Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Filip & Company, 2022-12-02
Pentru a clarifica aplicarea Legii nr. 283/2022, care a modificat recent Codul Muncii, echipa Filip & Company a solicitat opinia Ministerului Muncii si Inspectiei Muncii.
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2023-01-30
Programul de parteneriat Blue Colibri este o oportunitate excelenta pentru profesionistii in resurse umane sau in comunicare, pentru dezvoltatorii organizationali si expertii in digitalizarea resurselor umane si in employee engagement, oferind o gama larga de beneficii, inclusiv o cota-parte din veniturile recurente. 
Pus la dispozitie de Cristina Baghiu, 2023-01-30
Afli in articol despre instrumentul Fearless Organization Scan – evaluare si interventie pentru siguranta psihologica, despre cum te poate ajuta Atelierul de Idei si despre cele patru domenii pe care le evalueaza acest instrument, unic in Romania.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2023-01-30
Una dintre cele mai mari provocari de pe piata muncii acum este aceea ca nu gasim candidati calificati. Acestia fie nu exista pentru ca este vorba de o specializare noua, fie nu au interes pentru anumite joburi sau nu aplica, pentru ca au joburi de care sunt multumiti. Studiile LinkedIn arata ca mai mult de 7 din 10 candidati sunt pasivi. 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2023-01-30
Una dintre cele mai mari schimbari in mediul digital si in business a avut loc la finalul anului trecut, cand noul tool AI, ChatGPT, a ajuns la peste un milion de utilizatori la doar 5 zile dupa lansarea publică. Sa-l cunoastem mai bine si sa aflam aici ce rol poate juca in departamentul de HR.
Pus la dispozitie de Mirro, 2023-01-30
In ultimii ani, angajatii au inceput sa iti schimbe asteptarile fata de angajator si sa isi regandeasca prioritatile, acestia cautand autenticitate, flexibilitate si transparenta. Ca urmare a acestor schimbari, companiile se confrunta cu un nivel ridicat de demisii si concedieri. Cultivarea si imbunatatirea culturii organizationale este cea mai eficienta strategie pentru a combate fluctuatia angajatilor. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2023-01-30
Cum se va schimba locul de munca în 2023? Care sunt tendintele in domeniul resurselor umane in 2023 si cum vor defini ele strategia de HR a companiei tale? Inainte de a finaliza planificarea pentru anul in curs sau de a revizui obiectivele companiei, asigura-te ca esti la curent cu cele mai recente tendinte si schimbari ce definesc locul de munca modern.
Pus la dispozitie de Thomas International, 2023-01-30
Abordarea clasica, de a descoperi potentialul si talentul candidatului pe masura ce parcurge tot procesul de recrutare, a expirat. Ghidul Thomas pune la dispozitie 7 pasi esentiali pentru a sustine transformarea organizationala inspre cultura talentelor pe care o poti pune in practica incepand cu acum.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-01-31
Anul 2022 a marcat pentru Eucom 20 de ani de activitate, dar a venit la pachet si cu numeroase realizari. Am alcatuit o echipa bine inchegata de profesionisti care ne impartasesc viziunea si alaturi de ei am ajutat cursanti si companii din toata tara sa se dezvolte si sa se bucure de noi oportunitati.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-01-31
Limba franceza, sau „limba iubirii” cum este supranumita datorita expresiilor nenumarate despre dragoste, este una dintre cele mai populare alegeri in materie de limbi straine. Daca vrei sa inveti franceza ca sa faci declaratii de dragoste cu mai multa pasiune sau pur si simplu planuiesti sa-ti dezvolti cariera, iata niste tips&tricks de la trainerii nostri.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-01-31
Feedback-ul este o componenta importanta in fiecare companie. El contesta sau atesta daca faci bine ceea ce faci si iti ofera motivatia necesara sa continui sa te imbunatatesti. Si noi evoluam cu fiecare dintre cursantii nostri, tocmai de aceea ne asiguram constant ca vocea lor este auzita.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-01-31
Lipsa de timp, resurse sau motivatie sunt principalele motive pentru care doar 16% dintre oameni sunt capabili sa-si urmeze rezolutiile si sa-si atinga obiectivele. Cum pot rezolva companiile aceasta problema?
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Aplicatie web pentru managementul procesului de performanta si a fluxurilor de administrare a angajatilor
Adresa: Splaiul Unirii 165, Cladirea TNO2, Etajul 6, Sector 3, 030133 Bucuresti, Romania
E-mail: [email protected]
Telefon: (+40) 726.694.832 (mobile) | (+40) 31.710.01.14 (landline) | (+40)732.112.164 (business inquiries)
Prezentarea companiei
 
Mirro.io, o solutie de management al performantei creata de Zitec, ajuta companiile sa-si dezvolte o cultura care incurajeaza transparenta si performanta, contribuind astfel la cresterea retentiei angajatilor. Mai ales in aceste timpuri de distantare sociala si munca in sistem hibrid, Mirro mentine angajatii implicati si aliniati la obiectivele organizatiei, ei participand activ in viata companiei.

Fiind o platforma deosebit de sociala si usor de utilizat, Mirro.ro genereaza peste 5.000 de interactiuni lunare intre membrii unei echipe, prin recunoastere publica (kudos), stabilirea de obiective si rezultate, feedback continuu si conversatii semnificative.

In plus, Mirro automatizeaza si eficientizeaza procesele de administrare a resurselor umane - concedii, contracte, documente - ajutand companiile sa isi gestioneze mai eficient resursele interne.

Companii inovatoare, precum Tazz, Hochland, Transylvania College, 2Performant sau Accace folosesc Mirro.io pentru a-si sustine echipele si pentru a dezvolta relatii sanatoase si solide in cadrul locurilor de munca.

Descopera mai multe despre cum poate Mirro.io sa-ti ajute echipa accesand pagina web www.mirro.io.
Servicii / Produse
 
Mirro este o aplicatie web pentru managementul procesului de performanta si a fluxurilor de administrare a angajatilor. Aceasta include:
  • module pentru gestiune date si dosar al angajatilor, managementul concediilor / zilelor libere / delegatiilor si al sistemului de lucru hibrid, precum si managementul de documente si contracte de angajare
  • managementul performantei, un sistem bazat pe feedback continuu, apreciere publica si managementul obiectivelor in sistem OKR.
Aplicatia este, in acelasi timp, si un hub social intern al organizatiilor, in care se afiseaza in mod transparent liniile de management, organigrama si date despre colegi, precum zile de nastere, aniversari de munca, schimbari de rol si alte anunturi ale companiei.

Un punct forte al aplicatiei il reprezinta si graficele si rapoartele pentru management, care acopera indicatori de diversitate, retentie, echitate salariala, utilizarea concediilor si informatii despre cultura companiei.
Recomandari
 
OKRs, recunoastere sociala si resurse umane, toate intr-un singur produs. Iubesc Mirro pentru ca a redus birocratia cu ±30% si ne-a permis sa ne concentram din nou pe ceea ce trebuie: pe oameni. - Roxanne Blaine, Chief Human Officer, JobStart  
   

Mirro iti aduce tot ceea ce este legat de oameni intr-un singur loc, cum ar fi organigramele si cererile de concediu, iar mie imi place functia kudos, astfel incat contribuitorii pot fi celebrati de toata lumea. - Berna Hernandez, People & Culture Manager, noissue
 
Mirro este foarte util pentru chestiuni legate de resurse umane, avand toate informatiile intr-un singur loc. Il folosesc pentru comunicarea cu HR, trimiterea de documente, vizualizarea organigramei. - Stevanca Vieru, Senior Legal Advisor & Compliance Officer, Tazz                                                                                                                                                                                             
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate