Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: HR software, personnel management, time tracking software, performance management, training management, recruitment & selection management, payroll outsourcing, agent munca temporara, leasing personal, consultanta resurse umane
Adresa: str. Popa Lazar, nr. 5-25, sector 2, Bucuresti
E-mail: office@romaniansoftware.ro
Telefon:   +4 021 252 60 41, 42, 43, 44, 45
Fax:    +4 021 252 60 46
Websites: http://www.romaniansoftware.ro; http://www.hrp.ro
Prezentarea companiei
 
Romanian Software este lider pe piata din Romania in domeniul dezvoltarii si implementarii de solutii sofware in domeniul resurselor umane. In cei 12 ani de experienta de cand se afla pe piata din Romania, compania a oferit solutii flexibile si inovatoare unui numar de peste 400 clienti. Produsul principal al Romanian Software este solutia integrata Human Resources Planning, cu ajutorul careia sunt procesati momentan un numar de peste 100.000 salariati.  

Romanian Software ofera complementar si servicii de externalizare a salarizarii si administrarii de personal, in cadrul carora se pune la dispozitia clientilor platforma HRP, precum si servicii de consultanta in domeniul legislatiei si fiscalitatii muncii.

Dintre clientii care au ales solutiile si serviciile Romanian Software: Universitatea Bucuresti, NNDKP, Astra Asigurari, Libra Bank, G4S, Pizza Hut, KFC, Bergenbier.
Servicii / Produse
 
Produsele si serviciile pe care le oferim:
  • Solutii software complete de management al resurselor umane
Human Resources Planning este o platforma care integreaza solutii de planificare si management al resurselor umane, componentele platformei fiind: calcul salarial, management al personalului si documentelor, management al timpului, evaluare, training, recrutare. Platforma Human Resources Planning este dezvoltata inCloud si poate fi accesata de la distanta, avand avantajul de a reuni intr-o baza de date comuna toate informatiile si procesele necesare practicilor de resurse umane, fiind si un instrument facil de comunicare in cadrul companiei.
  • Outsourcing salarial si de administrare personal
Externalizarea activitatilor de salarizare si administrare personal, care nu fac obiectul principal al activitatii unei companii aduce beneficii precum eficientizarea timpilor de lucru, confidentialitatea, optimizarea de resurse. In plus fata de aceste beneficii, in parteneriatul cu noi va asiguram de de tot suportul in aplicarea corecta a frecventelor modificari legislative si de simplificarea esentiala a fluxului de informatii, prin punerea la dispozitie a solutiei informatice integrate, adaptata nevoilor dumneavoastra specifice.
  • Consultanta si traininguri in domeniul salarizarii, legislatiei muncii si taxarii individuale
Consultantii nostri, cu o experienta semnificativa in domeniul taxarii individuale si a legislatiei muncii va pot asista cu revizuirea sau alinierea regulamentelor interne cu cerintele legislatiei domestice, cu opinii privind optimizarea pachetelor de beneficii, fiscalizarea structurilor de remunerare, cu revizuiri ale modalitatii de taxare in ceea ce priveste salariile sau alte structuri de colaborare pentru asigurarea unei abordari corecte, revizuiri care pot fi periodice sau ocazionale, in cadrul proceselor de achizitie sau transfer de business.
Recomandari
 
Bogdan Tudor, Director General, Class IT
"Class IT a intrat in parteneriat cu Romanian Software ca provider de solutii salariale in urma cu 2 ani. Pe perioada colaborarii noastre echipa Romanian Software a livrat servicii customizate cu acuratete si la timp, intotdeauna adaptandu-se nevoilor noastre. Recomandam cu placere Romanian Software pentru profesionalismul si calitatea serviciilor si suntem incantati sa-i avem ca furnizor al solutiei software de salarizare."
 
Ionut Banu, CEO, NNDKP

"NNDKP beneficiaza de 4 ani de solutia software de salarizare a Romanian Software, perioada in care colaborarea a fost una excelenta si foarte productiva. Romanian Software a actionat ca un partener de incredere in aspecte variate si complexe, calitatea si acuratetea serviciilor, comunicarea client-furnizor fiind foarte bune. Romanian Software aduce standarde inalte de excelenta si expertiza in livrarea serviciilor de salarizare."
 
Mariana Netoiu, Director Economic, Rentrop & Straton
"Am placerea sa recomand Romanian Software, cu care colaboram de 5 ani, perioada in care am beneficiat de servicii de inalta calitate si de suport permanent. Romanian Software ne-a asistat intr-o maniera eficienta si inovativa, cu o reala preocupare catre detalii si calitate. Credem in creativitatea si expertiza echipei Romanian Software si suntem increzatori in succesul lor."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate