Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Atelierul de Idei, 2024-07-30
PHIX.WORK, o solutie inovatoare dezvoltata in colaborare cu EIT Manufacturing si Digital Innovation Zone. PHIX nu este doar un alt instrument de evaluare, ci o platforma complexa destinata sa revolutioneze modul in care abordam riscurile psihosociale. 
Pus la dispozitie de ParentED Fest, 2024-08-19
​Prima editie a ParentED Fest aduce in premiera la Bucuresti experti recunoscuti la nivel global, precum celebra Dr. Shefali Tsabary, New York Times best-selling author, recomandata de vedeta de televiziune americana Oprah drept cel mai bun specialist in materie de cresterea copiilor.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pentru numerosi specialisti in resurse umane, procesul de salarizare este unul dificil, consumator de timp, repetitiv si predispus la erori. Cum poti sa faci ca procesul de salarizare sa aduca satisfactie si oamenilor de HR? Prin externalizare!
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Majoritatea tinerilor din generatia Z au in comun un vis de indeplinit: sa isi obtina dream jobul in urmatorii 10 ani. In Romania, conform celui mai recent studiu Smartree, descoperim receptivitatea pozitiva a pietei muncii in ansamblu fata de generatia Z. In schimb, alte studii din sfera HR ne arata cum tinerii angajati nu au un drum tocmai usor spre jobul visat.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pauza la locul de munca este benefica atat fizic, cat si psihic, si nu in ultimul rand, este un drept al angajatului. Pe langa cele 48 de ore consecutive obligatorii de repaus, salariatii au dreptul la pauza de masa si la alte pauze, in conditiile stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil sau prin regulamentul intern, numai daca orele de lucru depasesc numarul de 6.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
Cauti modalitati pentru imbunatatirea experientei angajatilor la locul de munca? Conform ultimelor studii, angajatii care simt ca apartin locului de munca sunt de 3 ori mai nerabdatori sa vina la serviciu. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
De ce este managementul performantei important pentru organizatii? Aceasta este o intrebare pe care multi lideri si-o pun. Managementul performantei nu ar trebui tratat ca o sarcina administrativa de rutina, ci ca un proces critic si indispensabil pentru succesul unei organizatii. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-08-22
In ultimii patru ani, munca flexibila a trecut de la a fi un beneficiu optional la o cerinta esentiala pentru multi candidati, chiar si in cadrul categoriilor de angajati blue collar sau grey collar. De ce flexibilitatea este mai importanta pentru femei? 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-08-22
Compararea locului in care ne aflam in relatie cu alti oameni este adanc incorporata in biologia noastra. Ne simtim in mod constant inferiori si descurajati – sau superiori si auto-suficienti – pentru ca ne masuram aspectul, abilitatile, realizarile impotriva altor oameni? 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-08-22
Succesul in cariera este presarat cu inegalitati. Nu incepem si nici nu ajungem cu totii in acelasi loc. In timp ce unii urca pe scara corporativa si obtin remuneratii semnificative, altii se confrunta cu dificultati in a-si acoperi cheltuielile din salarii aproape imposibil de trait.
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-08-22
Recent, o analiza de sange efectuata unui atlet scandinav a relevat un nivel foarte scazut de magneziu. Sportivul a reactionat prompt si a inceput sa suplimenteze dieta cu magneziu. 
Pus la dispozitie de CTeam, 2024-08-22
O realitate: in 2023, in ciuda progreselor, femeile din UE castigau in continuare cu 14% mai putin decat barbatii. Desi un salariu egal pentru munca egala este unul dintre principiile fundamentale ale Uniunii Europene, practica ne arata ca implementarea sa a fost adesea dificila.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-08-23
O evaluare corecta a performantei angajatilor este esentiala pentru dezvoltarea atat a angajatilor, cat si a companiei. Totusi, departamentele HR se confrunta adesea cu provocari ce pot compromite acuratetea si corectitudinea procesului.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2024-08-23
Vrei sa iti maximizezi prezenta pe LinkedIn si sa iti extinzi reteaua profesionala? Articolul nostru recent este aici pentru a te ajuta! 
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-08-23
HR-ul se transforma rapid, influentat de progresele tehnologice. Worktelligent sustine si participa la aceasta schimbare prin colectarea si analiza feedback-ului in timp real, contribuind la imbunatatirea performantei angajatilor. 
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Prevederile din legislatia muncii si legislatia financiara se schimba frecvent si, din pozitia de manager al unei companii sau director HR, activitatea de payroll si administrare personal poate fi coplesitoare.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Cat la suta din decizia finala in recrutare a fost influentata de preconceptiile sau partinirile tale? Iti este poate dificil sa estimezi, dar prin natura umana suntem predispusi la forme de partinire sau discriminare, avem poate tendinta de a favoriza oamenii poate pe baza caracterului lor sau a unor similitudini si de a-i defavoriza pe cei care nu ne seamana. Atunci cand partinirea influenteaza deciziile de angajare, risti sa alegi candidatul gresit, sa intampini probleme legale de discriminare, sa subminezi e initiativele companiei de diversitate si egalitate. Afla aici cum eviti partinirea si discriminarea la interviu!
Pus la dispozitie de Thomas International , 2024-08-26
Auto-cunoasterea este fundamentala pentru un leadership eficient si pentru construirea unor echipe puternice si colaborative. O mai buna intelegere a propriilor comportamente si declansatori emotionali poate ajuta liderii sa gestioneze echipele cu empatie si claritate, sa reduca conflictele si sa motiveze angajatii. 
 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2024-08-26
Interviurile bazate pe competente sunt concepute pentru a testa una sau mai multe competente, punand accentul pe comportamente si abilitati concrete ale candidatului. Spre deosebire de interviurile traditionale care pot analiza experienta anterioara sau nivelul de educatie, acest tip de interviu se concentreaza pe comportamente care prezic performanta viitoare. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
Vacanta a luat sfarsit si angajatii au nevoie de un boost pentru a-si reintra in ritm. Unii se simt coplesiti sau stresati din cauza volumului de munca acumulat in absenta lor, altii au in continuare „creier de vacantă” si recupereaza greu sarcinile intarziate. Toate aceste lucruri pot face dificila reconectarea la atmosfera de lucru.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
După vacanta, ne intoarcem mereu cu forțe proaspete si hotarati sa performam. Dar, uneori, obsesia performantei duce la arderea unor etape importante ale procesului de performance management si la ignorarea progresului, creand frustrari deopotriva printre angajati, care simt că evolutia lor nu este apreciata si printre manageri, care se simt neputinciosi in a-si ajuta subalternii.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Schouten Romania ofera programe integrate de training si dezvoltare individuala si organizationala, solutii practice de invatare, coaching si platforme interactive de e-learning cu accent pe abilitati de management: People, Interaction, Projects
Adresa: Str. Dorneasca nr. 8 Bucuresti, sector 5 
E-mail: [email protected]; [email protected]
Telefon: 0722205515; 0722312312; 0724215101
Prezentarea companiei
 
Schouten & Nelissen este o companie de pionierat in domeniul dezvoltarii profesionale. Fondat in 1980 ca afacere de familie, grupul are astazi acoperire globala, cu o echipa de peste 700 de traineri si consultanti specializati, precum si peste 5.000 de clienti in toate industriile majore. Solutiile de invatare oferite de S&N prin intermediul celor 10 companii membre ajung la peste 500.000 de oameni din peste 60 de tari.

In 2019, S&N a preluat compania romaneasca de training Focus Plus, cu vechime de 17 ani in domeniu, performand astazi pe piata din Romania si Europa de Est sub brandul Schouten Romania. Schouten Romania a devenit astfel al cincilea birou regional Schouten din lume, deservindu-si clientii de pe piata locala cu solutii integrate de invatare, complet customizate, concepute si livrate la cel mai inalt standard de calitate. Schouten Romania ofera programe de dezvoltare de tip ’blended learning’ care, pe langa training, includ servicii de evaluare, coaching, teambuilding si consultanta organizationala.

In cadrul grupului, Relevance Learning este lider pe piata europeana de training si dezvoltare organizationala. In 2023, Relevance a castigat premiul ‘Best in Practice Award’ acordat de Association for Talent Development (ATD) pentru excelenta in practica in categoria Leadership & Management Development.
Servicii / Produse
 
Programele noastre integrate de training si dezvoltare sunt construite special pentru fiecare client in parte. Ele iau in considerare specificul afacerii, strategiile si obiectivele acesteia, precum si nevoile de dezvoltare ale participantilor.

Portofoliul nostru bogat de formare se adreseaza diferitelor tipuri de populatii si niveluri de management din cadrul unei organizatii si acopera o serie intreaga de competente, de la gestionarea sinelui la gestionarea echipelor, proiectelor, interactiunilor si schimbarii.
  • Training
    • Portofoliul Keystone de cursuri de training complet customizabile
    • Format in-class sau online
  • Programe integrate de dezvoltare de tip ’blended learning’
    • determinarea si analiza nevoilor de dezvoltare (evaluare si diagnoza on-field, interviuri, determinarea KPIs)
    • elaborarea continutului si a metodelor de livrare
    • cursuri de training livrate cu un grad ridicat de interactivitate (minim 60-70%)
    • activitati de follow-up (ateliere interactive, evaluari practice, on-field training si coaching)
    • sesiuni de coaching
  • Coaching
    • Peer coaching
    • Executive coaching
    • Arii: Selectie & recrutare, Vanzari & negociere, Leadership & management, Soft skills, Pregatirea si livrarea cursurilor de training in-house
  • Teambuilding
    • Participantii isi exerseaza o gama larga de abilitati esentiale pentru a traversa impreuna diverse provocari
  • Dezvoltare Organizationala si de Afaceri
    • Dezvoltare organizationala (assessment & development centers, planuri de dezvoltare, managementul performantei)
    • Merchandising
    • Trade marketing
    • Sisteme de vanzari & distributie in FMCG
  • e-Learning — sau e-Doing
    • S&N este proprietarul platformei New Heroes, acreditata de LPI
    • 100+ micro-module de invatare cu puncte actionabile in lumea reala
    • calatorii de invatare pliate pe nevoi individuale, menite sa faciliteze dezvoltarea psihologica si schimbarea comportamentala in timp real
Structura unui program integrat de dezvoltare poate consta in:
  1. determinarea si analiza nevoilor de dezvoltare ale indivizilor, a gradului in care programul va satisface aceste nevoi si a modului in care, dupa implementare, va fi masurat succesul sau
  2. elaborarea de continut si metode de livrare astfel incat intregul program (agenda, prezentari, exercitii individuale si de grup, studii de caz, joc de rol, interactiuni cu participantii) sa fie in acord cu obiectivele sale si cu specificul audientei
  3. cursuri de formare livrate cu un grad ridicat de interactivitate cu participantii, menite sa ii ajute sa inteleaga si sa asimileze cunostintele livrate si sa exerseze abilitatile relevante
  4. activitati de follow-up: ateliere interactive, evaluari practice, instruire pe teren; participantii sunt sprijiniti sa utilizeze eficient in activitatea lor metodele si tehnicile nou invatate
  5. sesiuni de coaching care ajuta participantii sa dezvolte o intelegere si mai buna a abilitatilor, resurselor si talentelor existente
  6. evenimente de team-building care urmeaza etapele firesti de formare si consolidare a echipei, incurajand indivizii sa colaboreze pentru a oferi performante ridicate
  7. activitati de consultanta organizationala si de afaceri: crearea unor instrumente adecvate de evaluare/dezvoltare a angajatilor, eficientizarea sistemelor de vanzari si distributie.
Toate cursurile noastre au o abordare practica puternica si constau intr-un nivel ridicat de interactiune intre participanti si formator, fie in format in clasa, fie online.

Proportia sesiunilor practice (exercitii individuale si de echipa, studii de caz, jocuri de rol) cuprinde 60-70% din durata unui curs.
Recomandari
 
“Schouten Romania a raspuns excelent nevoilor noastre de dezvoltare si perfectionare a angajatilor, oferindu-ne in cadrul programelor desfasurate pe parcursul ultimilor 3 ani un real sprijin atat la nivel operational cat si la nivel managerial. In urma studiilor facute si a programelor de training organizate putem spune ca Schouten Romania este una dintre cele mai documentate si mai dinamice companii din tara noastra. Nivelul ridicat de profesionalism, experienta si pregatirea solida a trainerilor si facilitatorilor au permis participantilor o rapida asimilare a tematicilor propuse si o foarte buna transpunere in practica a celor invatate.”
Director Comercial Pernod Ricard Romania

“Schouten Romania a contribuit substantial la succesul programului nostru [de Dezvoltare a Competentelor Manageriale], fiind puternic implicat alaturi de echipa de management a proiectului in crearea de studii de caz cu specific, in stabilirea grupelor si a prioritatilor de lucru, in livrarea efectiva a sesiunilor de training in sala si facilitarea sesiunilor de follow-up si feedback. Pe durata intregului program s-au evidentiat cunostintele practice si teoretice foarte bogate ale expertilor Schouten Romania, dublate de abilitati de facilitare si o foarte vasta experienta interna si internationala. Prin calitatile expertilor sai, Schouten Romania este un partener care aduce foarte multa valoare adaugata unei organizatii cu standarde si nivel profesional ridicat.”
Country Manager CEVA Logistics Romania

“Am implementat in cazul concret al afacerii noastre metodologia utilizata in programul de Gandire Strategica si am obtinut rezultate foarte bune. Participantii au lucrat foarte bine in echipe, pe structura de lucru urmarita si au fost astfel capabili sa faca o analiza detaliata a afacerii si sa genereze solutii concrete, pe care am hotarat sa le punem in practica. Atmosfera de lucru a fost foarte placuta si stimulativa, cei doi traineri fiind foarte apreciati de colegii nostri. Intentionam sa lucram cu Schouten Romania si pe viitor, in alte programe de care organizatia noastra va avea nevoie.”
Managing Director Dussmann Romania
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate