Feedback-ul inseamna, inainte de toate, oportunitate, atat pentru fiecare angajat, de a creste profesional, cat si pentru companii, de a deveni un loc mai bun. Dar ideea de a primi feedback sau de a-l oferi nu e lipsita de o oarecare emotie, care se poate constitui ca obstacol in comunicare. De aceea, practicile de feedback trebuie cat mai fin ajustate si personalizate, frecventa feedback-ului trebuie crescuta, pentru a reduce frica si incertitudinea, iar canalele prin care circula feedback-ul trebuie sa fie sigure si variate.
In platforma digitala Co-Factor, poti colecta si oferi feedback relevant, prin Evaluarea 360. Iata doar cateva din avantajele acestui tip de feedback:
- Colectarea feedback-ului se face in mod anonim si din mai multe surse, pentru un rezultat mult mai valoros.
- Feedback-ul este obiectiv și precis calibrat, ca efect al unui numar mai mare de evaluari per angajat.
- Plus de claritate in identificarea nevoilor de dezvoltare, la nivel individual si de echipa.
- Cresterea nivelului de constientizare si de asumare in legatura cu propria performanta.
- Plus de implicare si responsabilitate din partea managerilor, ca rezultat al feedback-ului primit de jos în sus.
- Un proces credibil si profesionist de Evaluare 360 devine rapid un standard acceptat de intreaga organizatie.
Descarca cele 6 planse pe care le-am pregatit pentru tine, care te ajuta sa oferi si să primesti feedback eficient, in diferite scenarii. Iar dacă doresti sa digitalizezi si sa accesibilizezi procesele de comunicare in companie, acceseaza acum platforma digitala Co-Factor!