Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-03-01

DISC este un model de evaluare a comportamentului si a personalitatii, care isi are originile in teoriile psihologului american William Marston. Acesta imparte comportamentul uman in patru dimensiuni principale: Dominanta (D), Influenta (I), Stabilitate (S) si Conformitate (C).

Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
Schimbarea este singura constanta in viata - stim asta, suntem de acord, aprobam si dam din cap, insa, atunci cand apare, de cele mai multe ori omitem sa o aducem ca proces de tranzitie! Care sunt momentele de schimbare ce au nevoie sa fie adresate punctual si in mod dedicat in dinamica de viata a unei organizatii, indiferent de marimea ei? 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
“O imagine face cat 1000 de cuvinte!” suntem familiari cu acest concept si asta este un as in maneca pe care avem nevoie sa-l aduce in interventiile de invatare si crestere! La acest moment, suportul proiectiv al imaginilor este suficient de cunoscut profesionistilor si este adus in spatiul intalnirilor de lucru, atat in cele individuale cat si in cele de grup si echipa.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Stii cat de implicati sunt angajatii tai? Pentru a te ajuta sa raspunzi la aceasta intrebare, echipa Mirro a adunat date si cifre intr-un infografic despre implicarea angajatilor la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Crearea unui profil al angajatului ajuta atat in procesul de recrutare, cat si la pastrarea celor mai buni oameni. Companiile le pot folosi pentru o abordare mai sistematica si mai transparenta a angajarilor, pentru a imbunatati calitatea managementului si pentru a facilita colaborarea in echipa.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Gestionarea eficienta a procesului de salarizare consta in realizarea unui calcul salarial corect si a repectarii termenelor limita. Acest lucru poate fi realizat prin externalizarea calculului salarial catre un furnizor cu experienta, decizie care vine cu beneficii care pot contribui la succesul intregului business.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Colaborarea dintre Wolters Kluwer si Smartree reprezinta un exemplu de succes in optimizarea proceselor esentiale de salarizare si administrare de personal, asigurand, in acelasi timp, adaptabilitatea la evolutiile legislative. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Securitatea si sanatatea in munca reprezinta doua aspecte extrem de importante atat pentru angajatori, cat si pentru angajati. O abordare prudenta a acestui aspect, de catre ambele parti, contribuie la crearea unui mediu de lucru mai sigur, mai sanatos si mai productiv. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Ai auzit vreodata o statistica care sa te faca sa te opresti din scrollat pe telefon? Ei bine, aici vine una: mai mult de 40% dintre limbile vorbite pe aceasta planeta sunt intr-o lupta serioasa pentru supravietuire. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Aveti vreodata acele momente cand o mica piatra in pantof se transforma intr-o adevarata odisee? Ei bine, in lumea vasta si adesea amuzanta a proverbelor romanesti, exista o expresie care imbratiseaza acest sentiment si il ridica la nivelul urmator: „Buturuga mica rastoarna carul mare”.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-03-28
Mediul psihologic sigur este un element esential intr-o echipa - ii ajuta pe oameni sa se simta liberi si sa fie ei insisi, sa isi asume riscuri si sa-si exprime opinii fara teama de consecinte negative. Tu stii daca esti un lider care creeaza siguranta psihologica in cadrul echipei?
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2024-03-28
Fie ca privesti lucrurile ca lider sau ca angajat un lucru e cert din orice perspectiva ai fi iti doresti sa evoluezi, sa te dezvolti astfel incat sa ajungi acolo unde iti visezi. Dar de cele mai multe ori drumul pe care il parcurgi poate fi atat de intens incat uiti sa te bucuri de experienta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
Un manager are, in medie, cu 51% mai multe responsabilitati decat poate gestiona in mod eficient, iar 29% dintre angajati demisioneaza curand dupa promovari. Cum ajutam in mod real managerii sa treaca printr-o perioada de tranzitie care sa le contureze roluri care li se potrivesc? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
De ce angajatii tineri manifesta o reticenta din ce in ce mai pronuntata in ceea ce priveste dedicarea catre sarcinile lor? Statisticile arata o tendinta descendenta in randul angajatilor sub 30 de ani, cu o rata de implicare care scade de la an la an. Ce putem face?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-03-29
Comunicarea interna este unul dintre cei mai importanti piloni organizationali, care tine laolalta intreaga companie, iar tehnologia poate juca un rol crucial in operationalizarea unor procese esentiale pentru o comunicare autentica. Aducem in atentia ta un proiect de succes, premiat recent pentru cea mai buna utilizare a tehnologiei in comunicarea interna.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
In 2024 au ales sa-si mareasca echipele angajatorii care au nevoie de specialisti in vanzari, in domeniul financiar, in arhitectura și logistica, prin urmare si solicitarile catre echipa de recrutare BIA Human Capital Solutions au crescut in primul trimestru. 
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
O recrutare gresita te-ar putea costa 30% din salariul anual al unui angajat, arata datele din 2023 ale Departamentului Muncii din SUA. Iar un proces de recrutare are costuri vizibile si mai putin vizibile, pe care uneori cu greu la anticipezi. Acestea cresc atunci cand atragi candidati nepotriviti. 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-03-29
Curiozitatea a fost recunoscuta in mod constant ca un motiv critic care influenteaza comportamentul uman atat in mod pozitiv, cat si negativ, in toate etapele ciclului de viata. Curiozitatea este considerata ca fiind cea mai nobila dintre impulsurile umane si totodata este adesea denigrata ca fiind periculoasa (ca in expresia "curiozitatea a ucis pisica").
Pus la dispozitie de Decebal Marin, 2024-03-29
Cand este vorba despre risc si siguranta in munca, exista trei predictori puternici: inteligenta riscului, inteligenta cognitive si inteligenta emotionala. Daca vrei sa afli mai multe despre rolul fiecaruia dintre ei si despre coeficientii care ii masoara – IQ, EQ si ICue, te invitam sa citesti acest articol.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-03-29
HR fara tehnologie e deja de neconceput in 2024! Dar cum ramane cu relatia si interactiunea directa cu candidatii? Un interviu Thomas Int., realizat cu partenerii nostrii de la Workable (platforma de recrutare), despre provocarile si tendintele care redefinesc recrutarea. 
Home | Vorbitori | Detalii sesiuni


Vorbitori


David Sorrentino
Aptis Business Development Manager, British Council

 
Mr. David Sorrentino is Aptis Business Development Manager for the British Council covering two Europe regions (stretching from Portugal to Kazakhstan) and based in Brussels.  

Before working in the exams unit David managed marketing and communication for project work across Europe. Prior to joining the British Council in 2008 David founded a Brussels-based organisation that facilitated collaboration between European and American scientists and worked towards the same ends for the National Institutes of Health in Washington, DC.

He holds an MSc in International Politics from the University of Edinburgh and a BA in Politics and Economics from the University of Vermont.  
 


George Vascan
Focused Leader Program Director, Geva & Company

MBA, IMD Lausanne
Practician certificat Blue Ocean Strategy, INSEAD
+15 ani experienta in pozitii cheie in companii multinationale
Experienta profesionala/Proiecte: BAT, VODAFONE, SABMILLER, JTI, HBO, GSK, T-MOBILE, MARRIOTT, TAROM, AMCHAM, EUROPHARM
+ 25 ani experienta in practica meditatiei.






Stelian Bogza
Business Development Director & Co-founder​, Benefit Online


Stelian are o experienta de peste noua ani in domeniul bancar si financiar in segmentul relatiilor business-to-business, marketing si vanzari.

Si-a inceput cariera in banking in 2005, la grecii de la EFG Retail Services, iar in doi ani era deja Senior Relashionship Manager la Credit Europe Bank, dezvoltand relatia cu retaileri importanti din piata pentru implementarea si acceptarea serviciilor de POS ale bancii. La scurt timp dupa preluarea ABN AMRO de catre Royal Bank of Scotland, a fost recrutat pentru pozitia de Merchant Manager pentru cardurile de credit, fiind responsabil direct pentru strategiile de vanzare si promovare pe termen mediu si lung si, totodata, de relatia cu principalii clienti ai bancii pentru segmentul carduri.

In august 2009, isi incepe colaborarea cu Citibank, din functia de Business Development & Cards Partnerships Manager, concentrandu-se exclusiv pe divizia B2B, strategii de marketing si vanzari ale cardurilor bancare. In cei patru ani in care a avut aceasta pozitie, a implementat si gestionat cea mai mare retea de reduceri din sistemul bancar local: 450 de retaileri cu peste 2.000 de puncte de vanzare. Tot in acea perioada, a stabilit un parteneriat cu Ministerul Culturii in cadrul caruia detinatorii de carduri Citibank  aveau acces gratuit in 17 dintre cele mai vizitate muzee din Romania (ex: Castelul Peles, Muzeul Satului, Brukenthal etc.), beneficiu care s-a dovedit a fi nu numai unic, ci si unul dintre cele mai utilizate in sistemul bancar local. Unul dintre beneficiile Citibank implementat de el si in Romania a presupus adaptarea sistemului international de privilegii cu peste 100 de hoteluri, restaurante, spa-uri din Romania.

Dupa aproximativ 4 ani petrecuti in Citibank, in iunie 2013, este recrutat de Western Union pentru functia de Senior Manager in dezvoltarea serviciilor de transfer de bani cu bancile pentru regiunea Europei Centrale si de Est.

Din 2014, aduce impreuna cu Adrian Sarbu un sistem unic in Romania de beneficii optionale pentru angajati. Experienta in domeniu financiar-bancar, impreuna cu experienta lui Adrian in dezvoltarea afacerilor, i-au ajutat sa identifice oportunitatea unei noi tendinte de externalizare a serviciilor pentru motivarea angajatilor care isi doresc pachete de beneficii mai flexibile, adaptate nevoilor lor.

"Am ales sa merg pe calea antreprenoriala dupa mai bine de 9 ani petrecuti in sistemul bancar romanesc unde am ajuns sa inteleg nevoia si pretul pe care fiecare angajat il pune pe optiunea de a-si alege beneficiile oferite de companie. Benefit Online reprezinta solutia pe care mi-as fi dorit sa o primesc de la toate companiile in care am lucrat si, acum ca am lansat-o pe piata, am convingerea ca va face multi angajati mai fericiti si mai motivati."

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate