O buna cultura a comunicarii se bazeaza pe procesele de feedback si este un indicator-cheie pentru sanatatea companiei. Dar abordarile manageriale sunt diferite si nu întotdeauna angajatii primesc feedback sau feedback-ul pe care il primesc nu este suficient de lamuritor, nu-i ajuta sa-si creasca performanta.
Pentru a fi productiv, in general, feedback-ul trebuie sa indeplineasca un set minim de conditii, pe scurt, sa fie:
• sincer si amabil;
• constructiv, axat pe imbunatatiri ce pot fi atinse;
• actionabil, vizand abilitati tehnice;
• bazat pe exemple specifice;
• liber de comparatii cu alte persoane;
• echilibrat, intre critica ai apreciere;
• comunicat cat mai rapid.
A da feedback este o adevarata arta, despre care am scris pe larg in acest material. Este important sa ne informam cu privire la lucrurile care ne preocupa, dar si mai important este sa le punem in practica. De aceea, prin platforma digitala Co-Factor, toate tipurile de feedback pot fi încurajate și monitorizate, si poate fi creata o intreaga strategie, bazata pe feedback, pentru a sprijini angajatii sa performeze.