Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-11-29
Potrivit unui studiu realizat de Sapiens, companiile resimt nevoia unor programe capabile sa ofere analize (cantitative si calitative) usor de interpretat. La randul sau, Wizrom a efectuat o serie de analize proprii si a constatat ca aproape jumatate (43%) din timpul departamentelor de resurse umane a fost pierdut culegand informatii din baze de date necesare pentru raportare.
Pus la dispozitie de Salarium, 2021-11-23
​Stiai ca 70% dintre angajatii romani raman fara bani de la un salariu la altul? Acum poti sa-ti ajuti angajatii sa se elibereze de grija banilor, cu impact direct in cresterea motivatiei, a ratei de retentie si a randamentului companiei. Salarium este aplicatia usor de instalat si de utilizat, prin care angajatii tai au posibilitatea de a solicita si retrage oricand avansul salarial dorit, fara formalitati si fara impact asupra fluxului financiar al companiei.
Pus la dispozitie de SanoPass, 2021-11-29
Ne bucuram de fiecare data cand aflam despre o initiativa care usureaza munca echipelor de HR si aduce valoare managementului si angajatilor. Un astfel de instrument este Calculatorul de Retentie, lansat de SanoPass, liderul pietei de medtech din Romania.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Odata cu cresterea afacerii vine si nevoia de a unifica modul in care proiectele sunt gestionate in companie: operatiuni, aspecte comerciale sau de resurse umane. Crowe Romania va atinge acest obiectiv folosind o singura platforma: Oraroo, simplificand si automatizand procesele operationale consumatoare de timp. 
Pus la dispozitie de Oraoo, 2021-11-29
Pentru mentinerea echilibrului intre viata profesionala si personala, cat si incadrarea in bugete, efectuarea de ore suplimentare reprezinta o solutie de exceptie. Oraroo te ajuta sa gestionezi explicit si transparent fluxul de ore suplimentare.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Dosarul angajatului contine toate informatiile legate de viata profesionala a acestuia in firma ta. In dosarul fizic e mai greu sa gasesti datele de care ai nevoie. In schimb, in format electronic poti oricand sa faci o cautare si sa ai rezultatul imediat. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-11-29
Pe masura ce numarul si complexitatea documentelor creste, specialistul HR are din ce in ce mai putin timp la dispozitie pentru a se concentra pe activitati care aduc valoare echipelor si companiei. Sarcinile ii sunt simplificate semnificativ de adoptarea unui sistem pentru managementul online al documentelor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-11-29
In spatele oricarei afaceri de succes se afla o echipa dedicata si cu viziunea de a duce compania cat mai departe. De aceea, retentia angajatilor valorosi a devenit o prioritate pentru companii, mai ales in contextul unei piete a muncii extrem de dinamice si ofertante pentru specialisti.  
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2021-11-29
Pe masura ce anul 2021 se apropie de final, liderii din HR sunt obligati sa raspunda proactiv situatiei numite "The Great Resignation". Descopera ghidul practic despre retentie ca sa obtii: instrumente care te pot sustine in gestionarea deficitului de personal; informatii si perspective noi despre cauzele fluctuatiei de personal; principalii factori care pot conduce la epuizare si cum pot fi evitati.
Pus la dispozitie de BIA HR  , 2021-11-29
Sa iei o decizie de recrutare pe baza informatiilor personale si a imaginilor pe care un candidat le posteaza pe retelele de socializare poate constitui o forma de discriminare. Cum procedezi in aceasta situatie? 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-11-29
Lucreaza in cadrul BIA HR de peste patru ani, iar in consultanta resurse umane de peste 10 ani, aceasta fiind traiectoria pe care a ales-o dupa absolvirea Facultatii de Inginerie Matematica. Afla cum a inceput povestea Cristinei Lixandru in BIA HR, dar si ce ar trebui sa stii despre jobul sau daca iti doresti consultanta in payroll.
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-11-29
La fel ca orice alt domeniu, HR-ul a început in ultimii ani să isi simplifice semnificativ modul de lucru, operand cu sisteme care sa reduca volumul de munca, sa evite greselile si sa sintetizeze mai bine informatiile angajatilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-11-29
Descopera cum poti stimula implicarea angajatilor in perioada sarbatorilor. Am pregatit un material care sa vina in sprijinul acelor lideri pentru care pilonul employee engagement este unul important in arhitectonica organizatiei. 
Pus la dispozitie de Editura DPH, 2021-12-06
Editura DPH propune o serie de colectii menita sa sprijine companiile intr-un mod integrat in eforturile lor de a sustine atat o dezvoltare continua a abilitatilor si cunostintelor angajatilor, cat si nevoile emotionale ale acestora. Cartile, editate intr-un stil prietenos, pe suport de hartie de calitate, bucura cititorul de la prima atingere.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate