Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Cristina Ion, 2020-08-31
Care au fost factorii de succes de pana acum in retail? Cristina Ion, Knowledge Manager & Talent Partner al Amrop Romania, marcheaza 4 exemple de bune practici de luat in considerare de acum inainte, in acest articol publicat de Business Review.
Pus la dispozitie de Consiergo, 2020-08-19
Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin. Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.
 
Pus la dispozitie de Ioana Dumitru, 2020-08-28
Ioana Dumitru, Directorul departamentului de Externalizare din cadrul Romanian Software, a scris in Revista Cariere un articol despre beneficiile externalizarii proceselor de HR in contextul pandemiei. "Criza sanitara a pus departamentele de HR in fata multor provocari si, cu siguranta, a testat capacitatea de rezistenta a profesionistilor din acest domeniu. Multe aspecte legate de modul de lucru s-au schimbat aproape peste noapte, insa companiile s-au adaptat din mers si au cautat solutii pentru a-si proteja angajatii si business-urile."
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-08-28
De la interactiunea virtuala prin mesaje personalizate, interviuri la distanta pentru care te pregatesti la fel ca atunci cand mergi la birou pana la teste grila interactive, care scurteaza procesul de selectie, sunt numeroase metodele prin care expertii HR isi eficientizeaza procesele de recrutare intr-un an in care lumea afacerilor a devenit preponderent una virtuala. Sa vedem care sunt cele mai eficiente si rapide metode prin care liderii HR atrag talentele de pe piata si de ce aleg sa externalizeze procesele de recrutare.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-08-28
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt intre 300 si 400 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, potrivit estimarilor Creasoft.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2020-08-31
In perioada martie - iunie, cei 3,5 milioane de copii de varsta scolara din Romania au experimentat in masa scoala online. Inainte de inceperea noului an scolar, autoritatile au anuntat revenirea elevilor in clase reale, nu virtuale. Decizia a nascut multiple polemici, dar nimeni nu stie cu certitudine care este varianta ideala.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-08-31
Platim tribut pentru educatie. Scoala este prima particica de lume mare, reala, care vine in intampinarea copilului si care ar trebui sa il sprijine pe copil sa se desprinda de mediul parintesc. Scopul final al scolii nu este sa indese cunostinte in capetele copiilor ci mai degraba sa le rafineze o identitate de sine separata de turma.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-08-31
Legea Kurzarbeit, o initiativa a mediului de afaceri romanesc, a fost initial dezvoltata in Germania si va avea aplicabilitate si in Romania, fiind reglementata prin Ordonanta de Urgenta nr. 132/2020. Kurzarbeit este o masura de flexibilizare a raporturilor de munca intre angajatori si salariati, pe termen scurt, in scopul mentinerii stabilitatii locurilor de munca pe timp de criza, cum este si cea pe care o traversam. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-08-31
Popularitatea din ce in ce mai crescuta a mindfulness din ultimii ani a dus la un val de informatii, cursuri si servicii in jurul acestui subiect. Practicat corect, mindfulness ofera foarte multe beneficii. De aceea, in acest articol, am abordat cateva din intrebarile si subiectele care apar frecvent in discutiile din cadrul programelor noastre de Mindful Leadership. 
Pus la dispozitie de HART, 2020-08-31
Intr-un moment in care liderii iau decizii in conditii de presiune ridicata si cu bugetele mai stranse ca niciodata, abordarea problemelor oamenilor dificili este extrem de complicata. Afla din articolul nostru care sunt cele mai frecvente situatii in care recomandam organizatiilor sa arunce o alta privire asupra datelor Hogan pe care le detin deja si cum le pot utiliza. 
Pus la dispozitie de IBR, 2020-09-01
Dr. Emanuela Savu a preluat Conducerea Institutului Bancar Roman (IBR) cu doua saptamani inainte de izbucnirea crizei COVID-19. De formatie economist, detinatoarea unui doctorat in economie, a lucrat inca de la debutul profesional in cadrul IBR, parcurgand ierarhic toate treptele. A contribuit fundamental la toate etapele de formare profesionala post-decembrista a bancherilor, inclusiv in perioada dificila de tranzitie la economia de piata. 
Pus la dispozitie de SAP, 2020-09-02
Achizitia de oameni talentati reprezinta unul dintre cele mai importante roluri ale departementului de HR, insa nevoia de adaptare la provocarile si oportunitătile noii realitati determina schimbari masive în practicile de recurtare. Astfel, solutiile care ofera un grad crescut de eficienta recrutorilor – atat raportat la timp, cat si la buget – vor fi elemente diferentiatoare în ceea ce tine de calitatea resursei umane atrasa de companii, respectiv experienta angajatilor.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2020-09-09
A_BEST (http://www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, functioneaza la acest moment  integral in mediul virtual, in contextul COVID-19. Astfel, echipa de traineri si traducatori A_BEST asigura in continuare remote servicii lingvistice de calitate, pentru companiile care activeaza pe piete straine si pentru care comunicarea eficienta si rapida cu partenerii de afaceri este vitala.  
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Certificare in utilizarea instrumentelor Thomas International (PPA, TEIQue, HPTI, 360Bespoke, GIA,) si consultanta in Evaluare comportamentala, Evaluarea Inteligentei emotionale, Evaluare 360, Evaluare Engagement, Audit de echipa, Workshopuri
Adresa: Oradea, str. Alexandru Vlahuta nr.3
Email: thomas@thomasint.ro
Tel: 0359 435038, 0745 770031
Prezentarea companiei
 
Roplus este distribuitorul Thomas International din 1998. Firma este cu capital romano-suedez, are sediul central in Oradea si reprezentanta in Bucuresti. Activitatea firmei este nationala, avand ca si clienti atat firme mici si mijlocii din FMCG si productie, cat si corporatii din sistemul bancar, retail, industrie respectiv firme de consultanta care au integrat Thomas in serviciile lor.

Firma Roplus este parte a retelei Thomas, fiind astfel conectata la peste 30000 de clienti din mai mult de 60 de tari de pe Glob. La nivel national avem peste 450 de analisti Thomas certificati de-a lungul anilor. Zilnic pe glob se efectueaza peste 1500 de analize Thomas. Clientii nostri in Romania sunt din industria Automotive, Chimie, FMCG, Consultanta, Executive Search, Logistica, Mase plastice.

Ne caracterizeaza calitatea, promptitudinea cu care venim in intampinarea partenerilor nostri, parteneriatele de lunga durata si inovarea continua a serviciilor. Echipa este formata din membrii cu experienta in afaceri si din specialisti care asigura suportul necesar in utilizarea cat mai corecta a platformei Thomas. Deviza noastra este aceeasi in toata lumea: Te ajutam sa scoti la suprafata potentialul oamenilor tai!  
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care firma Roplus le ofera sunt:
  • Certificare Thomas International in Evaluare comportamentala PPA (Analiza Profilului Personal), Inteligenta emotionala (TEIQ), 360 feedback, HPTI, E, Audit de echipa. Webinarii pentru utilizarea platformei Thomas
  • Workshopuri live si online de: Inteligenta Emotionala, Comunicarea dificila in situatii conflictuale, Profilul echipei de vanzari, Smart Behaviours for Managers
  • Consultanta in implementarea integrata a sistemului de evaluare Thomas
  • Centre de evaluare personalizate
  • Audit de echipa bazat pe obiective (echipa ideala, echipa actuala, plan de dezvoltare)
  • Programe de coaching executiv
  • Webinarii                
Recomandari
 
"Daca ar fi sa caracterizez intr-o singura fraza modelul DISC si Thomas International as spune simplu: instrumente obiective, oferite de un partener de incredere, care ne ajuta de mai bine de 10 ani sa cunoastem, sa intelegem mai bine si sa dezvoltam oamenii si echipele din organizatie. Am folosit instrumentele Thomas International in aproape toate procesele de resurse umane: fie ca a fost vorba de etapa de short list din recrutare, in care ne-au ajutat sa privim privim prin alti ochelari contextul si sa reusim sa alegem omul cel mai potrivit la locul potrivit, sau de armonizarea colaborarii din echipe – modelul comportamental Thomas a devenit rapid o practica uzuala pentru ca este pragmatic si usor de folosit si de inteles atat pentru HR, pentru manageri, cat si pentru colegii din echipe." - Gabriela Glatchi, HR Manager, Veoneer Romania
 
"We have been working exclusively with RoMarketing for the past 4 years, particularly for settling a new performance management and laying the foundation for leadership development, within the frame principles embraced by Airbus Group. Both initiatives have been built based on Thomas Profile evaluations for the entire management population and have been adding a significant value not only for the individual development process but, even more impactful, for the cultural change we have been seeking. A thorough assessment, accompanied by outstanding dedicated consulting services in order to maximize the self-awareness and guide each individual in her/his own endeavor to become a better manager and a better person, within our local business environment." - Monica MICU, Human Resources Director, Airbus Helicopters
 
“"Dupa 14 ani de utilizare Thomas DISC, acest instrument a intrat de mult timp in ADN-ul Autoliv. Instrumentele ne-au invatat ca fiecare dintre noi este unic si ca avem nevoie de ceilalti pentru a functiona ca un intreg; ca nici unii nu suntem mai buni decat ceilalti si ca suntem impreuna pentru a ne putea dezvolta. Succesul se vede in atentia acordata comunicarii si interactiunii in echipele construite. Fie ca este vorba despre membrii echipei fie de echipa in ansamblul ei, evaluarile Thomas reprezinta pentru noi un start in auto-cunoastere si evolutie." - Gabriela Zancu, Autoliv Romania, Learning and Development Manager
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate