Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei. TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-10-31
Flexibilitatea cu privire la program si la locul de unde se presteaza activitatea reprezinta un beneficiu din ce in ce mai prezent pe piata muncii. Angajatorii care se adapteaza astfel cererii observa mai multe avantaje decat in cazul unor relatii de munca standard. Afla din acest articol beneficiile pentru ambele parti implicate in proces, dar si cele mai importante aspecte de care sa tii cont pentru ca telemunca sa functioneze.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-10-31
Pentru mult timp comportamentul inteligent a fost considerat ca fiind un atribut specific oamenilor. Dar, pe masura ce tehnologia informatica si retelele IT au progresat, inteligenta artificiala (AI) a luat avant fiind vazuta in prezent ca o tehnologie transformatoare pentru epoca in care traim. Incepand cu a patra revolutie industriala sau Industria 4.0 inteligenta umana si cea artificiala vor incepe sa concureze pe piata muncii, dar se vor si completa reciproc. Ce tip de lideri  si modele de management vor fi necesare in acest context?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-10-31
Tot mai multe companii au dificultati majore in recrutarea angajatilor de care au nevoie, iar principalul "vinovat" este criza de personal. Explicatia este adevarata, dar nu surprinde totalitatea motivelor care fac recrutarea dificila, multe din acestea putand fi rezolvate cu rezultate notabile. Care sunt deci 7 dificultati in recrutare si cum le putem depasi pentru a atrage candidatii necesari, oamenii - cea mai importanta resursa a unei organizatii?
Pus la dispozitie de Edenred, 2018-11-12
Deseori auzim sloganul „pentru o viata sanatoasa, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Dar chiar facem asta? Ne asiguram ca ii oferim organismului mese copiase, dar mai ales sanatoase? Sarbatorile vin si e momentul sa ne gandim la acest aspect pentru a gasi solutiile potrivite pentru noi, cei dragi, dar si echipa de la birou.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-11-15
Oportunitate unica! Pana pe 15 decembrie 2018 ai 50% reducere la orice aplicatie de HR din platforma colorful.hr!
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Pus la dispozitie de Up Romania, 2018-11-29
Stim, nu este usor sa oferi cadourile potrivite. Intotdeauna poate fi o provocare alegerea cadorilor de Sarbatori pentru angajati. Esti tentat sa alegi cosuri traditionale sau bani, dar parca nu si de data aceasta… Oferind tichete Up Cadou, vei avea siguranta ca fiecare primeste ceea ce isi doreste. Tichetele Up Cadou pot fi utilizate in peste 55.000 de magazine din intreaga tara, de unde fiecare isi poate alege cadoul mult visat: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, pana la servicii de turism.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-11-29
Anul acesta, Signal Iduna celebreaza 10 ani de activitate in Romania. In tot acest timp, eforturile Signal Iduna Romania au fost concentrate pe initiative care reflecta calitatea serviciilor si implicarea echipelor in performanta acestui tip de serviciu financiar.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-11-29
Indiferent de rolul pe care il avem sau industria in care activam, stresul si anxietatea ocupa mult prea mult spatiu in viata noastra. Tocmai din acest motiv fitness-ul mental (pe langa cel fizic) a devenit critic in a ne mentine sanatatea. In acest articol vrem sa impartasim cu tine cateva din experientele noastre legate de stress management, precum si o serie de resurse care sa te ajute sa ai un stil de viata mai echilibrat.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-11-29
Cultura de companie exista independent de eforturile organizatiei de a-i da forma. Totusi, atunci cand este creata in mod constient, poate fi folosita ca avantaj competitiv in recrutare si retentie si, implicit, pentru a-ti creste veniturile la nivel de business. Mai mult, o cultura constructiva este baza pentru angajati loiali, promotori ai brandului de angajator.
Pus la dispozitie de Anca Szilagyi, 2018-11-29
Astazi m-am "infiltrat", daca pot folosi acest cuvant, la una dintre Conferintele BookLand de la Bacau, in calitate de moderator. Am avut placerea sa il ascult pe Dragos, unul dintre cei trei speakeri ai zilei si sa imi dau seama - chiar daca stiam printre altele beneficiile voluntariatului sau a ce se mai intampla sa mai invat in timpul liber - ca eu si toti colegii mei de la diferitele asociatii de voluntariat avem mari plusuri in ceea ce priveste angajarea la un viitor loc de munca vacant.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: executive search, recrutare si selectie, assessment center, management audit, Programul de Eficienta Personala - PEP

Adresa: Bucuresti, Sector 1, Strada Nicolae Golescu, Nr. 17, Etaj 1
E-mail: office@ppromania.ro
Telefon: 0040.21.323.01.71

Prezentarea companiei
 

Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania, companie de recrutare si consultanta HR este parte a P&P Group si este prezenta pe piata romaneasca de servicii de resurse umane din anul 2000.

Dr. Pendl & Dr. Piswanger International (P&P Group) a fost infiintat in 1980 la Viena, ca grup de consultanta in resurse umane si este astazi recunoscut ca lider in Consultanta pentru Resurse Umane in Europa Centrala si de Est, functionand prin 21 de birouri proprii in 15 tari din aceasta regiune plus un birou in zona Caucaz & Marea Caspica (in Baku, deservind 4 tari: Azerbaidjan, Georgia, Kazahstan & Uzbekistan), asigurand astfel o acoperire completa si o cunoastere in profunzime a pietii locale.

P&P este actionar al InterSearch (IS), o retea globala de Retained Executive Search Practices, cu 140 de parteneri & consultanti, in acest moment, prezenti in 90 de birouri din 48 de tari.

Servicii / Produse
 

Selectia si recrutarea specialistilor si managerilor devine din ce in ce mai provocatoare in contextul actual economic, puternic concurential, cu o dinamica accentuata. Indicatorii de performanta sustin statutul de Consultant Full-Service, dobandit pe parcursul multor ani de experienta.

Urmarind obiectivul unui Assessment Center - de a sprijini deciziile referitoare la angajati - organizatiile pot obtine date despre comportamentul candidatilor pusi intr-o situatie similara mediului de lucru.  Noi ne ocupam de planificarea si organizarea completa a unui Assessment Center, incepand de la crearea situatiei si planificarea exercitiilor, pana la conducerea discutiilor si evaluarea finala a candidatilor.

Procesul de Management Audit are la baza urmatoarele elemente cheie: abilitatile manageriale, competentele principale, punctele forte si potentialul de dezvoltare al managerilor. Auditul poate fi realizat la nivelul intregii companii, a anumitor echipe manageriale sau a anumitor angajati. Evaluarea ofera o lista detaliata de competente, perspective de dezvoltare si puncte de imbunatatit ale persoanelor incluse in proces.

Programul de Eficienta Personala PEP® reprezinta programul de dezvoltare a eficientei organizationale, recunoscut la nivel international de peste 30 de ani, pentru rezultatele obtinute in cadrul celor mai performante organizatii. PEP® este axat pe optimizarea fluxurilor de informatii, imbunatatirea planificarii și a organizarii individuale a angajatilor, cu efecte benefice directe asupra reducerii nivelului de stres aferent activitatilor zilnice.

Recomandari
 
-
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate