Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-04-22
Tehnologia a determinat schimbari masive in departamentele de HR, iar inovatia in domeniu continua sa transforme modul in care managerii de resurse umane se ocupa de salarizare si de administrarea personalului. Pe langa faptul ca softurile specializate in resurse umane simplifica munca intr-un departament de HR, acestea se reinventeaza periodic si permit accesul simplu si rapid la o diversitate de date si informatii, ceea ce imbunatateste semnificativ munca specialistilor in resurse umane.
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de baza, competente tehnice  si  comportamente.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-05-06
Desavarsirea profesionala si sentimentul de apartenenta la job sunt doua dintre motivele importante care ne retin intr-o echipa. Hai sa vedem cum poti tu, din rolul de HR Manager, sa mentii vie motivatia colegilor, folosind conceptul de #experience. Daca citesti textul pana la capat gasesti si doua exemple relevante :)
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate