Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-09-03
Cand te gandesti la un soft pentru pontaj, iti imaginezi probabil un tabel in care angajatii bifeaza niste ore si cam asta e tot. Insa un program software pentru pontaj este un instrument indispensabil pentru orice companie, care usureaza munca de calcul al salariilor in firmele care au mai multe categorii de salariati, cu programe diferite de lucru. Tocmai de aceea, in ultima perioada, tot mai multe organizatii implementeaza aplicatii software de pontaj, mai ales, pentru ca acestea sunt usor de utilizat si scad cu pana la 100% erorile din salarizare.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, 2018-09-03
La inceputul lui 2017, am inceput in Learning Architect un proiect menit sa ne aduca mai aproape de oamenii de HR si L&D, sa ne ajute sa intelegem cum se vede peisajul de L&D prin ochii celor care traiesc invatarea organizationala nu din carti, ci din practica, acei oameni care inteleg legatura dintre strategia de business si abilitatile oamenilor, acei oameni care duc bataliile in organizatii, cauta resurse, sponsori, ambasadori. Am inceput cu o cercetare, iar temele cheie s-au transformat in proiectul Arhitectii Viitorului, un mix de evenimente si experiente “anti-conferinta” dedicate comunitatii de HR si L&D.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-09-03
Recent a fost publicata in Monitorul Oficial si a intrat in vigoare de la 18 august 2018 Legea Internship-ului (Legea 176/2018) ce vine sa reglementeze aceasta activitate foarte populara, dar care era provocatoare din punct de vedere legal, unele aspecte nefiind intotdeauna clare, existand riscul pentru unii angajatori de a fi acuzati de munca la negru. Legea aduce cateva elemente de noutate, foarte interesante!  Citeste continuarea aici.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-09-21
Anul acesta a adus cu sine o revolutie fiscala care a perturbat modul de calcul al salariilor din intreaga economie romaneasca. Contributiile au trecut in sarcina angajatului, creand incertitudine privind modalitatea de calcul. Insa zeci de mii de contribuabili au avut in tot acest timp un aliat de nadejde, portalul calculatorvenituri.ro, care calculeaza instantaneu salariul,  contributiile si impozitul catre stat. Despre utilitatea acestui instrument de calcul online, vorbim cu Mihaela Colesnic, manager de produs in cadrul Romanian Software, compania care ofera calculatorvenituri.ro in mod gratuit tuturor romanilor.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-09-03
Numarul redus de candidati disponibili determina angajatorii sa devina din ce in ce mai competitivi in atragerea specialistilor. Daca pana acum ceva timp atitudinea generala era "sa fie multumit ca are un loc de munca", relatia dintre angajat si angajator si-a schimbat polaritatea. Descopera aici moduri creative prin care sa recrutezi.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Trust & Partners, 2018-09-03
O cultura organizationala bazata pe respect si incredere este o cultura unde feedback-ul este incurajat in mod activ. Si, indiferent ca ofera sau primesc feedback, oamenii sunt constienti de importanta acestuia. In acest articol discutam despre cum sa pregatim si sa facilitam o sesiune de feedback. 
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-09-03
AFI Europe Romania deschide, anul acesta, AFI Tech Park 1, prima faza a complexului de birouri AFI Tech Park, in centrul orasului Bucuresti. Cu cei mai noi chiriasi, Connect 44 si Best Chef, cladirea are o rata de ocupare de 50% inainte de lansare. Odata cu AFI Tech Park, AFI Europe Romania propune reorientarea catre centrul orasului ca destinatie pentru companii si angajatii acestora datorita beneficiilor pe care le aduce o locatie centrala.
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2018-09-03
In SIMRemote participantii devin manageri in companii aflate in concurenta si preiau o echipa ce lucreaza la distanta pentru a concura la "Cel mai Bun Scor ale Echipei remote". In echipe ei ruleaza cele 5 etape ale simularii connducand si dezvoltand echipe ai caror membri lucreaza la distanta!
Nu este usor, dar este distractiv, sunt multe idei valoroase si multa invatare!
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Dreptul muncii, Restructurari si Insolventa, Drept societar /Fuziuni si achizitii, Drepturile reale, Achizitii publice, Tranzactii si Concurenta, Drept financiar, Piete de capital si Drept bancar, IT si Telecomunicatii, Energie, Proiecte si Litigii
Adresa: Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca 169A, corp B, etaj 5, sector 1, 014459, Bucuresti
E-mail: Office@pelifilip.com
Telefon: +40 21 527 2000
Fax: +40 21 527 2001
Prezentarea companiei
 
Peli Filip este una dintre societatile de avocatura de top din Romania care ofera servicii de consultanta atat clientilor din Romania, cat si investitorilor straini, echipa noastra reunind cunostinte atat din mediul de afaceri intern cat si international, lucru demonstrat de portofoliul nostru de clienti.

Echipa PeliFilip reuneste avocati cu cunostinte profesionale exceptionale si o experienta vasta, atentia noastra fiind concentrata asupra asigurarii de servicii juridice la timp si de o calitate ireprosabila.

Ne recomanda mai ales proactivitatea, un simt practic si de afaceri dezvoltat si intelegerea deplina a afacerilor si intereselor clientilor. Ne concentram pe modelarea si implementarea solutiei celei mai potrivite pentru fiecare client. Avem convingerea ca prin aplicarea cu pricepere a legii se pot atinge obiectivele economice si de relatii de munca ale clientilor.
Servicii / Produse
 
Cand vorbim de dreptul muncii, angajatorii au nevoie de preventie eficienta si protectie solida. Suntem specializati in oferirea de solutii pragmatice clientilor corporativi. Membrii echipei noastre sunt confruntati zilnic cu ultimele tendinte, practica sau jurisprudenta cea mai recenta si dezvolta solutii personalizate pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri.

In dreptul muncii, avocatii nostri au o bogata experienta in proiecte variate precum:
  • Concedieri din motive economice, concedieri disciplinare, restructurari, discriminare, activitati sindicale si sindicate, plati salariale, precum si alte aspecte legate de salariati, sindicate si manageri;
  • Litigii si aspecte pre-litigioase in dreptul muncii;
  • Negocierea de contracte colective de munca si gestionarea relatiilor cu sindicatele si/sau reprezentantii salariatilor;
  • Dezvoltarea si implementarea de politici privind angajatii, regulamente interne, norme si instructiuni in toate domeniile referitoare la organizarea activitatii angajatorilor, inclusiv sanatate si securitate in munca, evaluare profesionala, proceduri disciplinare, etc.
  • Transfer de intreprindere (TUPE), structurare si implementare de strategii si actiuni presupuse de tranzactii de acest tip in sfera dreptului muncii;
  • Implementarea de scheme de stimulente pentru management;
  • Due diligence si compliance in dreptul muncii implicate in tranzactii comerciale si restructurari;
  • Clauze de neconcurenta, pregatire profesionala sau confidentialitate si propunerea de solutii de imbunatatire;
  • Asistenta in fata autoritatilor de specialitate in caz de inspectii sau control, inclusiv prin acordarea de linii directoare pentru astfel de situatii.
Recomandari
 
"Avocati de mare calibru" – Legal 500, 2009
"Meniti sa devina o importanta forta pe piata" – Legal 500, 2010
"o echipa foarte dedicata si muncitoare de tineri avocati entuziasti" - Legal500, 2013
"Peli Filip impresioneaza in mod constant cu abordarea inovativa si orientata spre afaceri, de un inalt profesionalism" - Legal500, 2012
"Echipa extraordinara a Peli Filip asigura servicii ireprosabile" - Legal500, 2012
"Echipa extrem de profesionista si receptiva, cu care este o placere sa lucrezi" - Legal500, 2013
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate