagineaza-ti urmatorul scenariu. Esti Directorul General al unei companii ce comercializeaza materiale de constructii si ai nevoie sa promovezi un Area Sales Manager in rolul de Director National de Vanzari. Cei 2 ASM pe care ii evaluezi au rezultate similare – isi ating si depasesc targetul de vanzari in mod constant, au un grad maxim de satisfactie al clientilor de care se ocupa, procesul de vanzare este corect gestionat in cadrul echipelor.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-09-01
​Imagineaza-ti urmatorul scenariu. Esti Directorul General al unei companii ce comercializeaza materiale de constructii si ai nevoie sa promovezi un Area Sales Manager in rolul de Director National de Vanzari. Cei 2 ASM pe care ii evaluezi au rezultate similare – isi ating si depasesc targetul de vanzari in mod constant, au un grad maxim de satisfactie al clientilor de care se ocupa, procesul de vanzare este corect gestionat in cadrul echipelor.
Pus la dispozitie de Valoris HR, 2023-09-28
In acest articol, vom analiza importanta leasingului de personal si modul in care acesta remodeleaza felul in care companiile medii si mari abordeaza recrutarea.
Pus la dispozitie de Pendl & Piswanger , 2023-09-28
LinkedIn este cea mai extinsa platforma de recrutare si networking la nivel global. In acest context, optimizarea profilului devine esentiala pentru a atrage atentia angajatorilor intr-un mediu din ce in ce mai competitiv. Ghidul nostru prezinta sfaturi utile prin care Chat GPT iti poate fi de folos in conturarea profilului profesional.
Pus la dispozitie de Pendl & Piswanger , 2023-09-28
Cand vine vorba de a crea prima impresie, CV-ul trebuie sa iasa in evidenta din primele secunde. Iti propunem cativa pasi simpli pentru a-ti face profilul remarcat: CV-ul trebuie sa iasa in evidenta prin claritate si continut de calitate.
Pus la dispozitie de Pendl & Piswanger , 2023-09-28
Pivotarea industriilor nu este un semn de inconsecventa, ci mai degraba un semn al adaptabilitatii tale, o trasatura extrem de importanta in piata dinamica de astazi. Ghidul nostru iti ofera 3 pasi simpli daca iti doresti sa schimbi rolul sau industria: Invatarea continua; focus pe competente transferabile; promovarea strategica pe piata muncii.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-09-28
Delia Dragomir, gazda podcastului si co-fondatoarea Eucom, impreuna cu Mihaela Tomescu, Training Programs Coordinator la Adecco Group, au abordat tema brandingului de angajator si recrutare.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-09-28
Modul in care oamenii isi saluta partenerii de afaceri poate varia in functie de normele si practicile culturale din diferite tari. Afla metode de salut folosite in mod obisnuit in mediul de afaceri japonez.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-09-28
Integrarea noilor veniti la locul de munca este esentiala pentru a promova un mediu de lucru pozitiv si productiv. Atunci cand noii angajati se simt bineveniti si sustinuti, este mai probabil ca acestia sa fie implicati, motivati si sa contribuie la succesul organizatiei.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2023-09-28
Si personalul din prima linie merita sa beneficieze de formare care sa completeze si sa nu concureze cu modul in care lucreaza. In articolul de pe blogul goFLUENT poti descoperi cum sa concepi un program de training personalizat tinand cont de nevoile lor. 
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2023-09-28
Exploreaza modul in care brandingul de angajator si evaluarea nivelului de limbi straine inainte de angajare optimizeaza recrutarea, genereaza beneficii importante si consolideaza viitorul organizatiei tale.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2023-09-28
Transparenta salariala este un subiect din ce in ce mai popular, dar inseamna mai mult decat inlaturarea confidentialitatii salariului? Descopera ce este de fapt transparenta salariala, dar si cum o poti implementa in compania ta, prin exemplele de succes ale altor organizatii. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2023-09-28
Printre atatea trenduri la locul de munca, trebuie sa privim imaginea de ansamblu: piata muncii are nevoie de agilitate in 2023. Pentru angajati, agilitatea le alimenteaza optiunile de crestere a carierei si relevanta pe termen lung in calitate de candidati. Pentru organizatii, agilitatea echivaleaza cu capacitatea de a supravietui si prospera chiar si in mijlocul evenimentelor economice nefavorabile.
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-09-28
Crezi ca acorzi prea mult timp si resurse procesului de salarizare si din aceasta cauza neglijezi aspecte importante precum atragerea si retentia talentelor sau dezvoltarea echipelor? Este timpul sa te gandesti serios la externalizarea calculului salarial. O astfel de decizie va reprezenta un real avantaj pentru intreaga companie, nu doar pentru departamentul de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-09-28
O serie de modificari cu privire la concediul si indemnizatia de crestere copil au intrat in vigoare in luna septembrie. Printre cele mai importante se numara suplimentarea cu 50% a indemnizatiei de crestere copil in cazul copiilor nascuti din sarcini gemelare, de tripleți sau multipleti si majorarea nivelului de venituri supuse impozitului pe care il poate realiza parintele aflat in concediul de crestere copil, pe durata unui an calendaristic. 
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-09-28
Cred ca ai auzi si tu pana acum de legea dualitatii, dar cand vine vorba de lucruri negative, totusi este greu sa gasesti avantajele, mai ales daca te lasi prada emotiilor si actionezi din implus. Primul pas pe care il poti face dupa o concediere este sa iti dai timp si sa cauti avantajele situatiei. 
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-09-28
Procesul de creare a unei echipe este unul destul de complex, deoarece trebuie sa imbini abilitatile fiecaruia si sa identifici rolul sau. Cu toate acestea, pentru a se putea crea o legatura reala, este nevoie de conectare. 
Pus la dispozitie de htss, 2023-09-29
Power Automate este un instrument esential pentru a eficientiza operatiunile zilnice si a obtine rezultate mai precise. Prin eliminarea sarcinilor repetitive, aceasta solutie permite angajatilor sa se concentreze pe sarcini mai importante. Power Automate iti permite sa automatizezi sarcini repetitive si sa optimizezi procesele de lucru intr-un mod eficient si rapid. 
Pus la dispozitie de htss, 2023-09-29
Un plan de dezvoltare profesionala este un instrument indispensabil in peisajul actual al locurilor de munca in continua schimbare. Acesta ofera o directie si un scop, ghidand persoanele catre aspiratiile lor profesionale. mindclass ofera o gama larga de cursuri online care acopera diverse industrii si seturi de competente. 
Pus la dispozitie de htss, 2023-09-29
Prin integrarea cu salarizarea, automatizarea programarii turelor si furnizarea de rapoarte detaliate, un HRIS software de calitate poate contribui semnificativ la succesul organizatiei tale. Asigura-te ca software-ul ales corespunde cerintelor specifice ale echipei tale si poate aduce imbunatatiri semnificative in eficienta operationala. 
Pus la dispozitie de BIA, 2023-09-29
Cum evaluezi un candidat? Intrebările iti sunt la indemana, dar sunt cele potrivite? In interviu, poti ajunge si la intrebari gresite, concentrandu-te mai mult pe ceea ce a facut persoana intervievata in trecut decat pe ceea ce poate face in viitor. Iar o recrutare gresita costa cam 30% din salariul anual al unui angajat.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-09-29
Metodele traditionale de recrutare, precum anunturile, nu iti ofera oamenii potriviti? Intrebarile puse in interviuri nu iti prezinta adevaratul potential al candidatului? Poate ai remarcat ca majoritatea tinerilor din generatia Z sunt pasionati de jocuri. Folosind aceleasi tehnici intalnite in jocuri, poti atrage mai usor candidatii din Gen Z, dar si milleanialii si Generatia X.
Pus la dispozitie de Clinica Hope, 2023-09-29
Cand vine vorba despre a recupera energia si echilibrul, toata lumea vorbeste despre tehnici de relaxare si gandire pozitiva, dar, oare, cati dintre noi punem in practica aceste metode? Cati dintre noi chiar aleg sa actioneze atunci cand suntem epuizati si lipsiti de vlaga? 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-09-29
Evaluarea 360 este instrument agil de masurare a performantei, care aduce un plus de claritate, de precizie si de obiectivitate evaluarii standard. Dar, ca orice instrument, el trebuie reglat, iar acest lucru se face prin adresarea unor intrebari specifice, în functie de scopul evaluarii.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2023-09-29
Intr-un mediu plin de noi provocari si oportunitati, am pregatit 6 sfaturi despre cum sa abordezi ultimul trimestru cu succes daca lucrezi in HR.
Pus la dispozitie de Nestlers Group, 2023-10-02
Detasarea, delegarea si detasarea transnationala sunt concepte distincte in contextul Codului Muncii din Romania, fiecare avand particularitatile sale. Acestea sunt subiecte de importanta majora in mediul de afaceri si in relatiile de munca, deoarece implica schimbari temporare ale locului de munca si au implicatii semnificative asupra drepturilor si obligatiilor angajatilor si angajatorilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected], stefania.a[email protected], [email protected]
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate