Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: design si implementare de programe pentru cresterea performantei in vanzari & customer care, programe de management & leadership, centre de evaluare a competentelor, e-learning.

Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Siriului 22-26, CSDA Siriului, et. 2
E-mail: office@trendconsult.eu
Telefon: 021-210-5871, 031-710-8830, 031-710-8831

Prezentarea companiei
 

Trend Consult este unul dintre liderii pietei de training si consultanta din Romania, care si-a extins in ultimii ani activitatea in Europa Centrala prin deschiderea birourilor din Austria si Polonia.

Pornind de la ideea ca invatarea este un proces continuu si ca fiecare client are nevoi specifice, Trend ofera in prezent mai mult decat training, devenind un partener in procese de invatare si schimbare comportamentala la nivel de organizatie.

Metodologia noastra de training - Connected Learning - bazata pe invatare experientiala si ani intregi de cercetare si dezvoltare este completata de metodologia de consultanta in domeniul invatarii, certificata international de catre Learning Transfer Solutions. Ambele au ca scop facilitarea schimb?rilor de comportament la nivel individual si organizational, eliminarea barierelor care stau in calea acestor schimbari si consolidarea factorilor care favorizeaza procesul de invatare

Trend este recunoscut pentru echipa sa de consultanti si traineri. Ceea ce diferentiaza echipa Trend in industria de training este faptul ca toti membrii sai au o experienta relevanta in business si o pregatire permanenta, astfel incat sa poata facilita procesele de invatare in care sunt implicati.

Servicii / Produse
 

Ariile noastre de competenta cuprind:

  • solutii dedicate dezvoltarii abilitatilor de vanzari
  • programe de customer care
  • programe de management
  • programe de dezvoltare personala
  • programe pentru conferinte
  • programe de construire de echipe
  • consultanta
  • assesment center
  • platforma de e-learning
Recomandari
 

Raluca Dobrescu, Training & Development Manager Heineken Romania
"Ceea ce apreciez la Trend Consult este ca sunt mereu actuali si promoveaza cele mai proaspete concepte de pe piata de training si consultanta." 

Delia Sofonea, Manager, Organizational, Capabilities and Talent, Human Resources - Vodafone Romania
"Se spune ca experienta este cel mai dur profesor; pentru ca iti da inainte testul, iar lectia dupa. Prin colaborarea cu Trend Consult ne folosim de puterea invatarii experientiale. Trend ne ofera instrumentele, expertiza si suportul de care avem nevoie pentru a le oferi impreuna angajatilor nostri acele programe de dezvoltare care sustin un proces de invatare continua." 

  Ioana Savu, Manager ING Offices Management, Retail Sales Management, ING Retail Banking
"Colaborarea cu Trend Consult inseamna adaptare la nevoile business-ului din punct al gradului de dezvoltare, al nevoilor in schimbare, dar in acelasi timp si o continuitate  a programelor dezvoltate de-a lungul timpului. In relatia cu Trend Consult am regasit definitia “parteneriatului” pentru ca de fiecare data am avut de castigat alaturi de ei. Am plecat de la cateva traininguri pe vanzari si negociere pentru oameni din Head Office si am ajuns sa dezvoltam programe pentru toata forta de vanzari (aproximativ 1.000 de oameni)."   

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate