Esti pregatit pentru trecerea la Reges Online? Pana pe 30 septembrie ai responsabilitatea legala, ca angajator, de a trece la Reges Online, noua platforma digitala oficiala a Inspectiei Muncii (ITM) pentru evidenta angajatilor din Romania.

Te intrebi ce presupune aceasta schimbare si cum va impacta activitatea de HR din compania ta? Iti pui problema cum poti actualiza rapid datele pentru sute sau chiar mii de salariati? Sau ce faci daca ai documente lipsa in dosarele de personal? Orice lipsa, neconcordanta sau omisiune din documentele de angajare va fi evidentiata in platforrma si poate atrage sanctiuni din partea ITM.
Aici intervine serviciul de audit al dosarelor de personal oferit de BIA HR. Este solutia prin care poti identifica rapid toate documentele lipsa sau erorile din dosarele angajatilor, corectand la timp informatiile esentiale ce vor fi migrate in sistemul digital. Auditul presupune o analiza amanuntita a tuturor dosarelor – contracte, acte aditionale, fise de post, adeverinte – astfel incat sa fii pregatit pentru o tranzitie lina si sigura. Cu sprijinul consultantilor BIA HR (certificati in legislatia muncii) eviti amenzi, neconcordante si blocaje in procesul de actualizare a datelor in Reges Online.
Vrei sa afli detalii despre serviciile de audit al dosarelor de personal oferite de BIA HR si cum functioneaza concret Reges Online? Ce avantaje aduce?
Descopera aici raspunsurile direct de la Andreea Cristina Tudorie, Director ITM. In cadrul articolului despre Reges Online vei afla:
- Ce plusuri ofera Reges Online si cum face activitatea de gestionare a datelor angajatilor mult mai usoara decat Revisal
- Cum se face logarea in aplicatie
- Cine are dreptul de a completa date in aplicatie
- Care sunt institutiile de la care aplicatia preia date
- Cum poti gestiona in platforma peste 1.000 de angajati
- Ce poti opera in aplicatie o crestere diferentiata a salariilor
- Ce solutii ai daca gresesti in completarea datelor
- De ce este util auditul dosarelor de personal si cum te ajuta in activitate


