Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software de afaceri, solutii de automatizare, soft HR, soft salarii, soft contabilitate, aplicatii de automatizare a vanzarilor, sisteme ERP, Business Intelligence
Adresa: Str. Tipografilor 11-15, S-Park, Tronson A2, Etaj 1, cod postal 013714, Bucuresti
Tel: 021.318.01.00; 0742.035.496; 0741.205.604
Email: office@wizrom.ro; sales@wizrom.ro
 
Prezentarea companiei
 
Wizrom Software este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori si integratori de produse software din Romania, cu peste 20 de ani de experienta specifica in dezvoltarea si implementarea solutiilor de software in domeniul resurselor umane. Cele doua produse cheie pentru acest segment, programul de salarizare si payroll WizSalary si solutia de planificare si administrare a resurselor umane WizOne, sunt utilizate zilnic de peste 50.000 de angajati din companii de toate marimile si din toate domeniile de activitate.

In acelasi timp, Wizrom integreaza si dezvolta solutii de business de automatizare a afacerilor pentru aproape toate industriile si este si unul dintre liderii pietei de ERP din Romania.

Solutiile software Wizrom sunt caracterizate de o platforma grafica intuitiva, fiind usor de configurat si de utilizat. Punctul forte al colaborarii cu Wizrom o reprezinta abilitatea de a personaliza orice solutie din portofoliu pentru industria si specificul fiecarei companii in parte. Acest lucru este posibil datorita echipei locale de programare, ce poate personaliza solutia rapid, in conformitate cu recomandarile consultantilor cu experienta in mediul privat.
 
Servicii / Produse
 
Pentru a sustine departamentele de resurse umane, Wizrom ofera 2 solutii cheie:

WizSalary este unul dintre cele mai utilizate softuri de salarizare din Romania, asigurand calculul salarial a peste 25% dintre angajatii activi din companiile de pe piata. Creat pentru a se integra usor si direct cu platforma Revisal, WizSalary face posibila automatizarea intregii activitati a departamentului de HR, de la administrarea de personal la calculul salarial si emiterea de documente, declaratii si adeverinte asociate. Aceasta solutie este utilizata de companii precum Arcelor Mittal, Banca Carpatica, Brico Depot, Delaco si Generali.

WizOne a fost gandit pentru a servi ca un instrument de business complet pentru planificarea si administrarea resurselor umane. Acest software include:
  • Generarea unui dosar electronic pentru fiecare angajat in parte, ce asigura securitarea datelor personale si respectarea tuturor prevederilor GDPR
  • Un modul de pontaj flexibil, ce include fluxuri de generare de adeverinte sau de solicitare si aprobare de concedii si poate fi personalizat in functie de cerintele clientului
  • O platforma completa de administrare a proceselor de recrutare
  • Functionalitati de evaluare a performantei angajatilor si de gestionare a training-urilor sau a altor activitati de dezvoltare profesionala
  • Functionalitati self-service pentru angajati
  • O platforma de business intelligence pentru administrarea activitatilor de bugetare din departamentul HR, crearea de scenarii „what if” si analiza comparativa a planificarilor bugetare si a cheltuielilor
WizOne este utilizat de companii precum Asirom, Groupama, Omniasig si URBB.
Recomandari
 
"Pot spune ca acum, cu ajutorul WizSalary, avem in timp util rapoarte referitoare la fluctuatia de personal aferenta unei anumite perioade, numarul intrarilor si iesirilor, repartizarea personalului pe departamente, centre de cost si evidenta datelor personale ale angajatilor." - Rodica Stirbu, Human Resources Manager – Delaco
 
"Au existat mai multi factori care au determinat decizia de a opta pentru WizSalary pornind de la reactia prompta a furnizorului la schimbarile legislative din domeniu la experienta acestuia in implementari pentru companii mari, serviciile oferite si, nu in ultimul rand, usurinta in utilizare." - Reprezentant URBB
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate