Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-10-17
Tot mai multe companii din Romania isi externalizeaza procesele de HR, deoarece au descoperit ce beneficii realizeaza atunci cand departamentul de Resurse Umane este degrevat de procesele repetitive si consumatoare de timp, afirma Ioana Dumitru, managerul departamentului de externalizare al Romanian Software. Despre tendinte pe piata romaneasca a externalizarii proceselor de HR, beneficii, costuri si provocari, in interviul de mai jos.
Pus la dispozitie de Valentin Dima, 2019-10-18
In septembrie, Bucuresti a fost gazda Festivalului International George Enescu. O ocazie pentru fiecare dintre noi sa vedem si sa ascultam unii dintre mai cunoscuti artisti din lume, de la cele mai prestigioase institutii muzicale. Insa dincolo de muzica pe care o creeaza, acesti artisti incearca sa schimbe in bine lumea in care traiesc. Va invitam sa descoperiti icateva exemple de leadership din aceasta lume.
Pus la dispozitie de Malina Chirea, 2019-10-25
Este suficient sa urmaresti cativa guru de dezvoltare personala incat sa afli ca ai un adevarat potential ce asteapta sa fie dezlantuit, ca fericirea adevarata este doar in exteriorul zonei tale de confort si ca aceasta din urma este de altfel cel mai mare dusman al tau, alaturi de temerile tale si de orice fel de limite pe care le ai. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2019-10-25
Ce faceti daca aveti nevoie sa intervievati 800 de aplicanti intr-un timp record, pentru o pozitie de inspector de securitate, unde comunicarea si rezolvarea problemelor au o importanta esentiala? Aceasta a fost provocarea pe care partenerul nostru, o agentie de recrutare, a avut-o de infruntat. Cum au putut-o rezolva intr-un mod care chiar i-a ajutat sa creasca retentia angajatilor? 
Pus la dispozitie de CIEL Romania, 2019-10-25
Cu totii ne dorim mai multa eficienta in business atat in ceea ce priveste anumite procese, cat si in ceea ce priveste angajatul la nivel individual. A devenit practic o obsesie a companiilor: vrem mai multa productivitate! Si asta pentru ca o eficienta sporita creste sansele unui profit mai mare. Dar care sunt componentele productivitatii?
Pus la dispozitie de Colliers International Romania, 2019-10-25
Angajatii vor sa simta ca au un cuvant de spus in organizatia din care fac parte. Prin urmare, ei trebuie sa aiba acces la informatii pentru a-si putea asuma un comportament responsabil, au nevoie de autonomie prin crearea unor granite in cadrul carora pot actiona, si nu a unor structuri ierarhice care limiteaza luarea eficienta a deciziilor. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-10-25
Metoda design thinking poate fi un instrument valoros in transformarea procesului de management al performantei. Folosirea tehnologiei pentru gestionarea performantei poate contribui semnificativ la imbunatatirea experientei angajatului, aducand atat beneficii de eficienta cat si mai multa valoare in proces.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-10-25
Detinatorii de business-uri viseaza angajati care gandesc precum antreprenorii si care muncesc asumat, ca si cum organizatia le apartine. Insa adesea salariatii nu vad mai departe de propriul job. Exista cateva lucruri care pot fi facute pentru a construi o cultura a asumarii.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-10-28
Dobandirea de noi abilitati este o sarcina importanta pentru orice companie, iar daca asta se afla pe lista ta de TO DOs, ca HR sau L&D Manager, stii deja cat de dificil este sa iti aduci colegii in sala de curs si sa ii tii acolo pana cand informatia este livrata complet. Din fericire tehnologia vine in ajutorul tau. Vezi in ce situatii de invatare te ajuta #immersivetech si cum reuseste un spatiu interactiv si neconventional sa tina oamenii "in clasa"...
Pus la dispozitie de Marius Decuseara-Brandenburg, 2019-10-28
Nevoile de training includ diverse categorii: competente tehnice, abilitati de management, de leadership, de vanzari, de relationare cu clientii etc. Angajatii si managerii lor solicita diferite cursuri, participari la conferinte, certificari, sesiuni de coaching. Cum arata insa nevoile de dezvoltare acolo sus, in zona de varf, fie si la C-level? Care sunt framantarile, nesigurantele sau nevoile oamenilor aflati la carma organizatiei? 
Competente vechi si noi pentru profesionistii de marketing
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? Nu toata lumea se pricepe la marketing si nici la fotbal. In zona marketingului, exista foruri competente si institutii acreditate. Si in acest an ne propunem sa dam Cezarului ce e al Cezarului si HR-ului ce el al HR-ului, adica mai multe resurse, noutati si informatii despre ce se schimba in nevoile de training de marketing si cum isi pot sustine departamentele de profil. 

Din fericire, exista tot mai multi profesionisti certificati in HR si tot mai multi constienti de importanta unei certificari acreditate in marketing, intr-un program pe termen lung. Evaluarea si acreditarea vin pe baza unor standarde clare si bine definite in legatura cu profesia si competentele practicienilor in marketing. In plus, aceste standarde si competente sunt actualizate si revizuite constant de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociatie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta la cererea angajatorilor si in urma unor studii facute permanent.

CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de bazacompetente tehnice si comportamente.

Competentele de baza sunt relevante pentru orice profesionist de marketing, indferent de rolul, industria sau nivelul la care au ajuns in cariera si se refera la:
  • Insight-uri - o abilitate fundamentala care sta la baza activitatii de marketing si joaca un rol esential. Profesionistii de marketing trebuie sa fie cababili sa identifice insight-uri relevante si sa le utilizeze pentru a dezvolta solutii care sa duca la realizarea obiectivelor organizatiei pentru care lucreaza si care sa ii creasca performanta;
  • Managementul si alinierea organizatiei in jurul clientilor - se refera la rolul managerilor de marketing in mobilizarea si atragerea tututor departamentelor unei organizatii pentru indeplinirea nevoilor clientilor si identificarea si sustinerea schimbarilor necesare, in beneficiul acestora. Vorbim tot mai mult de customer experience sau de transformare digitala, teme foarte importante si fierbinti. Sunt arii in care rezultatele nu vin fara eforturi de a diminua granitele dintre departamente si a tranforma intr-adevar companiile in entitati centrate pe client.
  • Management strategic - insemnand in primul rand alinierea la obiectivele strategice ale organizatiei si traducerea acestora in planuri  de marketing care sa genereze crestere.
Citeste articolul integral pe marketingfocus.ro.
Nu rata inscrierile la cursul Excel pentru marketing de pe 16 mai, cu Alina Stancu! Detalii la info@instituldemarketing.ro.
 

Vezi toate articolele scrise de Institutul de Marketing

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate