Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Equatorial, 2019-02-25
​V-ati propus sa contribuiti proactiv la maturizarea functiunii de HR din companiile in care lucrati? Sunteti practician in Resurse umane si vreti sa va extindeti portofoliul de competente si instrumente de lucru alaturi de o noua certificare ANC? Inscrieti-va ACUM la cursul GRATUIT cu certificare ANC “Manager de Resurse Umane”, realizat de Equatorial in cadrul proiectului “INTRAPRENOR – abilitatile manageriale ale secolului XXI”.
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-02-26
In urmatoarele luni, va vom prezenta o serie de articole continand 10 moduri prin care poti deveni un negociator abil. Aceste metode sunt accesibile oricarui negociator aflat in impas, care are nevoie rapid de inspiratie pentru a avansa in negociere. Astazi, cazul #1.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Tust & Partners, 2019-02-26
Intocmai ca majoritatea dietelor, programele de team-building genereaza euforie pe termen scurt, fara a avea insa avantaje dovedite pe termen lung. Descopera motivele pentru care multe din aceste programe esueaza in a-si atinge obiectivele in articolul nostru. 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-02-26
Chiar daca pentru neinitiati pare o activitate repetitiva si plictisitoare, procesul de payroll are farmecul sau in ochii specialistilor. Sunt multe aspecte care condimenteaza munca profesionistului in salarizare. Ce se intampla insa cand condimentele devin prea intense? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-02-26
In contextul unui mediu economic turbulent, actionarii si partile interesate, in special tinerii manageri, cer ca organizatiile sa fie dispuse si capabile sa invete. Cercetarile recente nu lasa spatiu de indoiala: pentru a face loc schimbarii intr-un mod eficient liderii trebuie sa puna constant sub semnul intrebarii stilul de management si, mult mai important, sa fie dispusi sa invete constant. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2019-02-28
A critical task for leaders is to ensure that their followers are working efficiently toward the organization’s goals. In business, employees whose work is aligned with the organization’s objectives are more productive. So-called “performance management processes” are intended to create alignment between the employee’s work and the organization’s goals.
Pus la dispozitie de FranklinCovey Romania, 2019-02-28
Chiar daca expresia “the front line produces the bottom-line”a intrat in limbajul de afaceri, nu totdeauna ea se reflecta si in decizia de a investi in dezvoltarea managerilor din prima linie. Am observat ca de obicei nivelul investitiei este corelat cu nivelul ierarhic al participantilor. In continuare, vrem sa oferim cateva argumente in favoarea realizarii unei investitii potrivite in dezvoltarea managerilor din primul nivel. 
Pus la dispozitie de Up Romania, 2019-03-06
Stim. Cadourile pentru femei nu sunt niciodata o alegere simpla. Mai ales daca ele iti sunt colege, colaboratoare sau partenere de afaceri. Atente la detalii si campioane ale shopping-ului, par greu de multumit si surprins. Pentru acest 8 Martie, uita de griji si lasa-le chiar pe ele sa-si aleaga cadoul preferat. Cum? Cu tichetele Up Cadou!
 
Pus la dispozitie de Valeriu Voicu, 2019-03-20
Lucrezi in domeniul resurselor umane, in management sau in antreprenoriat? Invata sa te relaxezi si cum sa lucrezi productiv alaturi de echipa ta intr-un mediu detensionat. Joi, 4 aprilie, in intervalul orar 8:30 – 11:30, te invitam la un eveniment de wellness gazduit de Shiseido Spa. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate