Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Equatorial, 2019-02-25
​V-ati propus sa contribuiti proactiv la maturizarea functiunii de HR din companiile in care lucrati? Sunteti practician in Resurse umane si vreti sa va extindeti portofoliul de competente si instrumente de lucru alaturi de o noua certificare ANC? Inscrieti-va ACUM la cursul GRATUIT cu certificare ANC “Manager de Resurse Umane”, realizat de Equatorial in cadrul proiectului “INTRAPRENOR – abilitatile manageriale ale secolului XXI”.
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-02-26
In urmatoarele luni, va vom prezenta o serie de articole continand 10 moduri prin care poti deveni un negociator abil. Aceste metode sunt accesibile oricarui negociator aflat in impas, care are nevoie rapid de inspiratie pentru a avansa in negociere. Astazi, cazul #1.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Tust & Partners, 2019-02-26
Intocmai ca majoritatea dietelor, programele de team-building genereaza euforie pe termen scurt, fara a avea insa avantaje dovedite pe termen lung. Descopera motivele pentru care multe din aceste programe esueaza in a-si atinge obiectivele in articolul nostru. 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-02-26
Chiar daca pentru neinitiati pare o activitate repetitiva si plictisitoare, procesul de payroll are farmecul sau in ochii specialistilor. Sunt multe aspecte care condimenteaza munca profesionistului in salarizare. Ce se intampla insa cand condimentele devin prea intense? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-02-26
In contextul unui mediu economic turbulent, actionarii si partile interesate, in special tinerii manageri, cer ca organizatiile sa fie dispuse si capabile sa invete. Cercetarile recente nu lasa spatiu de indoiala: pentru a face loc schimbarii intr-un mod eficient liderii trebuie sa puna constant sub semnul intrebarii stilul de management si, mult mai important, sa fie dispusi sa invete constant. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2019-02-28
A critical task for leaders is to ensure that their followers are working efficiently toward the organization’s goals. In business, employees whose work is aligned with the organization’s objectives are more productive. So-called “performance management processes” are intended to create alignment between the employee’s work and the organization’s goals.
Pus la dispozitie de FranklinCovey Romania, 2019-02-28
Chiar daca expresia “the front line produces the bottom-line”a intrat in limbajul de afaceri, nu totdeauna ea se reflecta si in decizia de a investi in dezvoltarea managerilor din prima linie. Am observat ca de obicei nivelul investitiei este corelat cu nivelul ierarhic al participantilor. In continuare, vrem sa oferim cateva argumente in favoarea realizarii unei investitii potrivite in dezvoltarea managerilor din primul nivel. 
Pus la dispozitie de Up Romania, 2019-03-06
Stim. Cadourile pentru femei nu sunt niciodata o alegere simpla. Mai ales daca ele iti sunt colege, colaboratoare sau partenere de afaceri. Atente la detalii si campioane ale shopping-ului, par greu de multumit si surprins. Pentru acest 8 Martie, uita de griji si lasa-le chiar pe ele sa-si aleaga cadoul preferat. Cum? Cu tichetele Up Cadou!
 
Pus la dispozitie de Valeriu Voicu, 2019-03-20
Lucrezi in domeniul resurselor umane, in management sau in antreprenoriat? Invata sa te relaxezi si cum sa lucrezi productiv alaturi de echipa ta intr-un mediu detensionat. Joi, 4 aprilie, in intervalul orar 8:30 – 11:30, te invitam la un eveniment de wellness gazduit de Shiseido Spa. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Dreptul muncii, Restructurari si Insolventa, Drept societar /Fuziuni si achizitii, Drepturile reale, Achizitii publice, Tranzactii si Concurenta, Drept financiar, Piete de capital si Drept bancar, IT si Telecomunicatii, Energie, Proiecte si Litigii
Adresa: Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca 169A, corp B, etaj 5, sector 1, 014459, Bucuresti
E-mail: Office@pelifilip.com
Telefon: +40 21 527 2000
Fax: +40 21 527 2001
Prezentarea companiei
 
Peli Filip este una dintre societatile de avocatura de top din Romania care ofera servicii de consultanta atat clientilor din Romania, cat si investitorilor straini, echipa noastra reunind cunostinte atat din mediul de afaceri intern cat si international, lucru demonstrat de portofoliul nostru de clienti.

Echipa PeliFilip reuneste avocati cu cunostinte profesionale exceptionale si o experienta vasta, atentia noastra fiind concentrata asupra asigurarii de servicii juridice la timp si de o calitate ireprosabila.

Ne recomanda mai ales proactivitatea, un simt practic si de afaceri dezvoltat si intelegerea deplina a afacerilor si intereselor clientilor. Ne concentram pe modelarea si implementarea solutiei celei mai potrivite pentru fiecare client. Avem convingerea ca prin aplicarea cu pricepere a legii se pot atinge obiectivele economice si de relatii de munca ale clientilor.
Servicii / Produse
 
Cand vorbim de dreptul muncii, angajatorii au nevoie de preventie eficienta si protectie solida. Suntem specializati in oferirea de solutii pragmatice clientilor corporativi. Membrii echipei noastre sunt confruntati zilnic cu ultimele tendinte, practica sau jurisprudenta cea mai recenta si dezvolta solutii personalizate pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri.

In dreptul muncii, avocatii nostri au o bogata experienta in proiecte variate precum:
  • Concedieri din motive economice, concedieri disciplinare, restructurari, discriminare, activitati sindicale si sindicate, plati salariale, precum si alte aspecte legate de salariati, sindicate si manageri;
  • Litigii si aspecte pre-litigioase in dreptul muncii;
  • Negocierea de contracte colective de munca si gestionarea relatiilor cu sindicatele si/sau reprezentantii salariatilor;
  • Dezvoltarea si implementarea de politici privind angajatii, regulamente interne, norme si instructiuni in toate domeniile referitoare la organizarea activitatii angajatorilor, inclusiv sanatate si securitate in munca, evaluare profesionala, proceduri disciplinare, etc.
  • Transfer de intreprindere (TUPE), structurare si implementare de strategii si actiuni presupuse de tranzactii de acest tip in sfera dreptului muncii;
  • Implementarea de scheme de stimulente pentru management;
  • Due diligence si compliance in dreptul muncii implicate in tranzactii comerciale si restructurari;
  • Clauze de neconcurenta, pregatire profesionala sau confidentialitate si propunerea de solutii de imbunatatire;
  • Asistenta in fata autoritatilor de specialitate in caz de inspectii sau control, inclusiv prin acordarea de linii directoare pentru astfel de situatii.
Recomandari
 
"Avocati de mare calibru" – Legal 500, 2009
"Meniti sa devina o importanta forta pe piata" – Legal 500, 2010
"o echipa foarte dedicata si muncitoare de tineri avocati entuziasti" - Legal500, 2013
"Peli Filip impresioneaza in mod constant cu abordarea inovativa si orientata spre afaceri, de un inalt profesionalism" - Legal500, 2012
"Echipa extraordinara a Peli Filip asigura servicii ireprosabile" - Legal500, 2012
"Echipa extrem de profesionista si receptiva, cu care este o placere sa lucrezi" - Legal500, 2013
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate