Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: HR software, personnel management, time tracking software, performance management, training management, recruitment & selection management, payroll outsourcing, agent munca temporara, leasing personal, consultanta resurse umane
Adresa: str. Popa Lazar, nr. 5-25, sector 2, Bucuresti
E-mail: office@romaniansoftware.ro
Telefon:   +4 021 252 60 41, 42, 43, 44, 45
Fax:    +4 021 252 60 46
Websites: http://www.romaniansoftware.ro; http://www.hrp.ro
Prezentarea companiei
 
Romanian Software este lider pe piata din Romania in domeniul dezvoltarii si implementarii de solutii sofware in domeniul resurselor umane. In cei 12 ani de experienta de cand se afla pe piata din Romania, compania a oferit solutii flexibile si inovatoare unui numar de peste 400 clienti. Produsul principal al Romanian Software este solutia integrata Human Resources Planning, cu ajutorul careia sunt procesati momentan un numar de peste 100.000 salariati.  

Romanian Software ofera complementar si servicii de externalizare a salarizarii si administrarii de personal, in cadrul carora se pune la dispozitia clientilor platforma HRP, precum si servicii de consultanta in domeniul legislatiei si fiscalitatii muncii.

Dintre clientii care au ales solutiile si serviciile Romanian Software: Universitatea Bucuresti, NNDKP, Astra Asigurari, Libra Bank, G4S, Pizza Hut, KFC, Bergenbier.
Servicii / Produse
 
Produsele si serviciile pe care le oferim:
  • Solutii software complete de management al resurselor umane
Human Resources Planning este o platforma care integreaza solutii de planificare si management al resurselor umane, componentele platformei fiind: calcul salarial, management al personalului si documentelor, management al timpului, evaluare, training, recrutare. Platforma Human Resources Planning este dezvoltata inCloud si poate fi accesata de la distanta, avand avantajul de a reuni intr-o baza de date comuna toate informatiile si procesele necesare practicilor de resurse umane, fiind si un instrument facil de comunicare in cadrul companiei.
  • Outsourcing salarial si de administrare personal
Externalizarea activitatilor de salarizare si administrare personal, care nu fac obiectul principal al activitatii unei companii aduce beneficii precum eficientizarea timpilor de lucru, confidentialitatea, optimizarea de resurse. In plus fata de aceste beneficii, in parteneriatul cu noi va asiguram de de tot suportul in aplicarea corecta a frecventelor modificari legislative si de simplificarea esentiala a fluxului de informatii, prin punerea la dispozitie a solutiei informatice integrate, adaptata nevoilor dumneavoastra specifice.
  • Consultanta si traininguri in domeniul salarizarii, legislatiei muncii si taxarii individuale
Consultantii nostri, cu o experienta semnificativa in domeniul taxarii individuale si a legislatiei muncii va pot asista cu revizuirea sau alinierea regulamentelor interne cu cerintele legislatiei domestice, cu opinii privind optimizarea pachetelor de beneficii, fiscalizarea structurilor de remunerare, cu revizuiri ale modalitatii de taxare in ceea ce priveste salariile sau alte structuri de colaborare pentru asigurarea unei abordari corecte, revizuiri care pot fi periodice sau ocazionale, in cadrul proceselor de achizitie sau transfer de business.
Recomandari
 
Bogdan Tudor, Director General, Class IT
"Class IT a intrat in parteneriat cu Romanian Software ca provider de solutii salariale in urma cu 2 ani. Pe perioada colaborarii noastre echipa Romanian Software a livrat servicii customizate cu acuratete si la timp, intotdeauna adaptandu-se nevoilor noastre. Recomandam cu placere Romanian Software pentru profesionalismul si calitatea serviciilor si suntem incantati sa-i avem ca furnizor al solutiei software de salarizare."
 
Ionut Banu, CEO, NNDKP

"NNDKP beneficiaza de 4 ani de solutia software de salarizare a Romanian Software, perioada in care colaborarea a fost una excelenta si foarte productiva. Romanian Software a actionat ca un partener de incredere in aspecte variate si complexe, calitatea si acuratetea serviciilor, comunicarea client-furnizor fiind foarte bune. Romanian Software aduce standarde inalte de excelenta si expertiza in livrarea serviciilor de salarizare."
 
Mariana Netoiu, Director Economic, Rentrop & Straton
"Am placerea sa recomand Romanian Software, cu care colaboram de 5 ani, perioada in care am beneficiat de servicii de inalta calitate si de suport permanent. Romanian Software ne-a asistat intr-o maniera eficienta si inovativa, cu o reala preocupare catre detalii si calitate. Credem in creativitatea si expertiza echipei Romanian Software si suntem increzatori in succesul lor."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate