Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Editura DPH, 2021-12-06
Editura DPH propune o serie de colectii menita sa sprijine companiile intr-un mod integrat in eforturile lor de a sustine atat o dezvoltare continua a abilitatilor si cunostintelor angajatilor, cat si nevoile emotionale ale acestora. Cartile, editate intr-un stil prietenos, pe suport de hartie de calitate, bucura cititorul de la prima atingere.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2022-01-06
Eficientizarea, atragerea si pastrarea oamenilor-cheie sunt marile prioritati ale acestei perioade si ale anului 2022 la varful marilor companii active in Romania. Afla principalele concluzii ale studiului “Insights from the Top” realizat de compania de de Executive Search si Dezvoltare Organizationala K.M.Trust & Partners la final de 2021.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-01-06
O echipa poate fi extrem de valoroasa, mai ales daca angajatorii aleg sa investeasca in evaluarea si dezvoltarea aptitudinilor. Evaluarea ajuta nu doar la monitorizarea evolutiei personalului, cat si la dezvoltarea unui plan de cariera personalizat, in functie de abilitatile si nevoile fiecarui angajat. Deoarece suntem in acea perioada a anului in care se efectueaza de obicei evaluarea personalului, va invitam sa cititi un articol despre solutiile software de management al performantei. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Deconturile de cheltuieli sunt considerate, in general, aspecte pur legate de contabilitate. Atunci insa cand fluxul de procesare a deconturilor in companie este dificil, implica formulare pe hartie cu multe reguli neclare sau produce adesea o mare bataie de cap angajatilor, acesta devine un subiect de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Fiecare manager al unei echipe de consultanta incearca sa imbunatateasca si sa mentina la valori inalte utilizarea facturabila. Fiecare consultant este, cel putin partial, evaluat si compensat pentru ore utilizate si facturate. Obtinerea vizibilitatii asupra utilizarii facturabile sau a modului de calcul in baza unei procesari manuale este o provocare. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Generarea de documente pe baza de sabloane reprezinta un ajutor de specialitate – atunci cand un angajat solicita un document, tu il ai la indemana. Asta iti permite sa te concentrezi pe ceea ce este cu adevarat important in activitatea ta. Functionalitatea oferita de platforma Oraroo vine in intampinarea nevoii de eficientizare pentru responsabilii de resurse umane.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
2022 va fi un an al candidatilor, tendinta deja stabilita in 2021. Si ai mult mai multe avantaje in business cand arati apreciere oamenilor alaturi de care lucrezi in loc sa recrutezi continuu si sa incepi mereu de la zero cu oameni noi. Cu toate acestea, ai si pozitii noi in companie, foarte specializate, pentru care nu poti recruta colegii din companie. Cum atragi talentele? Cum mentii echilibrul, astfel incat oamenii din echipa sa simta ca sunt apreciati in continuare?
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
Bianca Matei, HR Consultant in cadrul BIA HR, nu a tinut sa urmeze fidel drumul prescris de facultate, ci si-a dat voie sa experimenteze joburi in diferite domenii si sa deprinda din fiecare abilitatile care azi, in echipa BIA, ii permit sa aduca valoare in colaborarea cu partenerii business. Pe langa activitatea de consultanta in HR, gandeste si programele de wellbeing pentru BIA HR. 
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-01-06
Desi intalnirile virtuale au fost ca un colac de salvare atunci cand cei mai multi dintre noi am fost nevoiti sa lucram de acasa, astazi suntem pur si simplu coplesiti de ele: timpul petrecut in intalnirile saptamanale a crescut cu 150% si creste constant.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software de afaceri, solutii de automatizare, soft HR, soft salarii, soft contabilitate, aplicatii de automatizare a vanzarilor, sisteme ERP, Business Intelligence
Adresa: Str. Tipografilor 11-15, S-Park, Tronson A2, Etaj 1, cod postal 013714, Bucuresti
Tel: 021.318.01.00; 0742.035.496; 0741.205.604
Email: [email protected]; [email protected]
 
Prezentarea companiei
 
Wizrom Software este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori si integratori de produse software din Romania, cu peste 20 de ani de experienta specifica in dezvoltarea si implementarea solutiilor de software in domeniul resurselor umane. Cele doua produse cheie pentru acest segment, programul de salarizare si payroll WizSalary si solutia de planificare si administrare a resurselor umane WizOne, sunt utilizate zilnic de peste 50.000 de angajati din companii de toate marimile si din toate domeniile de activitate.

In acelasi timp, Wizrom integreaza si dezvolta solutii de business de automatizare a afacerilor pentru aproape toate industriile si este si unul dintre liderii pietei de ERP din Romania.

Solutiile software Wizrom sunt caracterizate de o platforma grafica intuitiva, fiind usor de configurat si de utilizat. Punctul forte al colaborarii cu Wizrom o reprezinta abilitatea de a personaliza orice solutie din portofoliu pentru industria si specificul fiecarei companii in parte. Acest lucru este posibil datorita echipei locale de programare, ce poate personaliza solutia rapid, in conformitate cu recomandarile consultantilor cu experienta in mediul privat.
 
Servicii / Produse
 
Pentru a sustine departamentele de resurse umane, Wizrom ofera 2 solutii cheie:

WizSalary este unul dintre cele mai utilizate softuri de salarizare din Romania, asigurand calculul salarial a peste 25% dintre angajatii activi din companiile de pe piata. Creat pentru a se integra usor si direct cu platforma Revisal, WizSalary face posibila automatizarea intregii activitati a departamentului de HR, de la administrarea de personal la calculul salarial si emiterea de documente, declaratii si adeverinte asociate. Aceasta solutie este utilizata de companii precum Arcelor Mittal, Banca Carpatica, Brico Depot, Delaco si Generali.

WizOne a fost gandit pentru a servi ca un instrument de business complet pentru planificarea si administrarea resurselor umane. Acest software include:
  • Generarea unui dosar electronic pentru fiecare angajat in parte, ce asigura securitarea datelor personale si respectarea tuturor prevederilor GDPR
  • Un modul de pontaj flexibil, ce include fluxuri de generare de adeverinte sau de solicitare si aprobare de concedii si poate fi personalizat in functie de cerintele clientului
  • O platforma completa de administrare a proceselor de recrutare
  • Functionalitati de evaluare a performantei angajatilor si de gestionare a training-urilor sau a altor activitati de dezvoltare profesionala
  • Functionalitati self-service pentru angajati
  • O platforma de business intelligence pentru administrarea activitatilor de bugetare din departamentul HR, crearea de scenarii „what if” si analiza comparativa a planificarilor bugetare si a cheltuielilor
WizOne este utilizat de companii precum Asirom, Groupama, Omniasig si URBB.
Recomandari
 
"Pot spune ca acum, cu ajutorul WizSalary, avem in timp util rapoarte referitoare la fluctuatia de personal aferenta unei anumite perioade, numarul intrarilor si iesirilor, repartizarea personalului pe departamente, centre de cost si evidenta datelor personale ale angajatilor." - Rodica Stirbu, Human Resources Manager – Delaco
 
"Au existat mai multi factori care au determinat decizia de a opta pentru WizSalary pornind de la reactia prompta a furnizorului la schimbarile legislative din domeniu la experienta acestuia in implementari pentru companii mari, serviciile oferite si, nu in ultimul rand, usurinta in utilizare." - Reprezentant URBB
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate