Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de SAP, 2021-06-30
Companiile se confrunta astazi cu una dintre cele mai mari provocari din istoria recenta. Trecerea catre un program flexibil, o criza a talentelor si nevoia de a accelera transfomararea digitala au loc toate odata si in toate industriile. Mai mult ca oricand, organizatiile au nevoie de tehnologie moderna in cloud, care sa sustina si sa se adapteze facil la nevoile in schimbare rapida ale angajatilor si ale businessului. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
14 experti HR de top din Romania ne impartasesc experienta lor bogata in materie de stimulare a creativitatii angajatilor si ne fac recomandari de instrumente si idei pentru a declansa potentialul creativ al angajatilor intr-un material din seria “Idei care dau idei”. La sfarsitul acestui articol, puteti accesa linkul care va va conduce la documentul integral.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
PROIECT PREMIAT in cadrul Galei Premiilor de Excelenta HR Bucuresti, 2015, Categoria “Managementul Performantei”. Obiectivele au fost stabilite in urma unui audit initial, organizat de Co-Factor, audit la care a participat managementul de top si care a vizat subiecte organizationale strategice, cu scopul cresterii implicarii si performantei angajatilor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-07-22
Inteligenta artificiala (IA) reprezinta capacitatea sistemelor sau masinilor de a imita cat mai fidel inteligenta umana, pentru a rezolva probleme si pentru a atinge obiective. Sistemele de Inteligenta Artificiala se adapteaza, analizeaza date, prevad viitoare actiuni pe baza informatiilor existente si functioneaza autonom. Afla mai multe despre modul de functionare al Inteligentei Artificiale, cum este folosita in viata de zi cu zi si pe piata muncii, precum si care sunt avantajele si provocarile pe care le aduce din acest articol.
Pus la dispozitie de Forbes Romania, 2021-07-22
Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software, interviu in Forbes Romania la aniversarea a 20 de ani de activitate a companiei: "Companiile care vor investi in digitalizarea activitatilor de resurse umane se vor putea baza pe procese masurabile si predictibile, vor avea in companie talentele pe care si le doresc si profesionistii HR care sa-si asume roluri strategice. Viitorul in domeniul resurselor umane apartine tehnologiei, iar leadershipul nu ar trebui sa ignore trendul digitalizarii." 
Pus la dispozitie de KPMG, 2021-07-21
Talentul continua sa fie un element cheie, iar in noua realitate a muncii, capacitatea de a crea conditii colaborative pentru talente creste in importanta. Centrele de inovatie importante continua sa se dezvolte si in afara ecosistemului Silicon Valley. Abilitatea de a crea conditii pentru dezvoltarea acestora face diferenta intre economii cu valoare adaugata mare si economii cu valoare adaugata scazuta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
"Cultura veritabilei disponibilitati a facut din Southwest Airlines unul dintre cele mai cautate locuri de munca creand, in acelasi timp, si legaturi puternice in randul angajatilor si al clientilor deopotriva", spune celebrul antreprenor Richard Branson. Si este cu atat mai important sa creezi o cultura puternica, bazata pe leadership in hybrid work. Sa nu te asezi comod pe laurii victoriei gandind ca businessul are o cultura declarata. Lucrurile s-au schimbat odata cu remote work, iar tendinta oamenilor cu stiluri diferite de lucru este de a se indeparta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
Daca in remote work ai avut poate mai putine interactiuni fizice cu ai tai colegi, odata ce echipa revine la birou, anumite atitudini sau comportamente te pot pune in dificultate. Este important sa constientizezi ca a te intelege cu acei colegi dificili este o parte importanta a dezvoltarii abilitatilor tale de rezolvare a conflictelor. Solutia sta in a invata sa tratezi interactiunile intr-un mod sanatos pentru tine si pentru companie. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-07-28
La sfarsitul saptamanii trecute a fost publicata in Monitorul Oficial Legea nr. 208/2021, prin care este adoptata Ordonanta de Urgenta 36/2021 cu privire la modul in care pot fi semnate electronic atat contractul de munca, cat si alte documente rezultate in urma incheierii acestuia. Semnatura electronica a devenit principalul instrument pentru transformarea digitala a ramurii private si a celei de stat.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-07-29
Oamenii de resurse umane n-au dus niciodata lipsa de provocari, dar perioada recenta le-a pus foarte multe pe tava, simultan. Incercarile prin care trec acum organizatiile includ crearea si mentinerea engagementul-ui echipei, onboarding-ul la distanta, modul in care se desfasoara managementul performantei si relevanta procesului pentru angajati, sau dezvoltarea viitorilor lideri si perfectionarea celor actuali in conditii de interactivitate mai redusa.
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-07-29
Conform barometrului FOOD coordonat de Edenred in 20 de tari, 3 din 4 angajati din cei 40.000 intervievati anul trecut si-au comandat masa de pranz de la restaurant, pe fondul restrictiilor impuse de pandemie. De asemenea, angajatii au fost mai preocupati de o dieta echilibrata: in Romania, 78% dintre angajatii participanti la sondaj au afirmat ca, in pandemie, au devenit mai atenti la alimentatia proprie.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo generează continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
In modelele de organizare si operare ce implica mai multe entitati juridice, la nivelul companiei mama se concentreaza serviciile interne (HR, contabilitate, IT, etc.) comune pentru toate companiile din grup. Pentru a face mai usoara gestiunea centralizata a fiecarei entitati membru si a elimina un efort semnificativ pentru obtinerea aceluiasi tip de informatii pentru fiecare entitate, in Oraroo, toate informatiile de structura organizatorica pot fi gestionate din acelasi cont.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-08-02
Transformarea digitala marcheaza o reasezare radicala a modului in care o companie utilizeaza tehnologia, oamenii si procesele pentru a avea un impact pozitiv asupra performantei de business. Cheia succesului consta, de multe ori, in crearea unei culturi digitale, care prioritizeaza procesele digitale si garanteaza ca angajatii cunosc si sunt pregatiti sa faca fata schimbarilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software de afaceri, solutii de automatizare, soft HR, soft salarii, soft contabilitate, aplicatii de automatizare a vanzarilor, sisteme ERP, Business Intelligence
Adresa: Str. Tipografilor 11-15, S-Park, Tronson A2, Etaj 1, cod postal 013714, Bucuresti
Tel: 021.318.01.00; 0742.035.496; 0741.205.604
Email: office@wizrom.ro; sales@wizrom.ro
 
Prezentarea companiei
 
Wizrom Software este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori si integratori de produse software din Romania, cu peste 20 de ani de experienta specifica in dezvoltarea si implementarea solutiilor de software in domeniul resurselor umane. Cele doua produse cheie pentru acest segment, programul de salarizare si payroll WizSalary si solutia de planificare si administrare a resurselor umane WizOne, sunt utilizate zilnic de peste 50.000 de angajati din companii de toate marimile si din toate domeniile de activitate.

In acelasi timp, Wizrom integreaza si dezvolta solutii de business de automatizare a afacerilor pentru aproape toate industriile si este si unul dintre liderii pietei de ERP din Romania.

Solutiile software Wizrom sunt caracterizate de o platforma grafica intuitiva, fiind usor de configurat si de utilizat. Punctul forte al colaborarii cu Wizrom o reprezinta abilitatea de a personaliza orice solutie din portofoliu pentru industria si specificul fiecarei companii in parte. Acest lucru este posibil datorita echipei locale de programare, ce poate personaliza solutia rapid, in conformitate cu recomandarile consultantilor cu experienta in mediul privat.
 
Servicii / Produse
 
Pentru a sustine departamentele de resurse umane, Wizrom ofera 2 solutii cheie:

WizSalary este unul dintre cele mai utilizate softuri de salarizare din Romania, asigurand calculul salarial a peste 25% dintre angajatii activi din companiile de pe piata. Creat pentru a se integra usor si direct cu platforma Revisal, WizSalary face posibila automatizarea intregii activitati a departamentului de HR, de la administrarea de personal la calculul salarial si emiterea de documente, declaratii si adeverinte asociate. Aceasta solutie este utilizata de companii precum Arcelor Mittal, Banca Carpatica, Brico Depot, Delaco si Generali.

WizOne a fost gandit pentru a servi ca un instrument de business complet pentru planificarea si administrarea resurselor umane. Acest software include:
  • Generarea unui dosar electronic pentru fiecare angajat in parte, ce asigura securitarea datelor personale si respectarea tuturor prevederilor GDPR
  • Un modul de pontaj flexibil, ce include fluxuri de generare de adeverinte sau de solicitare si aprobare de concedii si poate fi personalizat in functie de cerintele clientului
  • O platforma completa de administrare a proceselor de recrutare
  • Functionalitati de evaluare a performantei angajatilor si de gestionare a training-urilor sau a altor activitati de dezvoltare profesionala
  • Functionalitati self-service pentru angajati
  • O platforma de business intelligence pentru administrarea activitatilor de bugetare din departamentul HR, crearea de scenarii „what if” si analiza comparativa a planificarilor bugetare si a cheltuielilor
WizOne este utilizat de companii precum Asirom, Groupama, Omniasig si URBB.
Recomandari
 
"Pot spune ca acum, cu ajutorul WizSalary, avem in timp util rapoarte referitoare la fluctuatia de personal aferenta unei anumite perioade, numarul intrarilor si iesirilor, repartizarea personalului pe departamente, centre de cost si evidenta datelor personale ale angajatilor." - Rodica Stirbu, Human Resources Manager – Delaco
 
"Au existat mai multi factori care au determinat decizia de a opta pentru WizSalary pornind de la reactia prompta a furnizorului la schimbarile legislative din domeniu la experienta acestuia in implementari pentru companii mari, serviciile oferite si, nu in ultimul rand, usurinta in utilizare." - Reprezentant URBB
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate