Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate