Poate ai observat si tu ca primirea unui feedback e intotdeauna insotita de o oarecare emotie… Dar feedback-ul este un instrument indispensabil, extrem de util pentru cresterea performantei si a implicarii angajatilor, iar, dintre toate, s-a demonstrat ca feedback-ul pozitiv are o eficientă sporita in orice organizatie. Puterea aprecierii eforturilor angajatilor, pe care o putem exprima cu un „kudos!” este imensa si modul in care e folosita aceasta putere determina adesea succesul sau esecul lor la locul de munca. Iata 6 lucruri pe care le poti face pentru a spori performanta angajatilor, prin feedback:
- creste frecventa feedback-ului, deoarece o comunicare frecventa reduce frica si incertitudinea.
- pune la dispozitia angajatilor canale sigure de exprimare a parerilor.
- ofera feedback constructiv, pe care angajatii sa poata cladi mai departe.
- incepe cu lucrurile pozitive, cu un „kudos” si ofera exemple concrete ale actiunilor lor.
- formuleaza feedback-ul negativ sub forma unor intrebari, de tipul „Crezi ca ai putea sa…?”.
- ofera intotdeauna feedback-ul strict confidential.
Noi credem in puterea cuvintelor magice „multumesc” sau „te apreciez” si incurajam feedback-ul constructiv, caruia i-am dedicat acest material, pe care te invitam să-l citesti. De asemenea, te invitam si pe platforma digitala Co-Factor, sa descoperi cum poti facilita circulatia feedback-ului de calitate si de progres, incurajand o cultura pozitiva, bazata pe evidentierea reusitelor oricat de mici, pe aprecierea lor.