TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. Noi, la Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club:
In primul rand, ne bucuram sa va anuntam ca lansam platforma evolutionjourney.ro cu acces in conditii exceptionale.
Aveti posibilitatea de a accesa toate cele peste 80 de cursuri de tip e-learning (plus toate cele pe care le vom adauga constant extra):
- timp de o luna gratuit (adaugand codul de discount HRClubSpecial in cosul de cumparaturi)
- apoi pentru 1 an, platind doar 20% din abonament
- adica abonamentul anual de 960ron (80ron per luna) este redus la doar 16 ron/luna
Platforma contine si resursele de evaluare, coaching si training care sa sustina o calatorie continua de invatare cu un format al cursurilor dedicat unui transfer rapid de cunostinte.
Insa ce e cel mai important, nimeni nu este singur in calatoria lui de invatare!
Da, oferim posibilitatea ca fiecare sa isi poata construi singur un “journey” mulat fix pe ce vrea sa invete, pe personalitatea si nevoile sale sau in baza unui test, dar, foarte important, fiecare poate apela la ajutorul unui consilier de cariera pentru a-l insoti in a-si construi un parcurs de evolutie ambitios.
Credem ca astfel cresc spiritul autodidact si gradul de implicare in atingerea de rezultate.
Pana acum in platforma exista 35 FURNIZORI cu 82 MODULE DE INVATARE si a fost folosita de 192 CLIENTI pentru 3.211 ORE DE INVATARE.
In al doilea rand, va adresam invitatia de a include in planurile voastre elementul de „customer service” sau de a descoperi „ce altceva se mai poate face in acest domeniu” .
Astazi, fiecare companie de pe piata din Romania, si nu numai, se lupta sa devina numarul unu in preferintele clientilor ei. Achizitia – acumularea de clienti noi – este o preocupare, insa realitatea din piata noastra ne arata ca avem o crestere economica moderata, ceea ce inseamna ca avem potential mic de a avea „clienti noi”.
Vestea asta proasta vine insa cu o veste buna: clientii pe care ii avem raman cu noi daca le oferim o experienta…asa cum si-o doresc ei!
Totul depinde de raspunsul la urmatoarea intrebare: „Compania ta este dispusa sa investeasca in customer delight inainte sa inceapa competitia sa o faca?”
Daca raspunsul este pozitiv, atunci rezultatele vor veni rand pe rand si constau in imbunatatirea KPI-lor care masoara satisfactia clientilor, retentia bazei actuale de clienti, cresterea angajamentului angajatilor care ofera customer delight fata de munca pe care o fac si micsorarea turn-over-ului de personal in departamentele care ofera customer service.
Noi, in Trend ne stim partenerii de business; lucram cu industrii diferite, acoperim domenii diverse de consultanta & training si credem ca este important sa venim cu solutii care au sens, atat pentru clienti cat si pentru noi.
Piata matura si din ce in ce mai educata din Romania impreuna cu investitiile companiilor in tehnologie digitala, neuro-marketing si sales consultativ au dus la o noua evolutie in ceea ce priveste customer service-ul de la un simplu customer experience la un customer delight.
In workshop-ul online din 8 aprilie la care va puteti inscrie gratuit aici: http://bit.ly/Trend-CustomerDelight-8apr, Catalin Vasile puncteaza principalele elemente ale programul de customer service integrat in contextul companiei si in contextul zilelor pline de social media si content „engaging”.

Va asteptam cu drag!